Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Notlauf - prośba o wyjaśnienie wątpliwości


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzwonilem dzis i podalem numer turbiny, koles powiedzial ze jak przywioze to mi sprawdza, ale dodal ze turbin marki Garret sie nie regeneruje, gdyz firma ta nie udostepnia czesci zamiennych ani technologi, jesli ktos to robi to z podrobek i na czuja i efekty moga byc rozne.

Z tego co wiem, to jest co najmniej jedna firma w Polce, która regeneruje turbiny Garreta i robi to bardzo dobrze, ponieważ robi to na oryginalnych częściach. Nazwę tej firmy poda Ci Jaro4444, ja niestety nie pamiętam.

Opublikowano

ktoś tu pisał o oleju Mobil 1

i go zachwalał, a według mnie to największe gó....no jakie może być.

Jak lałem ten olej, to co 3k kilometrów dolewałem 0,5 litra.

Jak wymieniłem na Castrola to nic nie dolewam.

Mobil gó....no 1

Taka mała dygresja

Opublikowano

ktoś tu pisał o oleju Mobil 1

i go zachwalał, a według mnie to największe gó....no jakie może być.

Jak lałem ten olej, to co 3k kilometrów dolewałem 0,5 litra.

Jak wymieniłem na Castrola to nic nie dolewam.

Mobil gó....no 1

Taka mała dygresja

nie na temat , to koledze nie pomoże

Opublikowano

Witam,

Przepraszam ze tak dlugo sie nie odzywalem ale niestety braklo czasu.

Jestem juz po czyszczeniu.

Juz po wyjeciu turbo z auta okazalo sie ze sztanga sie przycina (nie zawsze opada)-

dlatego wlasnie nieraz slyszalem turbine na biegu jalowym.

Wszystko udalo sie mi bez problemu rozebrac - do odkrecenia srub juz przy sztandze

uzylem preparatu Loctitle ktory penetruje tak ze zamraza i smaruje - poszlo bez problemu.

Kierowniczki byly tak zapieczone ze powoli "przyspawywaly" sie juz do podloza.

Sprawdzilem od razu luzy - mam poprzeczny ale wzdluznego ani troche.

Wymoczylem w nafcie, wyczyscilem i zlozylem. Efekty widoczne od razu.

Dodatkowo przesylam logi, sorry ze nie do konca 4500 trzymalem, ale nie ma sie tu gdzie rozpedzic

a droga ktora jechalem byla pofalowana i kumpel zaczal sie bac:)

359b1cb55ad52106m.jpg

Wszystkim ktorzy nie zostali obojetni wobec mojego problemu i pomogli chcialbym bardzo podziekowac. Dzieki takim ludziom jak Wy nie czlowiek nie wywala kasy i traci zdrowia na papudrakow ktorzy niezle skasuja i zrobia na odwal.

Pozdrawiam serdecznie.

Opublikowano

Calkiem dobrze to wyglada, ale dalej jakosc Prt Sc kiepska, ledwo co widac. Tak z ciekawosci ile Ci cala operacja zajela ?

Opublikowano

Mechanik mi wyjmowal turbo bo ja nie mam kanalu wiec samo rozkrecenie, moczenie w nafcie i czyszczenie - 3godz. tak bez pospiechu.

Opublikowano

Witam

mam pytanie gdzie znajdę oznaczenie silnika TDI czy jest to AHU czy AHH czy też inny??

I po czym można poznać że poduszka powietrzna była używana w samochodzie(czyli wybuchła podczas wypadku) czy można w jakiś sposób wzrokowo ocenić że była wymieniana chodzi mi głownie o poduszka pasażera

Opublikowano

Mechanik mi wyjmowal turbo bo ja nie mam kanalu wiec samo rozkrecenie, moczenie w nafcie i czyszczenie - 3godz. tak bez pospiechu.

Szybko to wszystkim idzie. Powiedz mi jeszcze jak sie ten srodek dokladnie nazywa Loctitle- , bo nie wiedzialem zadnego odrdzewiacza tej firmy :mysli:

Witam

mam pytanie gdzie znajdę oznaczenie silnika TDI czy jest to AHU czy AHH czy też inny??

Nalepka w kole zapasowym, ale to nie miejsce na takie pytania.

Opublikowano
Szybko to wszystkim idzie. Powiedz mi jeszcze jak sie ten srodek dokladnie nazywa Loctitle- , bo nie wiedzialem zadnego odrdzewiacza tej

Wiem co Ci chodzi po glowie - tez bylem zdziwiony bo ta firma znana jest z klei.Srodek sie nazywa 8040, znalazlem Ci link zebys sobie poczytal:

http://www.loctite-kleje.pl/index.jsp?url=/Loctite+8040-400ml%28olej+Freeze-release%29+%2840289%29_t4020.htm&ramka=glowna

Przy odlaczaniu czesci goracej od zimnej nalepiej postepowac w nastepujacy sposob:

Poprosic druga osobe aby trzymala za czesc zimna, tak aby czesc goraca byla na dole. Bierzemy rurke metalowa, badz kawalek grubego preta i przykladamy od gory do obudowy czesci zimnej. Nastepnie uderzamy w ta rurke mlotkiem, obracamy turbo o 45 stopni i uderzamy znowu i tak w kolko.

Ta sama metode stosuje sie gdy zlapiemy kapcia i nie mozemy zdjac kola z alu. Wtedy kopiemy w gorna czesc opony i opkrecamy i znowu kopiemy.

U mnie dzieki takiej metodzie turbo rozpolowilem bez problemu.

Calkiem dobrze to wyglada, ale dalej jakosc Prt Sc kiepska

Czester1800: wytlumacz mi co to jest Prt SC

U mnie wszystko jeszcze ok!Aż mnie korci żeby wyciągnąć turbawkę,a może będzie lepiej?

Jesli na kompie jest ok to nie ma co sie spieszyc, jeszcze sie narobisz przy niuni :>

Opublikowano
Czester1800: wytlumacz mi co to jest Prt SC
Chyba chodzi o jakość Print Screena bo rzeczywiście małego screena zrobiłeś.

U siebie również jestem przed czyszczeniem kierownic i mam nadzieję że to rozwiąże problem "nierównego ciągu".

Opublikowano
U siebie również jestem przed czyszczeniem kierownic i mam nadzieję że to rozwiąże problem "nierównego ciągu".

Pamietaj tylko zeby zaznaczyc punktakiem przed rozbiorka, zeby zlozyc jak bylo.

Do czyszczenia nie polecam kupowac twardych szczotek drucianych, fajne szczotki mozna kupic w supermarkecie, sa pakowane po 3 szt (mosiezna stalowa i winilowa) wygladem przypominaja szczotke do zebow, tylko sa z trzy razy wieksze. Sa dosc miekkie, dobrze to schodzi, wszedzie wejda i nie rysuja zbytnio, tak ze nie trzeba po nich duzo polerowac. Koszt 2,50zl.

Opublikowano

daj spokój wystarczy nafta i pedzel a potem papier 2000 wodny i tyle po co koszty robic i jakies szczoteczki kupowac

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...