kubacz00 Opublikowano 30 Maja 2019 Opublikowano 30 Maja 2019 Siemka miałem dzisiaj mega dziwna sytuacje bo wyszła taka sytuacja że pojawiła się chwila prostej no to pewien Pan wariacik w a4 b7 2.0tdi postanowił lekko się ściągnąć (żadnego zagrożenia prosta droga pusta na conajmniej 2km) no i powiem wam ze mialem na blacie 80km/H w momencie startu wyścigu 4bieg 3tys obrotow a 2.0 lyklo mnie bez najmniejszego problemu dodadodam że moja to bfb 163 quatro i pytanie cos nie tak moze byc autem moim czy 2.0tdi mocniejsze od 1.8t też mam b7
MarcinL Opublikowano 30 Maja 2019 Opublikowano 30 Maja 2019 prawie 100nm różnicy i 4 bieg, to jak miałeś wygrać? 1
kubacz00 Opublikowano 30 Maja 2019 Autor Opublikowano 30 Maja 2019 12 minut temu, MarcinL napisał: prawie 100nm różnicy i 4 bieg, to jak miałeś wygrać? To 1.8t bez szans ?
Makale Opublikowano 30 Maja 2019 Opublikowano 30 Maja 2019 Pierdo**** Weźcie 1.9 TDI i 2.0 ALT. Oba 131 km... ALT niecałe 200Nm 1.9 TDI ponad 100 niuta więcej i TDI nie ma podejścia do ALT i na przyspieszeniu (no do 130 idą równo) i na v-maxie. BFB 163 kunie, a 2.0 TDI zrobisz chipsa i masz 200 koni. Już wiesz czemu mogłeś mu wachać tylko smród diesla z rury? Zresztą jakie 100 niuta różnicy... Od kiedy to niutrami się jeździ? A myślałem, że moc to niuty razy obroty (w dużym uproszczeniu).. Tam gdzie TDI się kończy to dobra benzyna zaczyna... Dodajcie do tego inne przełożenia biegów i wychodzi, że taka sama moc w klekocie i benzynie to niebo a ziemia.
bartez90 Opublikowano 31 Maja 2019 Opublikowano 31 Maja 2019 8 godzin temu, kubacz00 napisał: To 1.8t bez szans ? Wystarczy że to 2.0tdi to było 170 KM, a tym bardziej w ośce i takie bfb w Q jadąc z rolki faktycznie będzie bez szans. Druga sprawa j/w przełożenia. Zaczynałeś jazdę z 3tys rpm, gdzie seryjne 1.8t jedzie bardzo słabo. Trzecia sprawa to niektórzy mają jakieś dziwne wyobrażenie, że to 1.8t bfb to jakiś super dynamiczny samochód. A taki nie jest, bo w dzisiejszych czasach jest zupełnie przeciętny, do tego jak na benzynę z turbo ma niski moment i dosyć wysoko dostępny. Po chipie, nawet na to 210KM i 320 NM to zupełnie inne auto. Tak więc rób chipa:-)
cysiek18 Opublikowano 31 Maja 2019 Opublikowano 31 Maja 2019 8 godzin temu, kubacz00 napisał: Siemka miałem dzisiaj mega dziwna sytuacje bo wyszła taka sytuacja że pojawiła się chwila prostej no to pewien Pan wariacik w a4 b7 2.0tdi postanowił lekko się ściągnąć (żadnego zagrożenia prosta droga pusta na conajmniej 2km) no i powiem wam ze mialem na blacie 80km/H w momencie startu wyścigu 4bieg 3tys obrotow a 2.0 lyklo mnie bez najmniejszego problemu dodadodam że moja to bfb 163 quatro i pytanie cos nie tak moze byc autem moim czy 2.0tdi mocniejsze od 1.8t też mam b7 Nie ma się co dziwić jak ty benzyną na 4 biegu i 3 tys obrotów chciałeś się ścigać z dieslem, redukcja na 3 i ogień
kubacz00 Opublikowano 31 Maja 2019 Autor Opublikowano 31 Maja 2019 1 godzinę temu, cysiek18 napisał: Nie ma się co dziwić jak ty benzyną na 4 biegu i 3 tys obrotów chciałeś się ścigać z dieslem, redukcja na 3 i ogień Ja słyszałem że przy 3tys obrotów jest największa moc jak dałem 3bieg to już mialem 4tys
bartez90 Opublikowano 31 Maja 2019 Opublikowano 31 Maja 2019 9 minut temu, kubacz00 napisał: Ja słyszałem że przy 3tys obrotów jest największa moc jak dałem 3bieg to już mialem 4tys Hehe, dobre, a gdzie to słyszałeś? Zobacz sobie jak wygląda wykres mocy i momentu przeciętnego 1.8t: http://gregor10.pl/audi-a4-b7-1-8t-bfb-163km-214km-325nm/ Przy 3tys to nic się nie dzieje jeszcze. U mnie po mocniejszym programie i wywaleniu kata to rzeczywiście przy 3tys jedzie ładnie, ale na serii z katem tak nie będzie.
Randor Opublikowano 31 Maja 2019 Opublikowano 31 Maja 2019 Rób chipa. Te 160km w B6 to trochę mało nawet w ośce.
kubacz00 Opublikowano 31 Maja 2019 Autor Opublikowano 31 Maja 2019 Ale mówią coś ze jak chce robic chipa to musze wtryski bexa montowac i intelcoler...
bartez90 Opublikowano 31 Maja 2019 Opublikowano 31 Maja 2019 Godzinę temu, kubacz00 napisał: Ale mówią coś ze jak chce robic chipa to musze wtryski bexa montowac i intelcoler... No musisz, musisz bo seryjny smic to ledwo daje rade w serii. Do tego wtryski bex i masz ponad 200 KM spokojnie.
kubacz00 Opublikowano 31 Maja 2019 Autor Opublikowano 31 Maja 2019 5 minut temu, bartez90 napisał: No musisz, musisz bo seryjny smic to ledwo daje rade w serii. Do tego wtryski bex i masz ponad 200 KM spokojnie. To jaki to jest + - koszt
Randor Opublikowano 31 Maja 2019 Opublikowano 31 Maja 2019 To zależy w ile mocy celujesz. Program u Łukasza z forum ok 350-400zl, wtryski z BEX jakieś 150. Zostaje kwestia IC. Nie wiem ile obrabia ori smic z B6 taki jak u Ciebie. Obstawiam że przydałby się dsmic z BEX. Niech inni się wypowiedzą.
bartez90 Opublikowano 31 Maja 2019 Opublikowano 31 Maja 2019 Zdecydowanie by sie przydal dsmic. Czyli jakies 500zl. Ori w b6 obrabia podobnie jak w b5.
Randor Opublikowano 31 Maja 2019 Opublikowano 31 Maja 2019 Jeśli smic z B6 ma wydajność tego z B5 to radze założyć drugi z BEX. No już chyba wiesz jaki to koszt. Licz jakieś 1200zł + niespodzianki po drodze no i strojenie lpg od nowa. Według mnie warto. Przy normalnej jeździe nawet spalanie jest deko mniejsze.
Unf Opublikowano 31 Maja 2019 Opublikowano 31 Maja 2019 16 godzin temu, kubacz00 napisał: na blacie 80km/H w momencie startu wyścigu 4bieg W 1.8T przy 80km/h to się wbija 3 bieg i na nim ciągnie do 140km/h 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się