Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z klimatyzacją, ciepłe powietrze


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, 

Mam problem z klimatyzacją, padł mi alternator i w tym samym momencie z nawiewów zaczęło mi lecieć gorące powietrze. (nie wiem czy to może mieć jakieś powiązanie) 

Po załatwieniu sprawy z alternatorem postanowiłem zabrać się za klime. Pojechałem do mechanika ale ten "na oko" stwierdził że kompresor do wymiany. Wentylator się załącza, econ się nie świeci. 

Błędów nie mogę sprawdzić, ale już czekam na interfejs. 

Myślicie że to rzeczywiście kompresor? Jakieś porady co mogę sprawdzić? 

 

Z góry dzięki za każdą odpowiedź! 

 

 

Opublikowano

Kwestia, w jaki sposób padł, pękł pasek? Jak tak to mógł uszkodzić koło pasowe sprężarki, ale nie daj się naciągnąć niepotrzebnie.

Opublikowano

W alternatorze winne były szczotki regulatora napięcia, wymieniłem regulator i zaczął działać poprawnie. 

Klima przestała działać w kilka minut po pojawieniu się kontrolki ładowania akumulatora. 

Opublikowano

Bezpieczniki wszystkie przejrzane?

Opublikowano
4 godziny temu, Foxxx napisał:

"na oko"

Na oko to chłop w szpitalu umarł. Pojedź do kogoś kto wszystko sprawdzi z pojęciem.

Opublikowano
2 godziny temu, Langista napisał:

Bezpieczniki wszystkie przejrzane?

Tak, wszystkie bez zarzutów. 

Opublikowano
W dniu 17.06.2019 o 11:35, Langista napisał:

Kwestia, w jaki sposób padł, pękł pasek? Jak tak to mógł uszkodzić koło pasowe sprężarki, ale nie daj się naciągnąć niepotrzebnie.

Nie widzę by kolega napisał że pękl pasek

 

Rozumiem że teraz wszystko się kręci a klima nie chlodzi. To zdejmij dekielek na sprzęgle kompresora - sprawdź stan sprzęgla - jeśli gumki się posypały kompresor staną z jakiegos powodu (zatarł się) jeśli będa całe dobrze bedzie podpiąc VAGa

 

Opublikowano
18 godzin temu, adadur napisał:

Nie widzę by kolega napisał że pękl pasek

 

Rozumiem że teraz wszystko się kręci a klima nie chlodzi. To zdejmij dekielek na sprzęgle kompresora - sprawdź stan sprzęgla - jeśli gumki się posypały kompresor staną z jakiegos powodu (zatarł się) jeśli będa całe dobrze bedzie podpiąc VAGa

 

Na razie musiałem odpuścić sprawę (mimo że człowiek się topi po wejściu do auta?) , myślę że w przyszłym tygodniu bądź w weekend się tym zajmę. Podjadę na jakiś warsztat i sprawdzimy co się tam mogło wydarzyć. Jak już coś będę wiedział napisze co się stało. 

Swoją drogą, czy to o czym mówisz da radę sprawdzić nie wyjmując całego kompresora? 

Opublikowano

oczywiście że tak - w zasadzie może się obyć bez zdejmowania dekielka na sprzęgle - zakręć paskiem wielorowkowym zobacz czy środek koła kompresora obraca sie razem z kołem (i paskiem) ewentualnie zamiast kręcić paskiem spróbuj zakręcić środkiem koła - tak ocenisz czy sprzęgło kompresora jest zerwane. Kolejny krok to dlaczzego się zerwało.

Opublikowano

Generalnie sprzęgiełko wydaje się w porządku, nie kręci się.

Po podpięciu komputera wyskoczył mi błąd - 00604 -  Potentiometer Positioning Motor for Air Flow Flap (G113)
            30-00 -  Open or Short to Plus

 

Czy ten błąd może w jakiś sposób być powiązany z moim problemem?

Opublikowano

Do wymiany silniczek klapy obiegu zamknietego po zdjeciu schowka pierwszy z prawej

Opublikowano

No dobra, od czegoś trzeba zacząć. 

Jak tego szukać? Próbowałem wyszukać ale jedyny silniczek jaki znajduje to od klap nagrzewnicy. Czy to jest to samo? 

Opublikowano

przeglądałeś ten temat

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...