Emejcz Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Opublikowano 6 Sierpnia 2019 W dniu 18.07.2019 o 23:39, Unf napisał: Strasznie ciężkie te quattro avanty. Wsiądzie 2 chłopa i strach myśleć jak to musi zamulać przy seryjnych 163KM... Zamula ekstremalnie w stosunku do B5, tyle ci powiem
MarcinL Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Opublikowano 6 Sierpnia 2019 To było od razu z serii czy po drodze miałeś sam program? Bo nie wiem czy jest sens z stage1 na stage2 przechodzić. Ciekawe czy duża różnica.
ELLIOTT Opublikowano 6 Sierpnia 2019 Opublikowano 6 Sierpnia 2019 13 godzin temu, MarcinL napisał: To było od razu z serii czy po drodze miałeś sam program? Bo nie wiem czy jest sens z stage1 na stage2 przechodzić. Ciekawe czy duża różnica. Zależy jaki miałeś stage 1. W moim przypadku ok 200/300nm do 5.3k jakoś jechało w ośce. Przy stage 2 masz większe pole do popisu i co najważniejsze, nie muli po tych 5.3k tylko jedzie do czerwonego pola aż miło.. Oczywiście hybryda od dołu wykastrowana ze względu na seryjne korby. Chociaż z drugiej strony może zamiast robić okolice 250-260 kunia, atakować w okolice 300 z małym plusem jak jest quattro..
tomek1192 Opublikowano 15 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2019 Obiecane logi (LPG) Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM 1
MarcinL Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Bardzo fajnie turbo ciągnie do samego końca. Aż mnie to zmotywowało i zbieram już graty, bo turbo pada Masz tylko dsmic i wtryski od czego?
paolo555 Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Opublikowano 21 Sierpnia 2019 W dniu 20.07.2019 o 21:45, grubcio1980 napisał: B5 to inna bajka. Ze 200 kg różnicy Dokładnie. Quattro jest ciężke.
Misieqq7 Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Opublikowano 21 Sierpnia 2019 W dniu 17.08.2019 o 17:53, MarcinL napisał: Bardzo fajnie turbo ciągnie do samego końca. Aż mnie to zmotywowało i zbieram już graty, bo turbo pada Masz tylko dsmic i wtryski od czego? pakuj sprawdzoną hybrydę:) ja dałem k03s i teraz żałuje, że nie hybrydę. tak jak Kolega @ELLIOTT pisał, będzie szedł w całym zakresie obrotów a tak górą słabnie..
MarcinL Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Opublikowano 21 Sierpnia 2019 3 minuty temu, Misieqq7 napisał: pakuj sprawdzoną hybrydę:) ja dałem k03s i teraz żałuje, że nie hybrydę. tak jak Kolega @ELLIOTT pisał, będzie szedł w całym zakresie obrotów a tak górą słabnie.. Czekam w kolejce na hybrydę. Paczka z tipem i sportowym katem już przyszła dzisiaj. Jutro może jak znajdę czas, to sobie tego tipa założę żeby jak najwięcej samemu ogarnąć auto.
Misieqq7 Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Opublikowano 21 Sierpnia 2019 2 minuty temu, MarcinL napisał: Czekam w kolejce na hybrydę. Paczka z tipem i sportowym katem już przyszła dzisiaj. Jutro może jak znajdę czas, to sobie tego tipa założę żeby jak najwięcej samemu ogarnąć auto. a tipa z kwasówki brałeś? jaka cena ? sprzęgło zostaje seria czy zobaczysz po strojeniu jak się będzie zachowywać?
MarcinL Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Teraz, Misieqq7 napisał: a tipa z kwasówki brałeś? jaka cena ? sprzęgło zostaje seria czy zobaczysz po strojeniu jak się będzie zachowywać? kwas i cena z katem sportowym 1200zł u Hoffmana. Na razie Łukasz mówił żeby nie ruszać sprzęgła i zobaczyć jak będzie po programie, ale jak coś, to od razu wlatuje AWX kompletne sprzęgło z DM.
bartez90 Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Opublikowano 21 Sierpnia 2019 12 minut temu, MarcinL napisał: kwas i cena z katem sportowym 1200zł u Hoffmana. Na razie Łukasz mówił żeby nie ruszać sprzęgła i zobaczyć jak będzie po programie, ale jak coś, to od razu wlatuje AWX kompletne sprzęgło z DM. Dochodzi jeszcze kwestia fmica. Powyżej 250 km na dsmic będzie już kiepsko.
MarcinL Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Opublikowano 21 Sierpnia 2019 5 minut temu, bartez90 napisał: Dochodzi jeszcze kwestia fmica. Powyżej 250 km na dsmic będzie już kiepsko. Jeżeli da się wystroić, to będzie super. Potem można zmienić.
bartez90 Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Opublikowano 21 Sierpnia 2019 34 minuty temu, MarcinL napisał: Jeżeli da się wystroić, to będzie super. Potem można zmienić. Zalezy jaka bedzie temperatura podczas tego strojenia. Wrzuc wykres jak cos bo znam pare aut co maja/mialy hybryde i dsmic, a ciekawy jestem jak wyjdzie u Ciebie.
Kejsi Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Opublikowano 21 Sierpnia 2019 A nie lepiej zadbać o chłodne powietrze za wczasu, ciepłe powietrze nie powoduje większej tendencji do stukow? Niech ktoś mądry wyprowadzi mnie z błędu jak się mylę Dzięki za logi, fajna kreska ? 1
grubcio1980 Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Też myślałem o k03s, ale padło na hybrydę i jestem mega zadowolony. Wstaje fajnie i po lekkim wciśnięciu gazu. Na moje jazdy super. A i spalanie na plus.
bartez90 Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Opublikowano 21 Sierpnia 2019 15 minut temu, grubcio1980 napisał: Też myślałem o k03s, ale padło na hybrydę i jestem mega zadowolony. Wstaje fajnie i po lekkim wciśnięciu gazu. Na moje jazdy super. A i spalanie na plus. A jaka moc? Na fmic czy dsmic?
grubcio1980 Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Wiedziałem, że się pierwszy odezwiesz ?. U mnie typowy budżet. Nie mam kasy na modyfikacje jak inni i wszystko nastąpiło stopniowo. Dp, Saaby, sai out, hybryda, dsmic. Podobała mi się twoja dyskusja na temat fmic-dsmic. Wszystko zależy od stylu jazdy. Mi. Dsmic starcza spokojnie. Wykresu nie mam, bo Łukasz robił mi wcześniej program i teraz na hybrydzie na odległość. 140 tyś. i wszystko lala
bartez90 Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Opublikowano 21 Sierpnia 2019 2 godziny temu, grubcio1980 napisał: Wszystko zależy od stylu jazdy. Mi. Dsmic starcza spokojnie To prawda, styl jazdy ma tu decydujace znaczenie. Jak ktos bedzie palowal bez umiaru przy wysokich temperaturach to i fmica 230tke zagotuje:-) W kazdym razie dobrze ze jestes zadowolony. Na dsmic kumpel zrobil 252 hp na hybrydzie i wiecej sie nie dalo bo juz potem temperatura w dolocie byla za wysoka. Ale na wiecej to i wtryski saaba nie pozwola. W sumie na takich hybrydach i fmic spotyka sie 260 hp ale czy to warte zachodu i rezania sam nie wiem, a i tez nie zawsze tyle wyjdzie.
Misieqq7 Opublikowano 21 Sierpnia 2019 Opublikowano 21 Sierpnia 2019 (edytowane) 32 minuty temu, bartez90 napisał: To prawda, styl jazdy ma tu decydujace znaczenie. Jak ktos bedzie palowal bez umiaru przy wysokich temperaturach to i fmica 230tke zagotuje:-) W kazdym razie dobrze ze jestes zadowolony. Na dsmic kumpel zrobil 252 hp na hybrydzie i wiecej sie nie dalo bo juz potem temperatura w dolocie byla za wysoka. Ale na wiecej to i wtryski saaba nie pozwola. W sumie na takich hybrydach i fmic spotyka sie 260 hp ale czy to warte zachodu i rezania sam nie wiem, a i tez nie zawsze tyle wyjdzie. Robiłem kiedyś logi w ten sam dzień w mojej 220km na dsmic i kolegi 240km na fmic chyba 180mm i ja miałem 42 stopnie w dolocie a on 41 z tego co pamiętam. Na zewnątrz było 25 stopni jakoś wtedy. Edytowane 21 Sierpnia 2019 przez Misieqq7 Literówka
Randor Opublikowano 22 Sierpnia 2019 Opublikowano 22 Sierpnia 2019 (edytowane) Ja przy mocy ok 230km i temp zew w granicach 25c mam do 36 stopni w dolocie na fmic 180. W trakcie robienia logów. Jak zacznę pałować na mieście w upale to dobija do 48 z tego co pamiętam. Edytowane 22 Sierpnia 2019 przez Randor
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się