teddy-boy Opublikowano 8 Lipca 2019 Opublikowano 8 Lipca 2019 Koledzy, proszę o radę, bo już nie mam pomysłu gdzie i u kogo szukać rozwiązania problemu. A4 1.9 TDI BKE 116 koni. Przez lata auto jezdzilo bez żadnych problemów. W koncu dopadł go typowy problem - zapchane turbo. Turbina poszla do czyszczenia, wszystko elegancko, sprawdzona, działa jak trzeba. I zaczęło wywalac check engine na desce. Błąd przepływomierza. Skasowany wracał co pare dni w losowych momentach. W koncu zmieniono przepływomierz na nowy. I jest to samo. A to po 30 km, a to po 100, ale w koncu błąd pojawia się ciągle i znowu. Oddałem auto do speca od silnków TDI. Niby wszystko posprawdzal, nic nie znalazł. Błąd po jednym dniu powrocil. I tak jeżdze z tym błędem juz miesiąc jak nie lepiej, auto pracuje i jezdzi normalnie, spala normalnie, wszystko jest normalnie tylko ciagle się świeci ten błąd. Gdzie znaleźć przyczynę? U kogo szukać pomocy? Oddawanie do roznych warsztatów na cale dnie auta, gdzie nic nie znajdują a płacic trzeba - no porażka
przem8 Opublikowano 8 Lipca 2019 Opublikowano 8 Lipca 2019 Podaj dokładny kod błędy oraz przydałyby się podstawowe logi dla tdi. Bez tego to idź do wróżki. Nowa przeplywka jakiego producenta?
teddy-boy Opublikowano 8 Lipca 2019 Autor Opublikowano 8 Lipca 2019 Kod bledu i logi - wszystko zostało w warsztacie Nowy przeplywomierz Pierburg, ale zaczynam watpic czy oryginalny bosha wymagal wymiany ?
kamil-vag Opublikowano 8 Lipca 2019 Opublikowano 8 Lipca 2019 Logi grupy 003+008+011 by zapewne wiele pomogły... Do tego basic settings 003
teddy-boy Opublikowano 8 Lipca 2019 Autor Opublikowano 8 Lipca 2019 OK, dziekuje, przekaze to kolejnemu mechanikowi ktory sie tym zajmie, Chyba ze polecicie kogos naprawde kumatego z Warszawy kto bedzie potrafil te kody zczytac i rozwiklac zagadke.
kamil-vag Opublikowano 8 Lipca 2019 Opublikowano 8 Lipca 2019 Zapytaj w dziale zlotów, może ktoś pomoże Ci zrobić logi, po wrzuceniu na forum zobaczy się co go może boleć...
hehu Opublikowano 6 Stycznia 2020 Opublikowano 6 Stycznia 2020 Wiele razy walczyłem z tym błędem i bardzo często był winowajcą czujnik temp. zasysanego powietrza i ciśnienia doładowania G31 i G42 które są zespolone w jeden czujnik. I co ważne nigdy nie wywalało błędów tych czujników a rzutowało to na błąd przepływomierza.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się