miron78 Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 dokładnie Vario - miałem A5 3.0tdiQ s-line rok temu ( na wekend jako jazda testowa ) i też sie zakochałem pod każdym względem a 260 to nawet nie wiedziałem kiedy wyskoczyło na budziku - miazdga
Carlos* Opublikowano 2 Września 2009 Autor Opublikowano 2 Września 2009 U mnie jest ciut więcej ,przy tych prędkościach na autostradzie spalanie oscyluje około 7-7.5, w mieście 10 l . Opony 245/40/18 .Tak wiec tragedii nie ma, a naprawdę komfort jazdy z silnikiem 3.0 TDI w porównaniu do 1.9 czy 2.0 jest ogromny.Obroty silnika przy prędkościach 160 -170 to około 2600obr/min,tak więc pełen loozik. Naprawdę ten nowy silnik 3.0 TDI jest jak dla mnie ps. Vario-tech jaki przebieg miała ta A5?
rafalekx Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 a co z ledami na tył? już założone? Piękny wykresik
Carlos* Opublikowano 2 Września 2009 Autor Opublikowano 2 Września 2009 a co z ledami na tył? już założone? Piękny wykresik Jeszcze na razie nie założone,ale podobno już można zamówić nowe A4 na ledach , tak więc już nie powinno być problemu z przeprogramowaniem modułu,bo jak na razie to stanowiło problem.Jutro będę w ASO to się dowiem co i jak .
Tobi_one Opublikowano 2 Września 2009 Opublikowano 2 Września 2009 i poinformuj co i jak z tymi ledami jak mozesz
variocustoms Opublikowano 3 Września 2009 Opublikowano 3 Września 2009 Carlos przebieg A5 86 tkm a opony 245 na 17"
MARCIN607 Opublikowano 12 Września 2009 Opublikowano 12 Września 2009 piękne auto cóż tu można jeszcze powiedzieć :good:
Nizin5 Opublikowano 1 Listopada 2009 Opublikowano 1 Listopada 2009 środeczek mi sie podoba strasznie tak samo jak i cała reszta :> moze kiedys sie dorobie takowej lub podobnej ale musi być AUDI
KENOiX Opublikowano 25 Marca 2010 Opublikowano 25 Marca 2010 Carlos* ty chyba robiłeś u siebie program (gdzieś wspominałeś) mógłbyś pochwalić się wykresem?
Carlos* Opublikowano 25 Marca 2010 Autor Opublikowano 25 Marca 2010 Jasne jak jutro znajdę chwilę czasu to wkleję, muszę poszukać gdzie go mam.
kuredu Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 Jasne jak jutro znajdę chwilę czasu to wkleję, muszę poszukać gdzie go mam. i jak się zbiera po programie??? :naughty: ja wczoraj w nocy robiłem takie małe testy: jadąc 50km/h wciskałem jednocześnie gaz i stoper i ciągnąłem do 150km/h, robiłem trzy testy: wyniki od 9,45 do 9,70sek. myślę że jakbym ruszał od 40km/h i przy 50km/h wciskał stoper mogłoby być lepiej bo tak jakiś tam ułamek sek na reakcję gazu trzeba wliczyć. ciekawy jestem jak to u Ciebie po programie by było. jak będę miał możliwość to zrobie test 100-200km/h ale w Lublinie ciężko z drogami do takich testów
Carlos* Opublikowano 29 Marca 2010 Autor Opublikowano 29 Marca 2010 Oto obiecany wykres. @ Kuredu - Auto śmiga teraz znacznie lepiej, szczególnie jest to odczuwalne na wyższych biegach. Pewnie twoje auto jest nieznacznie szybsze ze względu na masę auta , ale i tak nie jest źle.Generalnie super no i spalanie spadło good Co do pomiarów to robiłem tylko od 100 do 200 wynik około 14-15 sec , jak będę gdzieś leciał po autostradzie to trochę zrobie pomiarów i nagram jakiś filmik jak się zbiera.
Carlos* Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Opublikowano 30 Marca 2010 Sam jestem pod wrażeniem jak auto teraz zapitala i najważniejsze ,że program bardzo lajtowy, także potencjał tych silników jest dużo większy.
KOval81 Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 :slina: prawie jak B7 Patrox'a Ładnie musi zapinać lalunia Motor rzeczywiście ma ogromny potencjał
variocustoms Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 ABT wymieniało turbo i efekt ten sam więc gratki dla tego co robił soft bez wymiany turbiny
adamooo Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 oja..ale musi robić masać pleców 600nm przy 2000 masakra kuredu wciągasz z palcem :gwizdanie:
PABLO Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 oja..ale musi robić masać pleców 600nm przy 2000 masakra kuredu wciągasz z palcem :gwizdanie: Będzie trzeba ustawić ich na kreskę
Rekomendowane odpowiedzi