Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podniesienie mocy w bexie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

O ICku nie myślałeś? niby na serii po programie dsmic jeszcze wystarczy na styk, tak to ICek byłby przygotowany na przyszłość a kto wie w przyszłości kiedyś turbo padnie i mógłbyś od razu hybryde z niej zrobić a wtedy z mocą można iść w górę.

Tylko wiadomo to koszta

Opublikowano (edytowane)

Spoko fmic i hybryda no ale jak mam uciągnąć 250 km z 220 to gra warta świeczki ? Wolał już bym 270-280

No ale zmieniać wydech to już kasa dosyć spora więc zostanę na razie przy sofcie na osprzęcie bexa, a za te 3000 tyś które poszły by na wydech zainwestował bym w QUATTRO

Edytowane przez TomOskroba
Opublikowano
3 godziny temu, TomOskroba napisał:

Spoko fmic i hybryda no ale jak mam uciągnąć 250 km z 220 to gra warta świeczki ? Wolał już bym 270-280

No ale zmieniać wydech to już kasa dosyć spora więc zostanę na razie przy sofcie na osprzęcie bexa, a za te 3000 tyś które poszły by na wydech zainwestował bym w QUATTRO

Czy gra warta świeczki to już sam sobie musisz odpowiedzieć, osobiście tylko proponuję :) 

Właśnie też druga zagwozdka 270 280 fajnie ale Q by się przydało, w każdym bądź radzie Powodzonka 

Opublikowano

Ano właśnie.tak jak mówisz,.ale trzeba robić tylko przelot i wtedy komfort jazdy w trasie fatalny czy może da się zwiększyć przepustowość i mieć ciszę w aucie ? :decayed:

Opublikowano
11 godzin temu, TomOskroba napisał:

Ano właśnie.tak jak mówisz,.ale trzeba robić tylko przelot i wtedy komfort jazdy w trasie fatalny czy może da się zwiększyć przepustowość i mieć ciszę w aucie ? :decayed:

Po co przelot do takich mocy? DivaynEays  ma 300 z małym plusem ładnie zrobiony wydech i nie drży ryja w trasie. Wszystko trzeba zrobić z głową a koszt okolice 2k z tego co pamiętam na naszej gminie. 

270Kunia to już z big tipem trzeba oraz przepływka 3" do tego potrzebna. Kwatro to już sprawa indywidualna komu potrzebne. 250+ to już robią się koszta jednak :)

Najlepsze wyjście w Twoim przypadku, jeździć na tym co masz teraz, z czasem jak turbo będzie prosiło się o regeneracje, zrobić hybrydę + wtryski 430cc + poprawić dolot i tyle. Warto pomyśleć o heblach bardziej niż o wydechu.

Opublikowano
8 minut temu, ELLIOTT napisał:

Najlepsze wyjście w Twoim przypadku, jeździć na tym co masz teraz, z czasem jak turbo będzie prosiło się o regeneracje, zrobić hybrydę + wtryski 430cc + poprawić dolot i tyle. Warto pomyśleć o heblach bardziej niż o wydechu.

Nic dodać nic ująć, a 250 km na tym będzie.

Na 270 km i więcej trzeba dużą hybrydę, wydech, kolektor wydechowy, tip 3 cale, przepływkę 3 cale, fmica 230 a koszt tego wszystkiego to z 5k jeszcze conajmniej.

Opublikowano

tak więc dla mnie gra nie warta świeczki. na razie okazuje się że walnięta przepływka a auto po sofcie więc możłiwe, że stage 1 mam za sobą. niedługo się okaże :grin:

tak jak mówicie. padnie turbo zrobi się hybrydę, wtryski i jakiś icek zamykam temat na 250. nie będę inwestował w więcej mocy. Pozdrawiam

Opublikowano

Wystarczy dsmic, zamiast icka heble.

Opublikowano
W dniu 29.09.2019 o 20:41, przem8 napisał:

Gdzie kupowałeś ten wkład w takich pieniądzach? :D

@dzik pro choice. Parę osób ma i też sobie chwali

Opublikowano
13 godzin temu, TomOskroba napisał:

Ano właśnie.tak jak mówisz,.ale trzeba robić tylko przelot i wtedy komfort jazdy w trasie fatalny czy może da się zwiększyć przepustowość i mieć ciszę w aucie ? :decayed:

Możesz zrobić przelot i w trasie mieć cicho. Zobacz sobie mój temat:

P.S. to zdjęcie, to komentarz użytkownika. Nie sugeruj się nim :)

Opublikowano
4 minuty temu, dayd_4 napisał:

Możesz zrobić przelot i w trasie mieć cicho. Zobacz sobie mój temat:

P.S. to zdjęcie, to komentarz użytkownika. Nie sugeruj się nim :)

ciekawe. wlasnie mi zależało na trasach bo przy zapięciu 6 biegu przy ok 4 tyś obrotów nie dało by się jechać ale z tego co piszesz jest na prawdę spoko :)

jaki koszt całkowity operacji ? (z robocizną)

Opublikowano

Ja za swój wydech z downpipem zapłaciłem 2400 

IMG_20190426_163530.jpg

Opublikowano

Przy 4 tyś obrotów jest już cicho, nawet bez silencerów, przy 4500 i około 160-170km/h zupełnie cicho. Ostatnio byłem w trasie ze znajomymi, w 4 osoby, 100km w jedną stronę i nie zakładałem silencerów. Starałem się tylko utrzymywać obroty albo nisko, albo wysoko. Nie narzekali.

Kosztów nie pamiętam. Sam wydech kupiłem tu na forum, w cenie normalnej, forumowej, tysiąc z czymś. wymieniałem go sam, w może 40 minut, godzinę. Końcówki kupowałem nowe.

Opublikowano

@DivaynEays witam Pana Jakuba z grupy s4 ;)

46 minut temu, dayd_4 napisał:

Przy 4 tyś obrotów jest już cicho, nawet bez silencerów, przy 4500 i około 160-170km/h zupełnie cicho. Ostatnio byłem w trasie ze znajomymi, w 4 osoby, 100km w jedną stronę i nie zakładałem silencerów. Starałem się tylko utrzymywać obroty albo nisko, albo wysoko. Nie narzekali.

Kosztów nie pamiętam. Sam wydech kupiłem tu na forum, w cenie normalnej, forumowej, tysiąc z czymś. wymieniałem go sam, w może 40 minut, godzinę. Końcówki kupowałem nowe.

no to bajka. ja na pewno u kogos bym musiał zamontować bo nie dysponuję kanałem/podnośnikiem ale z tego co widzę koszta nie są jakieś ogromne.

dzięki za odpowiedzi ;) powolutku powolutku zbudujemy co trzeba :p na początek stage 2 na 250 ale to już poczekamy aż turbinka padnie ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...