krzychupower Opublikowano 21 Lipca 2019 Opublikowano 21 Lipca 2019 Tak jak w temacie czy opłaca się przerabianie seryjnej turbiny z a4 b7 1.8 t na hybrydę czy kupno nowej np Garrett czy JRSpec ? Oscyluję w podniesienie mocy do ok 250 km.
bartez90 Opublikowano 21 Lipca 2019 Opublikowano 21 Lipca 2019 Polecić można np turbospec. Wielu tu na forum ma od nich hybrydy i nie narzeka.
krzychupower Opublikowano 23 Lipca 2019 Autor Opublikowano 23 Lipca 2019 W dniu 21.07.2019 o 14:28, ELLIOTT napisał: hybryda od geremi. a czy coś takiego ma sens ? JRSPEC K03 HYBRID RACING 1.8T (A4 / A6 / SuperB / Exeo/ Passat FMIC.PL JRSPEC K03 HYBRID RACING 1.8T (A4 / A6 / SuperB / Exeo/ Passat ►FMIC.PL◄ Twój tuningowy sklep internetowy!
Randor Opublikowano 24 Lipca 2019 Opublikowano 24 Lipca 2019 16 godzin temu, WYSKUN napisał: geremi Jaką średnicę dolotu ma ta hybryda?
WYSKUN Opublikowano 24 Lipca 2019 Opublikowano 24 Lipca 2019 3 godziny temu, Randor napisał: Jaką średnicę dolotu ma ta hybryda? srednica zew jest taka sama jak seryjne k03 TIP seryjny pasuje
Randor Opublikowano 24 Lipca 2019 Opublikowano 24 Lipca 2019 3 minuty temu, WYSKUN napisał: srednica zew jest taka sama jak seryjne k03 TIP seryjny pasuje Geremi robi takie hybrydy bez zmiany średnicy dolotu? Jaki to ma potencjał? Jeździsz na tym?
bartez90 Opublikowano 24 Lipca 2019 Opublikowano 24 Lipca 2019 10 minut temu, Randor napisał: Geremi robi takie hybrydy bez zmiany średnicy dolotu? Jaki to ma potencjał? Tak, robi takie. Okolo 260 km ludzie na tym robia.
Randor Opublikowano 24 Lipca 2019 Opublikowano 24 Lipca 2019 (edytowane) Dysponuje ktoś logami z kanału 115 na tej hybrydzie żeby looknąć jak to wstaje? Edytowane 24 Lipca 2019 przez Randor
WYSKUN Opublikowano 24 Lipca 2019 Opublikowano 24 Lipca 2019 20 minut temu, Randor napisał: Geremi robi takie hybrydy bez zmiany średnicy dolotu? Jaki to ma potencjał? Jeździsz na tym? a wstaje ciut szybciej niż seryjne k03
Randor Opublikowano 24 Lipca 2019 Opublikowano 24 Lipca 2019 (edytowane) Jaki koszt takiej zabawki? Ile już na niej przejechałeś? Jeśli ktoś ma logi prosze o wstawienie. Edytowane 24 Lipca 2019 przez Randor
WYSKUN Opublikowano 24 Lipca 2019 Opublikowano 24 Lipca 2019 przejechałem z 7tys. logi gdzies mam ale musialbym poszukac. ja dałem 1900zl bez zdawania swojej opcja ze wzmocnioną gruszką
Randor Opublikowano 24 Lipca 2019 Opublikowano 24 Lipca 2019 Cholera narobiliście mi smaku:) Ja swojej nie oddam. Mam K03s 1000km po regeneracji na nowym żeliwie. Musiałbym ją chyba wystawić.
przem8 Opublikowano 24 Lipca 2019 Opublikowano 24 Lipca 2019 1 minutę temu, Randor napisał: Mam K03s 1000km po regeneracji na nowym żeliwie Gdzie regenerowałeś swoją i jaki koszt? Możesz podać na PW Mam namiar na gościa co robi hybrydy do 260KM za 1,5tys. Jak ktoś chce to też na PW.
WYSKUN Opublikowano 24 Lipca 2019 Opublikowano 24 Lipca 2019 (edytowane) zostaw sobie k03s roznica jest taka że hybryda lepiej ciągnie powyżej 5tys obr. ponizej podobnie jadą Edytowane 24 Lipca 2019 przez WYSKUN
Randor Opublikowano 24 Lipca 2019 Opublikowano 24 Lipca 2019 (edytowane) 27 minut temu, przem8 napisał: Gdzie regenerowałeś swoją i jaki koszt? Możesz podać na PW Mam namiar na gościa co robi hybrydy do 260KM za 1,5tys. Jak ktoś chce to też na PW. Ja regenerowałem u gościa z linku. Części niby od mellett i kode. Oficjalnie chyba 1200zł na nowym żeliwie. Ile ja zapłaciłem podam Ci na pw https://www.facebook.com/Regeneracja-TurbinWymianaCzęści-1949883595312117/ Edytowane 24 Lipca 2019 przez Randor
Randor Opublikowano 24 Lipca 2019 Opublikowano 24 Lipca 2019 5 minut temu, WYSKUN napisał: zostaw sobie k03s roznica jest taka że hybryda lepiej ciągnie powyżej 5tys obr. ponizej podobnie jadą To jest jedna różnica? Z samego dołu to samo?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się