Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Przerobienie turbo na hybryde czy kupno calkiem nowej


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak jak w temacie czy opłaca się przerabianie seryjnej turbiny z a4 b7 1.8 t na hybrydę czy kupno nowej np   Garrett czy JRSpec ? Oscyluję w podniesienie mocy do ok 250 km.

Opublikowano

hybryda od geremi.

Opublikowano

Też polecam 

Opublikowano

Polecić można np turbospec. Wielu tu na forum ma od nich hybrydy i nie narzeka.

Opublikowano

Dzięki za rade 

Opublikowano
W dniu 21.07.2019 o 14:28, ELLIOTT napisał:

hybryda od geremi.

a czy coś takiego ma sens ?

jrspec-k03-hybrid-racing-1-8t-a4-a6-supe
FMIC.PL

JRSPEC K03 HYBRID RACING 1.8T (A4 / A6 / SuperB / Exeo/ Passat ►FMIC.PL◄ Twój tuningowy sklep internetowy!

 

Opublikowano

geremi

 

as.jpg

Opublikowano
16 godzin temu, WYSKUN napisał:

geremi

 

as.jpg

Jaką średnicę dolotu ma ta hybryda?

Opublikowano
3 godziny temu, Randor napisał:

Jaką średnicę dolotu ma ta hybryda?

srednica zew jest taka sama jak seryjne k03

TIP seryjny pasuje

Opublikowano
3 minuty temu, WYSKUN napisał:

srednica zew jest taka sama jak seryjne k03

TIP seryjny pasuje

Geremi robi takie hybrydy bez zmiany średnicy dolotu? Jaki to ma potencjał? Jeździsz na tym?

Opublikowano
10 minut temu, Randor napisał:

Geremi robi takie hybrydy bez zmiany średnicy dolotu? Jaki to ma potencjał?

Tak, robi takie. Okolo 260 km ludzie na tym robia.

Opublikowano (edytowane)

Dysponuje ktoś logami z kanału 115 na tej hybrydzie żeby looknąć jak to wstaje?

Edytowane przez Randor
Opublikowano
20 minut temu, Randor napisał:

Geremi robi takie hybrydy bez zmiany średnicy dolotu? Jaki to ma potencjał? Jeździsz na tym?

 a wstaje ciut szybciej niż seryjne k03

Opublikowano (edytowane)

Jaki koszt takiej zabawki? Ile już na niej przejechałeś? Jeśli ktoś ma logi prosze o wstawienie.

Edytowane przez Randor
Opublikowano

przejechałem z 7tys. logi gdzies mam ale musialbym poszukac. ja dałem 1900zl bez zdawania swojej

opcja ze wzmocnioną gruszką

Opublikowano

Cholera narobiliście mi smaku:) Ja swojej nie oddam. Mam K03s 1000km po regeneracji na nowym żeliwie. Musiałbym ją chyba wystawić.

Opublikowano
1 minutę temu, Randor napisał:

Mam K03s 1000km po regeneracji na nowym żeliwie

Gdzie regenerowałeś swoją i jaki koszt? Możesz podać na PW :D

Mam namiar na gościa co robi hybrydy do 260KM za 1,5tys. Jak ktoś chce to też na PW.

Opublikowano (edytowane)

zostaw sobie k03s

roznica jest taka że hybryda lepiej ciągnie powyżej 5tys obr. ponizej podobnie jadą

Edytowane przez WYSKUN
Opublikowano (edytowane)
27 minut temu, przem8 napisał:

Gdzie regenerowałeś swoją i jaki koszt? Możesz podać na PW :D

Mam namiar na gościa co robi hybrydy do 260KM za 1,5tys. Jak ktoś chce to też na PW.

Ja regenerowałem u gościa  z linku. Części niby od mellett i kode. Oficjalnie chyba 1200zł na nowym żeliwie. Ile ja zapłaciłem podam Ci na pw

https://www.facebook.com/Regeneracja-TurbinWymianaCzęści-1949883595312117/

Regeneracja-TurbinWymianaCz%C4%99%C5%9Bc

Edytowane przez Randor
Opublikowano
5 minut temu, WYSKUN napisał:

zostaw sobie k03s

roznica jest taka że hybryda lepiej ciągnie powyżej 5tys obr. ponizej podobnie jadą

To jest jedna różnica? Z samego dołu to samo?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...