dayd_4 Opublikowano 10 Września 2019 Opublikowano 10 Września 2019 W dniu 6.09.2019 o 19:25, adam1974 napisał: Jestem juz po chipie:) a nawet juz po zagazowaniu:). Do Gregora wybralem sie z rana by dotrzec na wyznaczona godzine.Z racji tego ze chlop ma nawal pracy to wcisna mnie w swoj grafik,swoje musialem na miejscu odczekac.Z opoznieniem auto zostalo zabrane a ja zostalem. Pozwiedzalem okolice .Spacerujac dostalem tel ze moge odebrac autko. Chwile rozmowy,rozliczenie i do domu. Powiem tak.nie to auto.od ok 2700 obr dostaje przyjemnego kopa. Na trasie majac 6 i 140 wciskajac pedal gazu po chwili mamy 250. Na trasie przyspiesza bardzo ochoczo,plynnie. Na niskich biegach przy mocnym wciskaniu trzeba kierownice dobrze trzymac bo troche ja wyrywa(to troche irytuje)Ogolnie jestem zadowolony.Z tego co mowil powstaje nowy garaz do tuningu gdzie goscie beda mieli do dyspozycji poczekalnie.To pus bo ja czekajac chodzilem w deszczu. Czas samej modyfikacji to cos ok 2-2,5 godziny. Nie licze dojazdu. Koszty to 300 zl wtryski Bam, 430 zl Dp,do tego chip+ wylaczenie sondy+ wylaczenie pompy SAI no i paliwo na ok 500km. Polecam Gregora i byc moze kiedys znow u niego zawitam. Tak na marginesie,pompa SAI zostala wylaczona.Jest ciszej ale nadal na zimnym silniku chodz gdyz dalej wyje. Jest ciszej niz przed chipem ale nadal chodzi.Chyba ze to nie SAI. Choc jak wylacze silnik to slychac jak obroty pompy czy czegos ustaja. Pochwal się, jaki wynik udało się osiągnąć. Jakie ciśnienie pompuje ci teraz turbo?
adam1974 Opublikowano 11 Września 2019 Autor Opublikowano 11 Września 2019 14 godzin temu, dayd_4 napisał: Pochwal się, jaki wynik udało się osiągnąć. Jakie ciśnienie pompuje ci teraz turbo? W odpowiedzi nr28 w tym temacie jest wstawiony wykres z hamowni? Jedyny „problem” to blad 16683. Wczesniej tego bledu nie mialem-przed modyfikacjami Po przyjezdzie z tuningu do domu podpiolem vag i ten blad byl wiec go skasowalem.Sadzilem ze byc moze to jednorazowy przypadek. Wczoraj podpinam vag i znow 16683. Zrobie wkrotce logi to sie moze wyjasni co jest przyczyna.
dayd_4 Opublikowano 11 Września 2019 Opublikowano 11 Września 2019 5 godzin temu, adam1974 napisał: W odpowiedzi nr28 w tym temacie jest wstawiony wykres z hamowni? Jedyny „problem” to blad 16683. Wczesniej tego bledu nie mialem-przed modyfikacjami Po przyjezdzie z tuningu do domu podpiolem vag i ten blad byl wiec go skasowalem.Sadzilem ze byc moze to jednorazowy przypadek. Wczoraj podpinam vag i znow 16683. Zrobie wkrotce logi to sie moze wyjasni co jest przyczyna. faktycznie. Zgubiłem się w temacie. Powiedz, jakie ciśnienie pompuje teraz turbina. Gadałem wczoraj z Gregorem10, kazał mi przed wizytą wymienić pompę paliwa, zawór N75 i DV i odmę. Oczywiście świeże świece i cewki to podstawa. Też to wymieniałeś? Pozdr.
GRADIENT Opublikowano 11 Września 2019 Opublikowano 11 Września 2019 Zostawiasz samochód i idziesz na miasto i czekasz na telefon. U mnie cały dzień zeszło. Zależy co chcesz robić. Na pewno diagnostyka silnika pod kątem usterek.
adam1974 Opublikowano 11 Września 2019 Autor Opublikowano 11 Września 2019 Cisnienie jakie pompuje turbina do sprawdzenie,musze zrobic logi. Co do przygotowan do chipu to zgodnie z tym co tu na forum mi polecili to zrobic logi,Logi zrobilem i wyszlo ze jest nieszczelny dolot. Sprawdzilem,wymienilem ezektor i znow sprawdzilem.Nieszczelnosci brak.Wiec udalem sie na chip.Po chipie juz w domu wymienilem przeplywke. Swiece wymienilem przy okazji zakladania gazu bo cos zaplon wypadal.Cewek nie wymienialem.Gregor mowil o pompie paliwa ze warto wymienic jak juz u niego bylem,ale narazie jeszcze siedzi w aucie. Tak jak pisalem wczesniej u mnie po tym tuningu dalej cos ta pompa sai sie odzywa tylko na zimnym silniku(wyje) mimo ze zostala wylaczona(zadzwonie do Gregora i spytam dlaczego) No i wyskakuje blad 16683-tego akurat przed chipem nie bylo.Ale moze przyrost mocy ma na to wplyw lub cos zbiegiem okolicznosci wyskoczylo.
przem8 Opublikowano 11 Września 2019 Opublikowano 11 Września 2019 50 minut temu, adam1974 napisał: No i wyskakuje blad 16683 Turbo nie osiąga doładowania. Zrób komplet logów na pb.
adam1974 Opublikowano 13 Września 2019 Autor Opublikowano 13 Września 2019 (edytowane) Za im zrobie logi to najpierw sprawdzam szczelnosc. Cos nie podoba mi sie DV o ile to jest DV. Wpisujac nr z czesci wychodzi zawor odpowietrzenia skrzyni korbowej. Pomiedzy dwoma kroccami jest swobodny przeplyw.Nawet jak gwaltownie zassam ustami powietrze przez krociec poziomy-ten co idzie do silnika to grzybek sie nie przytyka.A powinna membrana zamknac doplyw z dolnego pionowego krocca i tylko przez mala dziurke przeplywac. Jak mozna sprawdzic ten grzybek,czy jest sprawny? Dodam ze na net sa DV z dodatkowym malej srednicy wyjsciem z gory do przewodu podcisnienia. Edytowane 13 Września 2019 przez adam1974
przem8 Opublikowano 13 Września 2019 Opublikowano 13 Września 2019 16 minut temu, adam1974 napisał: Cos nie podoba mi sie DV o ile to jest DV. Wpisujac nr z czesci wychodzi zawor odpowietrzenia skrzyni korbowej. To nie jest dv. Ten grzyb ma puszczać w dwie strony. Zatkaj jedno wyjście i drugim zasysaj. Jeśli membrana pracuje to jest sprawny.
adam1974 Opublikowano 13 Września 2019 Autor Opublikowano 13 Września 2019 3 godziny temu, przem8 napisał: To nie jest dv. Ten grzyb ma puszczać w dwie strony. Zatkaj jedno wyjście i drugim zasysaj. Jeśli membrana pracuje to jest sprawny. Tak sprawdzilem i wychodzi ze grzyb jest sprawny.Dolot tez jest szczelny. Tak z ciekawosci spytam.Jest u mnie DV?Silnik 1,8t bex. Szukalem czegos podobnego i nie widzialem.Lugi moze wkoncu jutro uda sie zrobic.
Misieqq7 Opublikowano 14 Września 2019 Opublikowano 14 Września 2019 W dniu 11.09.2019 o 13:13, dayd_4 napisał: faktycznie. Zgubiłem się w temacie. Powiedz, jakie ciśnienie pompuje teraz turbina. Gadałem wczoraj z Gregorem10, kazał mi przed wizytą wymienić pompę paliwa, zawór N75 i DV i odmę. Oczywiście świeże świece i cewki to podstawa. Też to wymieniałeś? Pozdr. ja u siebie wymieniłem tylko świece przed programem i juz ponad rok wszystko smiga:)
przem8 Opublikowano 14 Września 2019 Opublikowano 14 Września 2019 10 godzin temu, adam1974 napisał: Tak z ciekawosci spytam.Jest u mnie DV?Silnik 1,8t bex. Szukalem czegos podobnego i nie widzialem.Lugi moze wkoncu jutro uda sie zrobic. Musi być. Od spodu z lewej strony stojąc przed autem przy pasie przednim.
DivaynEays Opublikowano 14 Września 2019 Opublikowano 14 Września 2019 15 godzin temu, adam1974 napisał: Tak sprawdzilem i wychodzi ze grzyb jest sprawny.Dolot tez jest szczelny. Tak z ciekawosci spytam.Jest u mnie DV?Silnik 1,8t bex. Szukalem czegos podobnego i nie widzialem.Lugi moze wkoncu jutro uda sie zrobic. Jest. Przy prawym intercoolerze jest DV w bex.
adam1974 Opublikowano 15 Września 2019 Autor Opublikowano 15 Września 2019 Logi jeszcze nie zrobione.Blednie zapisywaly sie czy cos.A ze czas gonil,a na drodze straszny tlok mimo poznej pory to musze je powtorzyc.Co przejazd to kasowalem bledy,choc po pierwszym przejezdzie zadnego bledu nie bylo,po drugim znow sie pojawil 16683.Beda logi wtedy sie okaze co szwankuje. DV narazie nie sprawdze bo musialbym na kanal podjechac,ale przynajmniej wiem juz gdzie sie znajduje.Po logach jesli cos z tym DV wyjdzie to zrobie przy okazji zakladania oslony silnika.
dayd_4 Opublikowano 17 Września 2019 Opublikowano 17 Września 2019 W dniu 14.09.2019 o 07:53, Misieqq7 napisał: ja u siebie wymieniłem tylko świece przed programem i juz ponad rok wszystko smiga:) Śmiga śmiga. U mnie też smigalo już trzy lata, a po wymianie wczoraj, auto dostało kopa, aż miło. Aż żałuję, że wcześniej nie wymieniłem tych zaworów.
Misieqq7 Opublikowano 18 Września 2019 Opublikowano 18 Września 2019 10 godzin temu, dayd_4 napisał: Śmiga śmiga. U mnie też smigalo już trzy lata, a po wymianie wczoraj, auto dostało kopa, aż miło. Aż żałuję, że wcześniej nie wymieniłem tych zaworów. u mnie po logach było oki więc nic nie ruszałem. wiadomo, że taki pakiet startowy fajna sprawa:)
adam1974 Opublikowano 22 Października 2019 Autor Opublikowano 22 Października 2019 W dniu 11.09.2019 o 21:44, przem8 napisał: Turbo nie osiąga doładowania. Zrób komplet logów na pb. Mialem troche roboty,do tego bixenon przerobka w aucie.Teraz zrobilem logi.Prosze o sprawdzenie dlaczego wywala mi blad 16683. A zeby nie zasmiecac tego tematu to prosba o sprawdzenie logow jest w dziale diagnostyka:
Mariox37 Opublikowano 19 Grudnia 2019 Opublikowano 19 Grudnia 2019 Co do sai to masz ją wyprogramowaną ale rano będzie sie wl. I wyć. Musisz ją odopiąć i po prostu wywalić. Nie wiem czy też rurki trzeba wywalić i zaślepic otwór po rurce taką blaszka na głowicy. U mnie jest tak zrobione jak mi robił chip. Nie jeździsz czasem przez Gliwice kolo szpitala wojskowego??? Widziałem Cie chyba z 2x i nawet się odpychalo to audi
soul87 Opublikowano 28 Grudnia 2019 Opublikowano 28 Grudnia 2019 Skoro sai się włącza to tuner się nie postarał przy jego wyprogramowywaniu....
Mariox37 Opublikowano 6 Stycznia 2020 Opublikowano 6 Stycznia 2020 W dniu 28.12.2019 o 10:34, soul87 napisał: Skoro sai się włącza to tuner się nie postarał przy jego wyprogramowywaniu.... Tak właśnie się dzieje jak nawet jest wyprogramowana. Trzeba po prostu odopiąć wtyczkę zaizolowac a pompę wykręcić. U mnie po wywaleniu 0 błędów więc jest wyprogramowana. Oczywiście te rurki metalowa i plastikowa tez wszytko wycięte wywalone.
soul87 Opublikowano 6 Stycznia 2020 Opublikowano 6 Stycznia 2020 Da się wyprogramowac tak że sterownik nie trzyma bezsensu podwyższonych obrotów, nie leje litrów paliwa i nie przestawia fazy rozrządu przez prawie minute wszystko po to żeby podgrzewać kata którego nie ma ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się