adam1974 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Wybieram sie do tunera.Najpierw polecono mi tutaj zrobienie logow. Proszę o sprawdzenie ponizszych logow. http://vaglogger.apphb.com/log/5d45d1c8dfa51058c4c98d61 http://vaglogger.apphb.com/log/5d45d243dfa51058c4c98d62 grupa 002+033 zrobilem na innej stronce bo na w/w nie wchodzily. https://log.malonetuning.com/chart/263189#H8KLCADDo8OTRV0CA23CjUEKw4MwDATDv8KiwrMMdcKbw58YH8OURsK4wobDhArCshLDksK%2Bwr5xDMKlwoced8KGYUMAw6VZNnYjGVU2QMKPwrfCiMO%2Fw7DCtcOhwofDjMO3XMOYJcKVdcKpwoDClw4nw5HDvMOmYyIkLsKsZAzDncKUwo3DlcKcwonDmx3DrcK5FcK9wqFxdMKvLwLDjcOpaWdywrzDvcKIw6BxwogIw75UwrTCmsOUZcOKw5bCjB9iw7wAEENIQsK%2FAAAA
przem8 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 (edytowane) Wygląda jakbyś miał jakiś nieudolny program zrobiony. Doładowanie trochę ruszone, Masz bexa z tego co doczytałem więc tamto nieważne ? i wtryski pętlą od 5700 obr. Sprawdź jeszcze czy masz odpowiedni przepływomierz z boscha, bo głupoty pokazuje jak na takie doładowanie. Edytowane 3 Sierpnia 2019 przez przem8
Łukasz13 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Sprawdz jaki masz założony przepływomierz nie wygląda na org. Szczelność dolotu też do sprawdzenia.
adam1974 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Wlasnie ogladam na yt gdzie sie znajduje ten przeplywomierz i zaraz sprawdze co tam siedzi.
adam1974 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2019 (edytowane) Jest czesc z Bosch. nr nie widac bo bym musial wiecej rozkrecac.zrobilem fotke Nadmienie tak na marginesie ze pare dni do tylu zamienilem katalizator na dp i druga sonda jest narazie tylko odpieta. Tak,mam silnik bex:) Jak najlepiej przeprowadzic kontrole szczelnisci? Jakis spraj na pracujacym silniku w okolicy rur od powietrza? Doczytalem na yt:) sprezone powietrze ok 1bara miedzy turbo a kolektor ssacy.Jutro to sprawdze. Edytowane 3 Sierpnia 2019 przez adam1974
przem8 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 (edytowane) Wykręć wkład przepływki z obudowy, bo może tylko stara obudowa została i najlepiej jakby to zdjęcie było z numerem seryjnym, bo po tym nic nie można stwierdzić. Nie zapomnij wyjąć grzybka odmy i zaslepic po nim węże przy sprawdzaniu szczelności. Edytowane 3 Sierpnia 2019 przez przem8
adam1974 Opublikowano 3 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 3 Sierpnia 2019 (edytowane) Co do sprawdzenia szczelosci znalazlem : oraz post znanego tunera z innego forum: "wyjmujesz separator odmy z tipa (czarny grzybek) , zaslepiasz tipa od strony przeplywki i dziure w tipie po separatorze, wpinasz sie w wezyk od regulatora cisnienia paliwa i dmuchasz kompresorem 1 bar. jesli masz duza dziure to dmuchanie w wezyk od regulatora moze okazac sie zbyt restrykcyjne , wtedy trzeba dmuchac w wąż od DV on ma wieksza srednice i w ten sposob zlokalizujesz wszelkie nieszczelnosci. dmuchasz 1bar.jak bedzie szczelne to wpinasz odme z powrotem do tipa i dmuchac w dolot max 0.2-0.3bara ma byc szczelne , wiecej nie pompuj bo rozwalisz odme (stara spruchaniala napewno) i uszczelniania." no i szukalem w elsie i scheat taki: Edytowane 3 Sierpnia 2019 przez adam1974
adam1974 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Zeby nie zasmiecac tego dzialu temat sprawdzenia szczelnosci przenosze do innego dzilu.Moj temat to:
adam1974 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Temat szczelnosci dolotu jako tako ogarniety tzn nie slychac by powietrze uciekalo.Do wymiany mam egzektor. Jesli juz go wymienie to moge spokojnie jechac juz do tunera,czy cos budzi jeszcze watpliwosci z w/w logow?Jest jeszcze jakas niejasnosc z przeplywomierzem do ewentualnego wyjasnienia.
przem8 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Opublikowano 4 Sierpnia 2019 Powtórz logi jak ogarniesz to co masz do ogarnięcia. Jeśli przepływ i czasy wtrysków się nie zmienią to trzeba by podmienić przepływkę.
adam1974 Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 5 Sierpnia 2019 Egzektor wymienilem.Logow nie zdarzylem zrobic.Ale zamowilem przeplywke z boscha-niby ori.Mysle ze na miejscu u tunera jesli sie okaze ze dalej cos bedzie z tym przeplywem,czasami wtryskow to tam podmienie przeplywomierz.A jesli nic nie wyjdzie i bedzie ok to oddam nowy przeplywomierz.Tak uzgodnilem ze sprzedawca.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się