Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8 T Analiza logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Wygląda jakbyś miał jakiś nieudolny program zrobiony. Doładowanie trochę ruszone, Masz bexa z tego co doczytałem więc tamto nieważne ?  i wtryski pętlą od 5700 obr.

Sprawdź jeszcze czy masz odpowiedni przepływomierz z boscha, bo głupoty pokazuje jak na takie doładowanie.

Edytowane przez przem8
Opublikowano

Sprawdz jaki masz założony przepływomierz nie wygląda na org. Szczelność dolotu też do sprawdzenia.

Opublikowano

Wlasnie ogladam na yt gdzie sie znajduje ten przeplywomierz i zaraz sprawdze co tam siedzi.

Opublikowano (edytowane)

Jest czesc z Bosch. nr nie widac bo bym musial wiecej rozkrecac.zrobilem fotke

Nadmienie tak na marginesie  ze pare dni do tylu zamienilem katalizator na dp i druga sonda jest narazie tylko odpieta.

Tak,mam silnik bex:)

Jak najlepiej przeprowadzic kontrole szczelnisci? Jakis spraj na pracujacym silniku w okolicy rur od powietrza?

Doczytalem na yt:) sprezone powietrze ok 1bara miedzy turbo a kolektor ssacy.Jutro to sprawdze.

IMG_1372.JPG

Edytowane przez adam1974
Opublikowano (edytowane)

Wykręć wkład przepływki z obudowy, bo może tylko stara obudowa została i najlepiej jakby to zdjęcie było z numerem seryjnym, bo po tym nic nie można stwierdzić.

Nie zapomnij wyjąć grzybka odmy i zaslepic po nim węże przy sprawdzaniu szczelności.

Edytowane przez przem8
Opublikowano (edytowane)

Co do sprawdzenia szczelosci znalazlem :

 

 

oraz post znanego tunera z innego forum:

"wyjmujesz separator odmy z tipa (czarny grzybek) , zaslepiasz tipa od strony przeplywki i dziure w tipie po separatorze, wpinasz sie w wezyk od regulatora cisnienia paliwa i dmuchasz kompresorem 1 bar. jesli masz duza dziure to dmuchanie w wezyk od regulatora moze okazac sie zbyt restrykcyjne , wtedy trzeba dmuchac w wąż od DV on ma wieksza srednice i w ten sposob zlokalizujesz wszelkie nieszczelnosci. dmuchasz 1bar.
jak bedzie szczelne to wpinasz odme z powrotem do tipa i dmuchac w dolot max 0.2-0.3bara ma byc szczelne , wiecej nie pompuj bo rozwalisz odme (stara spruchaniala napewno) i uszczelniania."

no i szukalem w elsie i scheat taki:

 

2019-08-03_230502.png

Edytowane przez adam1974
Opublikowano

Zeby nie zasmiecac tego dzialu temat sprawdzenia szczelnosci przenosze do innego dzilu.Moj temat to:

 

Opublikowano

Temat szczelnosci dolotu jako tako ogarniety tzn nie slychac by powietrze uciekalo.Do wymiany mam egzektor. Jesli juz go wymienie to moge spokojnie jechac juz do tunera,czy cos budzi jeszcze watpliwosci z w/w logow?Jest jeszcze jakas niejasnosc z przeplywomierzem do ewentualnego wyjasnienia.

Opublikowano

Powtórz logi jak ogarniesz to co masz do ogarnięcia. Jeśli przepływ i czasy wtrysków się nie zmienią to trzeba by podmienić przepływkę.

Opublikowano

Egzektor wymienilem.Logow nie zdarzylem zrobic.Ale zamowilem przeplywke z boscha-niby ori.Mysle ze na miejscu u tunera jesli  sie okaze ze dalej cos bedzie z tym przeplywem,czasami wtryskow to tam podmienie przeplywomierz.A jesli nic nie wyjdzie i  bedzie ok to oddam nowy przeplywomierz.Tak uzgodnilem ze sprzedawca.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...