slawek 1064 Opublikowano 15 Sierpnia 2019 Opublikowano 15 Sierpnia 2019 Sprawdzałem olej ilość oleju jest oki co ciekawe kontrolka włączyła się przy jeździe pod górę lub w dół proszę o jakieś informacje w tym temacie
aprox99 Opublikowano 15 Sierpnia 2019 Opublikowano 15 Sierpnia 2019 Albo ciśnienie oleju za niskie albo padł czujnik ciśnienia
slawek 1064 Opublikowano 15 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 15 Sierpnia 2019 Czy często padają czujniki co jest jeszcze ciekawe po ponownym odpaleniu samochodu nie pokazuje żadnego błędu na komputerze samochodowym byłem u mechanika tez mu nic nie pokazało na komputerze żadnych błędów auto jest obecnie u mechanika
slawek 1064 Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 17 Sierpnia 2019 Najgorsze jest to ze zrobiłem max 3 km potem laweta do mechanika scagalismy auto z lawety auto odpalalo wjechałem jeszcze na płac auto troszkę głośniej pracowało . Dzień auto stało na placu sprawdzali w piątek mechanik zadzwonił popołudniu ze silnik złapało czeka mnie remont silnika ile takie coś może kosztować proszę o porade
RALF76 Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Zaglądałeś wcześniej do imbusa? jaki masz przebieg? w opisie masz 2.0T a paliwo ON? popraw bo wprowadza w błąd..
slawek 1064 Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Audi a4 b8 143km 2008 2.0 TDI przebieg 191 550
slawek 1064 Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Dowiem się w poniedziałek będą rozbierać miskę olejowa i sprawdza korbowod
slawek 1064 Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Najlepiej było by kupić silnik ale taki po remoncie i z gwarancja
kkt Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Witam. Jak mechanicy zdejmą miskę olejową to niech sprawdzą imbus w pompie oleju.
slawek 1064 Opublikowano 18 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2019 No od tego musza zacząć jestem załamany przy przejechaniu 3 km żeby silnik zlapalo
Dev Opublikowano 19 Sierpnia 2019 Opublikowano 19 Sierpnia 2019 10 godzin temu, slawek 1064 napisał: No od tego musza zacząć jestem załamany przy przejechaniu 3 km żeby silnik zlapalo Myślałeś że złapie Ci po przejechaniu 50km ??? gamon jestes bo w ogóle nie.powinienes już go odpalac
RALF76 Opublikowano 26 Sierpnia 2019 Opublikowano 26 Sierpnia 2019 to napisz co się stało, co zrobione będzie to wskazówką dla innych...
slawek 1064 Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Bałem się że silnik zatarłem ale okazało się ze panewki od dołu były czyste i nie było ryski .Mechanik naprawił pompę olejowa tam są zabierali i długi ołówek tzw. Imbusowy który się wyrabia i nie podaje oleju i nie ma smarowania i ciśnienia. Turbinę kupiłem po regeneracji . W silnikach 2.0 diesel 143 km należy ten imbusowy wymienić co 150 tys km jest pompa oleju wadliwa roczniki 2006-2009
slawek 1064 Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2019 Mogę dalej się cieszyć audi
xardas654 Opublikowano 2 Września 2019 Opublikowano 2 Września 2019 Wymiana imbusa nic nie da, bo wyrabia się też wałek i imbusy będą szybciej się zużywać... Trzeba było zainwestować te 600zł i wymienić na przerobiony wałek i zapomnieć o problemie.
slawek 1064 Opublikowano 2 Września 2019 Autor Opublikowano 2 Września 2019 Jeszcze mam jeden problem po wymianie turbiny teraz mam zregenerowana przy 2.500 obrotów zaczyna się wlanczac może jest jakaś regulacja
Dev Opublikowano 2 Września 2019 Opublikowano 2 Września 2019 41 minut temu, slawek 1064 napisał: Jeszcze mam jeden problem po wymianie turbiny teraz mam zregenerowana przy 2.500 obrotów zaczyna się wlanczac może jest jakaś regulacja Sprawdź podcisnienia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się