Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pojawiły się właśnie oficjalne zdjęcia nowego Ryśka ?

RS6 C8 - 600KM/800Nm ? 
V8 4.0 TwinTurbo Mild Hybrid
0-100km/h - 3.6s 
V-max - 305km/h 
Foto: Audi AG

RS6_000002.jpg

RSsneak18317.jpg

RSsneak18466.jpg

RS6_0000013.jpg

RS6_000005.jpg

RSsneak18439.jpg

RS6_0000010.jpg

RS6_000004.jpg

RSsneak18402.jpg

RS6_0000011.jpg

RSsneak18349.jpg

RS6_000007.jpg

RSsneak18377.jpg

RS6_000009.jpg

RS6_0000017.jpg

RS6_000008.jpg

RS6_0000012.jpg

RS6_000006.jpg

RS6_0000015.jpg

RS6_000003.jpg

RS6_0000016.jpg

RS6_000001.jpg

RS6_0000014.jpg

Opublikowano

Jak dla mnie bomba! oby tylko końcówki wydechów nie były atrapami jak w "esce"  -_- 

Opublikowano

Dlaczego to ma światła z A7??

Opublikowano

Takie same odczucia mam jak w przypadku A4 B9. "Normalna" wersja nie podoba mi sie natomiast RS..... tak, tak i jeszcze raz tak. Wygląda świetnie, 605KM i 800NM podają. 

 

A kopiując od Grześka Ciźli z profilu na FB:

2020 Audi RS6. Co wiem na ten moment?

No już trochę więcej. Padały pytania czy mi się to auto podoba? No a jak 36 letniemu gościowi może nie podobać się 600 konne kombi z najbardziej wredną gębą na rynku w kolorze myśliwca wojskowego? Oczywiście, że się podniecam. Nie podobają mi się jedynie te listwy jasne (zwłaszcza na tylnym zderzaku), ale można ro zrobić w karbonie lub w tzw. black packu i wtedy będzie petarda. Do tego auto jest aż 8cm szersze od zwykłego A6 i tak naprawdę z A6 w Awanturze dzieli jedynie dach, przednie drzwi i klapę bagażnika. Ma 100Nm więcej od poprzedniego, bazowego RS6, co z mocą 600PS daje osiągi na bardzo przyzwoitym poziomie. W tych ogromnych na 22 cale felgach ukryte są 44cm tarcze hamulcowe z 10 tłoczkowymi zaciskami (dafuq), jakby ktoś się bał, że nie wyhamuje. Do tego jest opcjonalnie tylna skrętna oś (fajnie) i dwa rodzaje zawieszenia (fajnie). Słabo trochę, że zrezygnowali z tylnego dyfuzora, bo im się opcjonalnie hak zachciało montować, ale co zrobić? Co do napędu to oczywiście trafia na 4 koła (dość naturalne dla Audi) defaultowo 60% na tył i 40% na przód, ale podobno aż do 85% momentu może trafiać na tył. A skrzynia dwusprzęgłowa? Nope. Konwencjonalna 8biegowa automatyczna musi wystarczyć i chwalą się w Audi, że jest co najmniej dobra. Wnętrze mocno cyfrowe - me gusta i nowe wentylowane fotele też mi się widzą. Nie mam pojęcia ile to waży, ale chciałbym, żeby z tym wyglądem jeździło jak Panamera Turbo Sport Turismo. Wtedy byśmy mieli idealne auto dla lekko odchylonego ojca, który chętnie torturuje rodzinę mocnymi przeciążeniami.

A RS6 zawsze lubiłem, od kiedy przejechałem się V10 C6 a potem predatorem C7 kilka razy. Mam taki soft spocik na nie od lat i będę kiedyś miał, jak się dorobię ^^

Amen.

4.0 | Twin Turbo | Mild Hybrid | AWD | 8 SPD AT | 600PS | 800Nm | do 200km/h w 12s | do 100km/h juz mało kogo interesuje | Vmax: 305 km/h z jakimiś pewnie pakietami | cena: NFI | Kiedy w sprzedaży: NFI | Gdzie obejrzeć? Pewnie Frankfurt

#GCOS

Opublikowano

Jednostka napędowa 4.0 TFSI V8 montowana w nowym Audi RS6 Avant rozwija 600 KM mocy oraz moment obrotowy 800 Nm, dostępny w wysokim zakresie od 2100 do 4500 obr./min. Dzięki temu sprint do 100 km/h zajmuje tylko 3,6 sekundy. Prędkość maksymalna została oczywiście ograniczona do 250 km/h, ale samochód wyposażony w opcjonalny pakiet dynamiczny zwiększa ją do 280 km/h lub z pakietem dynamicznym plus do 305 km/h.

Największą nowością w silniku nowego RS6 jest system MHEV, czyli mikrohybrydowy układ pracujący w systemie 48-woltowym, który pozwala włączać i wyłączać motor benzynowy podczas jazdy w zakresie prędkości od 55 do 160 km/h. Alternator-rozrusznik RSG odzyskuje też energię podczas hamowania i kieruje ją to dodatkowej, litowo-jonowej baterii. Z niej pobierany jest prąd do zasilanie wszystkich odbiorników podczas jazdy z wyłączonym silnikiem spalinowym, która może trwać nawet 40 sekund. 

Technika MHEV umożliwia włączanie się systemu start/stop już przy prędkości 22 km/h. W ten sposób udało się osiągnąć redukcję zużycia paliwa nawet o 0,8 l/100 km w codziennym użytkowaniu .

Kolejnym ekologicznym dobrodziejstwem jest system odłączania cylindrów Cylinder on demand. System ten przy niskich i średnich obciążeniach silnika, a na wysokich biegach, odłącza cylindry nr 2, 3, 5 i 8 poprzez wyłącznie wtrysku, zapłonu i zamknięcie zaworów. Wówczas jednostka V8 pracuje w trybie 4-cylindrowym.

Opublikowano

ja wszystko rozumiem, ekologia, normy itp. Ale nie do pomyślenia jakiś czas temu żeby w samochodzie który jest tworzony pod kątem osiągów żeby głównie chwalili się rozwiązaniami ograniczającymi zużycie paliwa itp, zamiast tym co poprawiło osiągi, prowadzenie itd.?

Opublikowano

Witajcie,

Hugo i Ogi dzięki za foty i szczegółowe info.

Parametry wyglądają imponująco, zwłaszcza niutek (a mają jeszcze wprowadzić wersję Performance).

Ciekawe ile to ustrojstwo będzie ważyć. 

Zgodnie z trendami powinien trochę zgubić wagi.

Stylistycznie na plus.

Morda wredna, bezramkowy grill, lampy z A7 (w opcji laser), błotniki fajnie rozbite. Jedynie ta przerośnięta "falbana" nad dyfuzorem dramat. 

Ale pakiet czerń pewnie  rozwiąże problem ?

Zobaczymy jak będzie z wrażeniami w realu. 

Pierwsze skojarzenie na widok frontu RS6 C8

 

 

 

received_2849295088417360.jpeg

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Latałem teraz RS4 i ta "falbana" w czerni wygląda bardzo dobrze ?

 

IMG_20190810_120424.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Oj tak w tych czarnych stringach na +? ?

Opublikowano

To jest RS6 czy Allroad ? ? Na zdjęciach wysoko stoi. Przód wygląda nieźle, ale tył jest przekombinowany. 

Opublikowano

RS7 będzie wyglądał tak samo ,tylko światłami z tyłu będzie się różnił?

Opublikowano

Piękna:hi: Jedynie mogli odpuścić MildHybrid co by oszczędziło na pewno kilkadzięsiąt kg. 

Opublikowano

koles już sie ustawił w kolejce :facepalm:

Opublikowano

Ktoś już wie ile to cuś waży?

Pozdrawiam ?

Opublikowano
7 godzin temu, Dev napisał:

koles już sie ustawił w kolejce :facepalm:

Nie on jeden. Nawet jeden klubowy będzie, zapewne już w Bukowinie na zlocie.

5 godzin temu, black4 napisał:

Ktoś już wie ile to cuś waży?

Pozdrawiam ?

Odchudzili o prawie 80kg w porównaniu z C7 z tego co wiem.

Opublikowano

Oby nie kosztem pojemności baku ...

Pozdrawiam

Opublikowano
W dniu 23.08.2019 o 00:41, black4 napisał:

Ktoś już wie ile to cuś waży?

Pozdrawiam ?

Jeśli dobrze pamiętam to około 2070 kg

 

 

Opublikowano

Schwarz Paket to podstawa w tym samochodzie

 

 

Screenshot_20190824_194645.jpg

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...