Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi RS6 C8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pojawiły się właśnie oficjalne zdjęcia nowego Ryśka ?

RS6 C8 - 600KM/800Nm ? 
V8 4.0 TwinTurbo Mild Hybrid
0-100km/h - 3.6s 
V-max - 305km/h 
Foto: Audi AG

RS6_000002.jpg

RSsneak18317.jpg

RSsneak18466.jpg

RS6_0000013.jpg

RS6_000005.jpg

RSsneak18439.jpg

RS6_0000010.jpg

RS6_000004.jpg

RSsneak18402.jpg

RS6_0000011.jpg

RSsneak18349.jpg

RS6_000007.jpg

RSsneak18377.jpg

RS6_000009.jpg

RS6_0000017.jpg

RS6_000008.jpg

RS6_0000012.jpg

RS6_000006.jpg

RS6_0000015.jpg

RS6_000003.jpg

RS6_0000016.jpg

RS6_000001.jpg

RS6_0000014.jpg

Opublikowano

Jak dla mnie bomba! oby tylko końcówki wydechów nie były atrapami jak w "esce"  -_- 

Opublikowano

Dlaczego to ma światła z A7??

Opublikowano

Takie same odczucia mam jak w przypadku A4 B9. "Normalna" wersja nie podoba mi sie natomiast RS..... tak, tak i jeszcze raz tak. Wygląda świetnie, 605KM i 800NM podają. 

 

A kopiując od Grześka Ciźli z profilu na FB:

2020 Audi RS6. Co wiem na ten moment?

No już trochę więcej. Padały pytania czy mi się to auto podoba? No a jak 36 letniemu gościowi może nie podobać się 600 konne kombi z najbardziej wredną gębą na rynku w kolorze myśliwca wojskowego? Oczywiście, że się podniecam. Nie podobają mi się jedynie te listwy jasne (zwłaszcza na tylnym zderzaku), ale można ro zrobić w karbonie lub w tzw. black packu i wtedy będzie petarda. Do tego auto jest aż 8cm szersze od zwykłego A6 i tak naprawdę z A6 w Awanturze dzieli jedynie dach, przednie drzwi i klapę bagażnika. Ma 100Nm więcej od poprzedniego, bazowego RS6, co z mocą 600PS daje osiągi na bardzo przyzwoitym poziomie. W tych ogromnych na 22 cale felgach ukryte są 44cm tarcze hamulcowe z 10 tłoczkowymi zaciskami (dafuq), jakby ktoś się bał, że nie wyhamuje. Do tego jest opcjonalnie tylna skrętna oś (fajnie) i dwa rodzaje zawieszenia (fajnie). Słabo trochę, że zrezygnowali z tylnego dyfuzora, bo im się opcjonalnie hak zachciało montować, ale co zrobić? Co do napędu to oczywiście trafia na 4 koła (dość naturalne dla Audi) defaultowo 60% na tył i 40% na przód, ale podobno aż do 85% momentu może trafiać na tył. A skrzynia dwusprzęgłowa? Nope. Konwencjonalna 8biegowa automatyczna musi wystarczyć i chwalą się w Audi, że jest co najmniej dobra. Wnętrze mocno cyfrowe - me gusta i nowe wentylowane fotele też mi się widzą. Nie mam pojęcia ile to waży, ale chciałbym, żeby z tym wyglądem jeździło jak Panamera Turbo Sport Turismo. Wtedy byśmy mieli idealne auto dla lekko odchylonego ojca, który chętnie torturuje rodzinę mocnymi przeciążeniami.

A RS6 zawsze lubiłem, od kiedy przejechałem się V10 C6 a potem predatorem C7 kilka razy. Mam taki soft spocik na nie od lat i będę kiedyś miał, jak się dorobię ^^

Amen.

4.0 | Twin Turbo | Mild Hybrid | AWD | 8 SPD AT | 600PS | 800Nm | do 200km/h w 12s | do 100km/h juz mało kogo interesuje | Vmax: 305 km/h z jakimiś pewnie pakietami | cena: NFI | Kiedy w sprzedaży: NFI | Gdzie obejrzeć? Pewnie Frankfurt

#GCOS

Opublikowano

Jednostka napędowa 4.0 TFSI V8 montowana w nowym Audi RS6 Avant rozwija 600 KM mocy oraz moment obrotowy 800 Nm, dostępny w wysokim zakresie od 2100 do 4500 obr./min. Dzięki temu sprint do 100 km/h zajmuje tylko 3,6 sekundy. Prędkość maksymalna została oczywiście ograniczona do 250 km/h, ale samochód wyposażony w opcjonalny pakiet dynamiczny zwiększa ją do 280 km/h lub z pakietem dynamicznym plus do 305 km/h.

Największą nowością w silniku nowego RS6 jest system MHEV, czyli mikrohybrydowy układ pracujący w systemie 48-woltowym, który pozwala włączać i wyłączać motor benzynowy podczas jazdy w zakresie prędkości od 55 do 160 km/h. Alternator-rozrusznik RSG odzyskuje też energię podczas hamowania i kieruje ją to dodatkowej, litowo-jonowej baterii. Z niej pobierany jest prąd do zasilanie wszystkich odbiorników podczas jazdy z wyłączonym silnikiem spalinowym, która może trwać nawet 40 sekund. 

Technika MHEV umożliwia włączanie się systemu start/stop już przy prędkości 22 km/h. W ten sposób udało się osiągnąć redukcję zużycia paliwa nawet o 0,8 l/100 km w codziennym użytkowaniu .

Kolejnym ekologicznym dobrodziejstwem jest system odłączania cylindrów Cylinder on demand. System ten przy niskich i średnich obciążeniach silnika, a na wysokich biegach, odłącza cylindry nr 2, 3, 5 i 8 poprzez wyłącznie wtrysku, zapłonu i zamknięcie zaworów. Wówczas jednostka V8 pracuje w trybie 4-cylindrowym.

Opublikowano

ja wszystko rozumiem, ekologia, normy itp. Ale nie do pomyślenia jakiś czas temu żeby w samochodzie który jest tworzony pod kątem osiągów żeby głównie chwalili się rozwiązaniami ograniczającymi zużycie paliwa itp, zamiast tym co poprawiło osiągi, prowadzenie itd.?

Opublikowano

Witajcie,

Hugo i Ogi dzięki za foty i szczegółowe info.

Parametry wyglądają imponująco, zwłaszcza niutek (a mają jeszcze wprowadzić wersję Performance).

Ciekawe ile to ustrojstwo będzie ważyć. 

Zgodnie z trendami powinien trochę zgubić wagi.

Stylistycznie na plus.

Morda wredna, bezramkowy grill, lampy z A7 (w opcji laser), błotniki fajnie rozbite. Jedynie ta przerośnięta "falbana" nad dyfuzorem dramat. 

Ale pakiet czerń pewnie  rozwiąże problem ?

Zobaczymy jak będzie z wrażeniami w realu. 

Pierwsze skojarzenie na widok frontu RS6 C8

 

 

 

received_2849295088417360.jpeg

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Latałem teraz RS4 i ta "falbana" w czerni wygląda bardzo dobrze ?

 

IMG_20190810_120424.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Oj tak w tych czarnych stringach na +? ?

Opublikowano

To jest RS6 czy Allroad ? ? Na zdjęciach wysoko stoi. Przód wygląda nieźle, ale tył jest przekombinowany. 

Opublikowano

RS7 będzie wyglądał tak samo ,tylko światłami z tyłu będzie się różnił?

Opublikowano

Piękna:hi: Jedynie mogli odpuścić MildHybrid co by oszczędziło na pewno kilkadzięsiąt kg. 

Opublikowano

koles już sie ustawił w kolejce :facepalm:

Opublikowano

Ktoś już wie ile to cuś waży?

Pozdrawiam ?

Opublikowano
7 godzin temu, Dev napisał:

koles już sie ustawił w kolejce :facepalm:

Nie on jeden. Nawet jeden klubowy będzie, zapewne już w Bukowinie na zlocie.

5 godzin temu, black4 napisał:

Ktoś już wie ile to cuś waży?

Pozdrawiam ?

Odchudzili o prawie 80kg w porównaniu z C7 z tego co wiem.

Opublikowano

Oby nie kosztem pojemności baku ...

Pozdrawiam

Opublikowano
W dniu 23.08.2019 o 00:41, black4 napisał:

Ktoś już wie ile to cuś waży?

Pozdrawiam ?

Jeśli dobrze pamiętam to około 2070 kg

 

 

Opublikowano

Schwarz Paket to podstawa w tym samochodzie

 

 

Screenshot_20190824_194645.jpg

  • Pomoc techniczna 1
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...