Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czemu to turbo padło


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pany turbo cglc gtc1549vz po regeneracji, nowy środek, przejechało na aucie 1600km, po korekcie na 200 /395 zrobiło 250 km I się wysrało, wirnik dostał luzu wzdłużnego. Wynik ocierał o muszlę I o środek turba. Tak wygląda po rozebraniu. Jak myślicie źle program czy słaba regeneracja? Doładowanie na poziomie 1.6 bara, ale nie wiem czy zdjęty limit diagnostyczny 2601mb.

 

IMG_20190821_190237633_PORTRAIT.jpg

IMG_20190821_190248567_PORTRAIT.jpg

IMG_20190821_190258427_PORTRAIT.jpg

IMG_20190821_190440465_PORTRAIT.jpg

Opublikowano

Karol1981,

Przykro słyszeć...

Gdzie turbinka była regenerowana?

Rozumiem, że reklamujesz? 

Pozdrawiam

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
27 minut temu, kamil-vag napisał:

To Twoja? 

Niestety 

Opublikowano
9 minut temu, black4 napisał:

Karol1981,

Przykro słyszeć...

Gdzie turbinka była regenerowana?

Rozumiem, że reklamujesz? 

Pozdrawiam

Tak już temat załatwiony w ramach gwarancji wymieniony cały środek na nowy, ale turbiarz twierdzi że to wina zbyt dużych obciążeń podczas hamowania, sam nie wiem co o tym myśleć, boję się zakładać tego nowego turba. 

Opublikowano

Pierwsze słyszę, żeby porządnie zregenerowane (praktycznie nowe) turbo klękło na hamowni...

To jakim obciążeniom je poddano ???

Nie chciałeś jakiejś hybrydy większej zrobić ?

Btw. Nie napisałeś gdzie tak pięknie je zrobili ?

No i gdzie stroili ?

Pozdrawiam

Opublikowano

Myślałem o hybrydzie ale wiele osób odradziło, na razie nie mówię co i kto robił dopóki nie ustalę gdzie leży przyczyna i kto dał ciała, nie chce nikogo osądzać nie mając dowodów. 

Opublikowano

Jak zdołasz ustalić co i jak dawaj znać.

Powodzenia ?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Kurde ale miazga. Kupujesz nowe turbo z myślą że święty spokój a tu takie coś.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)
Godzinę temu, karol1981 napisał:

Myślałem o hybrydzie ale wiele osób odradziło

lol, to jakieś ciołki co w starych kocmołuchach ulepa z 3 innych sprężarek nazwali hybrydą. Dobra hybryda pewne elementy ma lepsze / mocniejsze niż fabryczne suszarki.

Skoro poszła na gwarancji to wiedzieli jaką fuszerkę odstawili.

 

Edytowane przez marcin4x4
Opublikowano

zanim zamontujesz trzecie sprawdz czy masz własciwy przepływ oleju do turbo i powrót

co sie stało z pierwszym turbo, było to samo ?

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
1 godzinę temu, Dev napisał:

zanim zamontujesz trzecie sprawdz czy masz własciwy przepływ oleju do turbo i powrót

Też o chłodziwie pomyślałem... 

Opublikowano
9 godzin temu, Dev napisał:

zanim zamontujesz trzecie sprawdz czy masz własciwy przepływ oleju do turbo i powrót

co sie stało z pierwszym turbo, było to samo ?

 

7 godzin temu, kamil-vag napisał:

Też o chłodziwie pomyślałem... 

@Dev@kamil-vag  jeśli chodzi o ciśnienie oleju to tu jest wszystko oki, mam ciągły podgląd na vfiz i poniżej 2 bar na wolnych obrotach nie schdzi ,zresztą gdyby to było brak smarowania to na wałku by było widać a tam ani śladu .

@Dev pierwsze trubo puszczało olej w wydech i auto kopciło , kolejne to już większe turbo z a4 b8.5 z cglc  i to ono właśnie padło w ten sposób .

Zastanawiam się jedynie jakie musiały by być prędkości i ciśnienia żeby uszkodzić turbo , dolot szczelny ,praktycznie cały nowy z fmicem , kiedyś jak miałem seata z afn-em to turbo przeładowywało ( zablokowana geometria) to potrafiło rozerwać intercooler a z turbo nic się nie działo .

 

10 godzin temu, marcin4x4 napisał:

lol, to jakieś ciołki co w starych kocmołuchach ulepa z 3 innych sprężarek nazwali hybrydą. Dobra hybryda pewne elementy ma lepsze / mocniejsze niż fabryczne suszarki.

Skoro poszła na gwarancji to wiedzieli jaką fuszerkę odstawili.

 

Gdybym na początku wiedział że takie cyrki będą z tymi turbinami ( a historia jest bardzo długa ) to kupiłbym większe turbo (ori) i z niej zrobił hybrydę w porządnej firmie i kasowo by wyszło na to samo ,ale teraz już jest po zawodach i więcej kasy nie chcę pakować ,bo już mi bokiem te tjuningi wychodzą .

Opublikowano

Turbo nie puszcza bez powodu, sprawdź powrót 

Opublikowano
3 minuty temu, Dev napisał:

Turbo nie puszcza bez powodu, sprawdź powrót 

Stary Powrót był oki, teraz jest nowy ( bo trzeba było do większej turbiny założyć inny ) .Stare turbo sporo przeszło dodatkowo brak kata ,miało prawo puścić .

Opublikowano
5 minut temu, karol1981 napisał:

Stary Powrót był oki, teraz jest nowy ( bo trzeba było do większej turbiny założyć inny ) .Stare turbo sporo przeszło dodatkowo brak kata ,miało prawo puścić .

A co ma z tym wspólnego brak kata ? 

Opublikowano

Chodzą teorie że brak kata zmniejsza opór spalin ( mniejsze ciśnienie za turbiną ) i przez to turbo jest słabiej uszczelnione ,nie wiem ile w tym prawdy .

Opublikowano
1 minutę temu, karol1981 napisał:

Chodzą teorie że brak kata zmniejsza opór spalin ( mniejsze ciśnienie za turbiną ) i przez to turbo jest słabiej uszczelnione ,nie wiem ile w tym prawdy .

Tyle samo ze Ziemia jest płaska 

  • Pomoc techniczna 2
Opublikowano
W dniu 22.08.2019 o 09:15, karol1981 napisał:

Chodzą teorie że brak kata zmniejsza opór spalin ( mniejsze ciśnienie za turbiną ) i przez to turbo jest słabiej uszczelnione ,nie wiem ile w tym prawdy .

Też niby coś o tym słyszałem, ale to może tylko u nas w Świętokrzyskim tak się dzieje:nabijasie:

Opublikowano
9 godzin temu, Adam87 napisał:

Też niby coś o tym słyszałem, ale to może tylko u nas w Świętokrzyskim tak się dzieje:nabijasie:

Szkoda że u mnie tylko ?

  • Pomoc techniczna 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...