pastaldo Opublikowano 30 Grudnia 2011 Opublikowano 30 Grudnia 2011 nie zawsze da sie vagiem zmienić tylko w małym zakresie potem trzeba ruszyc nastawnik
Armi Opublikowano 30 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2011 wybieramy 1-engine 11 login i tu wpisujemy zaleznie od silnika 12233 (napewno pasuje do wszystkich na VP-37) 10 adaptacja W adaptacji zaczynamy od : 1. wplywa na dawke paliwa na wolnych obrotach i czym jest mniejsza (wtedy dostaje wiecej paliwa)tym auto szybciej sie zbiera i lepiej reaguje na dodawanie gazu, nalezy pamietac aby nie ustawiac mniejszej niz 2,2 mg Kiedyś mogłem sobie ustawiać, dawkę na wolnych obrotach, teraz vag mi się ... popsuł [br]Dopisany: 31 Grudzień 2011, 00:44_________________________________________________Powoli zaczynam myśleć o tunerze, chyba jednak pojadę do Goodhope zamiast do "mistrza" Rogala :gwizdanie:
Iverson Opublikowano 31 Grudnia 2011 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Powoli zaczynam myśleć o tunerze, chyba jednak pojadę do Goodhope zamiast do "mistrza" Rogala tylko najpierw zadzwoń do niego , powiedz kto ci robił ori program , Mariusz ma fochy i rzadko chce mu się stroić po kimś
medik Opublikowano 31 Grudnia 2011 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Miały być nowe felgi ale nie mogłem znaleźć sensownych felg do moich opon 225/40/18, więc świnie zostają a $$$ pójdzie w moc. :oklaski: :oklaski: :oklaski: Lepiej nie mogłeś wykombinować.
Armi Opublikowano 31 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2011 Powoli zaczynam myśleć o tunerze, chyba jednak pojadę do Goodhope zamiast do "mistrza" Rogala tylko najpierw zadzwoń do niego , powiedz kto ci robił ori program , Mariusz ma fochy i rzadko chce mu się stroić po kimś Już dawno z nim rozmawiałem, zaraz po strojeniu u Rogala. Wolę pojechać na nowy program niż na korektę.
Kowi87 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Powoli zaczynam myśleć o tunerze, chyba jednak pojadę do Goodhope zamiast do "mistrza" Rogala tylko najpierw zadzwoń do niego , powiedz kto ci robił ori program , Mariusz ma fochy i rzadko chce mu się stroić po kimś Już dawno z nim rozmawiałem, zaraz po strojeniu u Rogala. Wolę pojechać na nowy program niż na korektę. nie wiem czy dobrze robisz, no ale jak chcesz, korekta była by tańsza o wiele, a to tak naprawde nowy program jest, no ale znam twoje argumenty
Armi Opublikowano 31 Grudnia 2011 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2011 A co z rogalem nie tak ?? Z Rogalem jest wszystko ok, dobry a nawet bardzo dobry specjalista ale atmosfera w jakiej odbywa się strojenie - dla mnie jest nie do przyjęcia. Żałowałem, że do niego pojechałem. Nie ma czegoś takiego jak rozmowa o oczekiwaniach, jest wizja, Ty jako klient nie masz nic do gadania. Mnie np. nie interesował bezdymny program. Dostałem całkowicie bezdymne 170KM Dobrze, że nie wystroił mi na 150KM i nie powiedział : tyle Ci wystarczy Bo i takie przypadki się zdarzały. Miałem wrażenie, że to on mi robi łaskę, że w ogóle mi samochód wystroi. A przecież to tuner jest dla klienta, nie odwrotnie. To bym jeszcze przeżył, najbardziej wkurzyło pojechałem na diagnozę przed programem (za free + dla niego), tylko że ta diagnoza miała się ni jak do rzeczywistości. Miałem nową pompę, nowiutkie wtryski a on z tekstem że mam niesprawny układ paliwowy bo uwaga: przy -20 na postoju z wydechu leci biały dym i śmierdzi nie do końca przepalonym paliwem. Na zimnym silniku, na postoju zaczął butować auto i mówi, że pompa wpada w wibracje . Przejechalismy się, tak przebieg masz oryginalny. Silnik w dobrym stanie, wnętrze niezniszczone ale ten układ paliwowy (dym i wibracje pompy na postoju). Moja dziewczyna niewiele myśląc mówi, zmniejsz dawkę na wolnych obrotach - zmniejszył z 2.2mg na 9mg. Rzeczywiście, pompa już nie wpada w wibracje. Ale ten dym, nie coś sprawne Diagnoza: Wyczyść turbo (to było wiadome od początku) i napraw układ paliwowy. Mało mnie szlag nie trafił, miałem ochotę sprzedać wszystkie graty i wrócić do serii. Zadzwoniłem do Bogdana Podkowińskiego z Nadarzyna, który układ paliwowy mi remontował. Mówię, jaka jest sytuacja. Jadę (ponad 100km w jedną stronę), sprawdzanie całego układ paliwowego. Nie było do czego się przyczepić. Później pojechałem do dwóch innych serwisów o mniejszej randze na sprawdzenie. Wszystko ok. Cały czas nie mogłem w to uwierzyć bo przecież mistrz powiedział, że jest niesprawny. Pojechałem na strojenie, myślę trudno najwyżej mnie wygoni. I co i jakoś ten zepsuty układ paliwowy wypluł bezdymne 170KM&355Nm :gwizdanie: Więcej do tego człowieka nie pojadę, kosztowało mnie to za dużo nerwów. O pieniądzach nie wspominam.
davidoati Opublikowano 31 Grudnia 2011 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Teraz wszystko jasne Pytam z ciekawości bo raczej opinie na forum krążą że lepszego fachowca nie ma ciekawie przeczytać inny punkt widzenia
davidoati Opublikowano 31 Grudnia 2011 Opublikowano 31 Grudnia 2011 a Ty Dawid nie planujesz czipa? Nie, myślałem o tym ale zostaje przy serii
Piotrek98igo Opublikowano 31 Grudnia 2011 Opublikowano 31 Grudnia 2011 A co z rogalem nie tak ?? Z Rogalem jest wszystko ok, dobry a nawet bardzo dobry specjalista ale atmosfera w jakiej odbywa się strojenie - dla mnie jest nie do przyjęcia. Żałowałem, że do niego pojechałem. Nie ma czegoś takiego jak rozmowa o oczekiwaniach, jest wizja, Ty jako klient nie masz nic do gadania. Mnie np. nie interesował bezdymny program. Dostałem całkowicie bezdymne 170KM Dobrze, że nie wystroił mi na 150KM i nie powiedział : tyle Ci wystarczy Bo i takie przypadki się zdarzały. Miałem wrażenie, że to on mi robi łaskę, że w ogóle mi samochód wystroi. A przecież to tuner jest dla klienta, nie odwrotnie. To bym jeszcze przeżył, najbardziej wkurzyło pojechałem na diagnozę przed programem (za free + dla niego), tylko że ta diagnoza miała się ni jak do rzeczywistości. Miałem nową pompę, nowiutkie wtryski a on z tekstem że mam niesprawny układ paliwowy bo uwaga: przy -20 na postoju z wydechu leci biały dym i śmierdzi nie do końca przepalonym paliwem. Na zimnym silniku, na postoju zaczął butować auto i mówi, że pompa wpada w wibracje . Przejechalismy się, tak przebieg masz oryginalny. Silnik w dobrym stanie, wnętrze niezniszczone ale ten układ paliwowy (dym i wibracje pompy na postoju). Moja dziewczyna niewiele myśląc mówi, zmniejsz dawkę na wolnych obrotach - zmniejszył z 2.2mg na 9mg. Rzeczywiście, pompa już nie wpada w wibracje. Ale ten dym, nie coś sprawne Diagnoza: Wyczyść turbo (to było wiadome od początku) i napraw układ paliwowy. Mało mnie szlag nie trafił, miałem ochotę sprzedać wszystkie graty i wrócić do serii. Zadzwoniłem do Bogdana Podkowińskiego z Nadarzyna, który układ paliwowy mi remontował. Mówię, jaka jest sytuacja. Jadę (ponad 100km w jedną stronę), sprawdzanie całego układ paliwowego. Nie było do czego się przyczepić. Później pojechałem do dwóch innych serwisów o mniejszej randze na sprawdzenie. Wszystko ok. Cały czas nie mogłem w to uwierzyć bo przecież mistrz powiedział, że jest niesprawny. Pojechałem na strojenie, myślę trudno najwyżej mnie wygoni. I co i jakoś ten zepsuty układ paliwowy wypluł bezdymne 170KM&355Nm :gwizdanie: Więcej do tego człowieka nie pojadę, kosztowało mnie to za dużo nerwów. O pieniądzach nie wspominam. :mysli:
Luka3s Opublikowano 31 Grudnia 2011 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Zadziwia mnie to auto kiedy patrzę jak wyglądało na początku a jak wygląda teraz, a jeszcze moc
PiterA4 Opublikowano 31 Grudnia 2011 Opublikowano 31 Grudnia 2011 z rogalem jest jak z baba im wiecej chetnych tym bardziej mniemanie rosnie,juz sie nazar i wydziwia
fusse Opublikowano 31 Grudnia 2011 Opublikowano 31 Grudnia 2011 no ale, Panowie to jak to jest? przeciez to MISTRZ ? czyż nie? :polew:
Piotrek98igo Opublikowano 31 Grudnia 2011 Opublikowano 31 Grudnia 2011 no ale, Panowie to jak to jest? przeciez to MISTRZ ? czyż nie? :polew: szydera zalatuje,a to chyba nie na miejscu.u mnie niedlugo bedzie 2lata od finalnego strojenia i nie mam zadnych problemow z autem czy sprzeglem.
fusse Opublikowano 31 Grudnia 2011 Opublikowano 31 Grudnia 2011 a zalatuje, jak mozna nazywac zwyklego tunera Mistrzem, ktory ma takie podejcie. a wiem,ze Adam to nie jedyny przypadek, ale mniejsza z tym. Mistrz jest tylko jeden .
Piotrek98igo Opublikowano 31 Grudnia 2011 Opublikowano 31 Grudnia 2011 a zalatuje, jak mozna nazywac zwyklego tunera Mistrzem, ktory ma takie podejcie. a wiem,ze Adam to nie jedyny przypadek, ale mniejsza z tym. Mistrz jest tylko jeden . jak tos uwaza go za mistrza to czemu mamy mu tego zabraniac...jest wielu bdb tunnerow i kto choc ma troche wieksze rozeznanie na ten temat to to wie.
Rekomendowane odpowiedzi