Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Audik Armiego - koniec przygody - SPRZEDANE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

do tej pory widziałem wykresy trzech AFN/AVG + turbo brd, mój, rtockiego i Bulczasa :cool1:

serio tak ciężko wystroić ten zestaw?

  • Odpowiedzi 3.4 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Jak Aligator stroił mojego mówił że BRD się ciężko stroi ale jakoś nie widziałem żeby miał z tym duże kłopoty :decayed:

Opublikowano

Jak Aligator stroił mojego mówił że BRD się ciężko stroi ale jakoś nie widziałem żeby miał z tym duże kłopoty :decayed:

no mi też coś tam wspominał że to dosyć nietypowe połączenie, ale nie zauważyłem żeby jakoś specjalnie się spinał :decayed:

no fajne cyferki :kox:

ale ja siedzę tylko na naszym forumie :cool1:

Opublikowano

Jak Aligator stroił mojego mówił że BRD się ciężko stroi ale jakoś nie widziałem żeby miał z tym duże kłopoty :decayed:

no mi też coś tam wspominał że to dosyć nietypowe połączenie, ale nie zauważyłem żeby jakoś specjalnie się spinał :decayed:

no fajne cyferki :kox:

ale ja siedzę tylko na naszym forumie :cool1:

Passat + BRD + 11+ 230 = 180km, zmienił na 260 wtryski i wynik 202 :naughty: jest też u nas ten passacik na forum

Ale faktycznie mało AFN/AVG z tą turbina na rynku :naughty:

Opublikowano

A dziwne bo BRD wchodzi bez żadnej przeróbki i nawet fajnie wstaje w prównaniu do pompowtrysków :gwizdanie:

Opublikowano

kiedyś ktoś mądry tutaj powiedział: "powyżej 100KM z litra pojemności to jak golenie cipki brzytwą, jest fajnie póki jest fajnie" :decayed:

zdanie tyczyło się właśnie leciwych diesli i w pełni się z nim zgadzam :cool1: bo dostać korbą w jaja to chyba nic przyjemnego :decayed:

Opublikowano

A dziwne bo BRD wchodzi bez żadnej przeróbki i nawet fajnie wstaje w prównaniu do pompowtrysków :gwizdanie:

Ja nawet słyszałem opinię, że BRD lepiej współpracuje z dieslami na pompie niż z pompowtryskami.

W sensie ładniej wstaje.

Opublikowano

kiedyś ktoś mądry tutaj powiedział: "powyżej 100KM z litra pojemności to jak golenie cipki brzytwą, jest fajnie póki jest fajnie" :decayed:

zdanie tyczyło się właśnie leciwych diesli i w pełni się z nim zgadzam :cool1: bo dostać korbą w jaja to chyba nic przyjemnego :decayed:

:kox:

A patrzcie na to, AFN + BRD + 216 w sumie wynik podobny jak z AWX

(filmik sam w sobie nie ciekawy)

Opublikowano

Bez zmiany mapsensora i wtrysków na większe, montaż BRD to przerost formy nad treścią.

Ale chyba wszyscy to wiedzą :wink4:

Opublikowano
Ja nawet słyszałem opinię, że BRD lepiej współpracuje z dieslami na pompie niż z pompowtryskami.

W sensie ładniej wstaje.

lepiej wstaje to ile? 400 nm przy 1600 obrotów? :decayed:

Opublikowano
Ja nawet słyszałem opinię, że BRD lepiej współpracuje z dieslami na pompie niż z pompowtryskami.

W sensie ładniej wstaje.

lepiej wstaje to ile? 400 nm przy 1600 obrotów? :decayed:

nie ma szans na takie wstawanie :decayed: , na PD tak czy tak to wstawanie bedzie bardziej odczuwalne niz na VP

Opublikowano

Raz by tak wstało i było by po sprzęgle i po silniku :decayed:

Gdzieś mi mignął projekt golfa z brd, w którym padła wypowiedź, że leniwe brd wstaje lepiej na vp niż na pd.

Muszę poszukać.

Opublikowano

A mi utkwił w pamieci ten cytat :confused4:

A co do dlubanych 1.9TDI na moce 180KM albo ponad 210KM co cos tam moge powiedziec szalu niema. Patrzac z mojego punktu wizenia po tylu latach rezania 1.9TDI i zainewstowanej kasy wolalbym zakupic S4 zrobic program i powiedzmy zapodac gaz

to sie nazywa juz przyzwyczajenie do mocy :kox:

Opublikowano

Z ekonomicznego punktu widzenia każdy tuning jest bez sensu. Nikt tych pieniędzy nie odda.

A porównywanie esy i pomodzonego diesla to moim zdaniem nieporozumienie.

Chyba nikt nie modzi diesla z założeniem, że będzie jeździł jak esa. Mocne TDI to moim zdaniem kompromis między ekonomiczną jazdą a mocą.

Wiele osób pisze, że lepiej kupić esę, że to lepsze wyjście niż rezanie diesla, tylko jakoś tego nie robią :gwizdanie:

Nie jest łatwo kupić dobre auto, a kupić S4 w dobrym stanie to praktycznie cud. I nawet jeśli się takie auto kupi to trzeba zdawać sobie sprawę, że jeśli coś się popsuje to naprawa do najtańszych nie należy.

Dlatego jeśli nie mam na to budżetu - wolę wsiąść do starego klekota, który spali 5-6 litrów ropy a po wciśnięciu pedału gazu da frajdę z jazdy.

I co z tego, że klekocze. Ważne, że jedzie. A, że znajdzie się szybszy :gwizdanie: Zawsze ktoś będzie szybszy :wink4:

Ja nie żałuję, żadnej złotówki włożonej w to auto. Rezanie to pasja (hobby)

Ktoś kto tego nie lubi to nie zrozumie.

Jeden zbiera znaczki, drugi podróżuje po całym świecie a trzeci reza stare auta :decayed:

[br]Dopisany: 06 Styczeń 2012, 12:17_________________________________________________

Ja nawet słyszałem opinię, że BRD lepiej współpracuje z dieslami na pompie niż z pompowtryskami.

W sensie ładniej wstaje.

lepiej wstaje to ile? 400 nm przy 1600 obrotów? :decayed:

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/bf32eb9f014bb76e.html

400Nm przy 2200 :wink4:

Opublikowano

Adaś mi tego nie musisz tłumaczyć :decayed: dawno temu wpadłem w to bagno :polew: a teraz po latach moge wyciągnąć wnioski :naughty:

Opublikowano

Adaś mi tego nie musisz tłumaczyć :decayed: dawno temu wpadłem w to bagno :polew: a teraz po latach moge wyciągnąć wnioski :naughty:

Takie tam, ogólne przemyślenia :decayed::wink4:

Opublikowano

Ja mam 405NM przy 2400 obrotów :naughty:

Opublikowano

U mnie skromne 210nm od 1750rpm :dziura:

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...