Auditak Opublikowano 10 Września 2019 Opublikowano 10 Września 2019 Witam . Od dłuższego czasu mam problem z Audi A4 B7, 1.8 t 2005r. Można powiedzieć auto przechodzi od mechanika do mechanika i nikt nie jest w stanie zdiagnozować usterki. Główne objawy; -Pali się ,,check engin,, od czasu do czasu także mruga. Po podłączeniu pod komputer wyskakują błędy; wypadanie zapłonu na wszystkich cylindrach. -Po odpaleniu auto nie chodzi na wszystkie cylindry, charakterystyczna praca,, jak traktor,, - po chwili auto jakby załapuje na 4 cylindry, ale kultura pracy nadal jest kiepska tzn. Falują obroty, trzesię całym autem. -Odczuwalny spadek mocy - nie wiem czy to może mieć związek z tym, ale zauważyłem niewielkie ubytki wody co jakiś czas - w czasie jazdy nie ma problemów, auto przyspiesza, nie przerywa itd. Co zostało sprawdzone/zrobione: - jeden mechanik stwierdził , że alternator daje za słaby prąd, polecił regenerację alternatora co też zrobiłem. Bez zmian po regeneracji. - czyszczenie przepustnicy - nowe świece zapłonowe, dwie nowe cewki. Zamiana cewek między sobą w każdy możliwy sposób. - drugi mechanik sprawdzał wtryski, podciśnienie itd. Też nic nie znalazł. - sprawdzana kompresja, wszystko ok. Według mechanika głowica w porzadku. Czy ktoś ma jakieś pomysły albo zetknął się z podobnym problemem ? - 1
Langista Opublikowano 10 Września 2019 Opublikowano 10 Września 2019 Zacznij od zrobienia kompletu logów, w tedy zobaczymy co i gdzie go boli.
Auditak Opublikowano 10 Września 2019 Autor Opublikowano 10 Września 2019 13 minut temu, Langista napisał: Zacznij od zrobienia kompletu logów, w tedy zobaczymy co i gdzie go boli. Mógłbyś powiedzieć jak zrobić te logi? Co potrzebuje, jaki program itd. Czy mogę je zrobić sam ?
Langista Opublikowano 10 Września 2019 Opublikowano 10 Września 2019 Wpisz w google logi dynamiczne i edukuj się niestety lub stety, w ten sposób najwięcej się nauczysz
Remilo7 Opublikowano 10 Września 2019 Opublikowano 10 Września 2019 Jeżeli woda oznacza płyn chłodzący, to słyszałem, że niewielkie ubytki przy LPG są normalne
Auditak Opublikowano 10 Września 2019 Autor Opublikowano 10 Września 2019 4 minuty temu, Remilo7 napisał: Jeżeli woda oznacza płyn chłodzący, to słyszałem, że niewielkie ubytki przy LPG są normalne Tak chodziło mi o płyn chłodzący.
Auditak Opublikowano 10 Września 2019 Autor Opublikowano 10 Września 2019 19 minut temu, Langista napisał: Wpisz w google logi dynamiczne i edukuj się niestety lub stety, w ten sposób najwięcej się nauczysz Z tego co wyczytałem trzeba mieć program, wtyczkę itd. Nie mam teraz możliwości kupna wtyczki itd. Przebywam poza miejscem zamieszkania, bardziej przydadzą mi się rady praktyczne, techniczne.
Langista Opublikowano 10 Września 2019 Opublikowano 10 Września 2019 Na oślep możesz pół auta wymienić. Po tych logach dowiemy się czego mu brakuje. Czy paliwa, czy powietrza, czy wtryski siadają, czy zapłon jest źle ustawiony (np. rozrząd mógł przeskoczyć) itp.
Auditak Opublikowano 10 Września 2019 Autor Opublikowano 10 Września 2019 3 minuty temu, Langista napisał: Na oślep możesz pół auta wymienić. Po tych logach dowiemy się czego mu brakuje. Czy paliwa, czy powietrza, czy wtryski siadają, czy zapłon jest źle ustawiony (np. rozrząd mógł przeskoczyć) itp. Rozumie, że mechanik z wtyczką i komputerem będzie w stanie zrobić mi te logi? Swoją drogą był kilka razy podłączony do komputera i na postoju i w czasie jazdy i żaden mechanik nie doszedł do tej usterki.
Langista Opublikowano 10 Września 2019 Opublikowano 10 Września 2019 Bo pewnie żaden nie wpadł na to, aby zrobić logi.
przem8 Opublikowano 10 Września 2019 Opublikowano 10 Września 2019 Godzinę temu, Auditak napisał: Z tego co wyczytałem trzeba mieć program, wtyczkę itd. Nie mam teraz możliwości kupna wtyczki itd. Przebywam poza miejscem zamieszkania, bardziej przydadzą mi się rady praktyczne, techniczne. Program masz na forum, musisz kupić kabel, do b7 hex can. Wszystko opisane w dziale diagnostyka, podane na tacy ale komu by się chciało szukać i czytać. Jak robić logi również jest. Jak nie znajdziesz nikogo kto ogarnie te logi jak należy albo sam się za to nie weźmiesz to samo się nie naprawi ?
Auditak Opublikowano 7 Października 2019 Autor Opublikowano 7 Października 2019 W dniu 10.09.2019 o 22:02, przem8 napisał: Program masz na forum, musisz kupić kabel, do b7 hex can. Wszystko opisane w dziale diagnostyka, podane na tacy ale komu by się chciało szukać i czytać. Jak robić logi również jest. Jak nie znajdziesz nikogo kto ogarnie te logi jak należy albo sam się za to nie weźmiesz to samo się nie naprawi ? Czy taki kabel , będzie pasował do audi a4 b7 ?
soul87 Opublikowano 7 Października 2019 Opublikowano 7 Października 2019 Do diagnozy samego Silnika ten Kabel wystarczy ................
Auditak Opublikowano 7 Października 2019 Autor Opublikowano 7 Października 2019 4 minuty temu, soul87 napisał: Do diagnozy samego Silnika ten Kabel wystarczy ................ Czyli śmiało mogę to kupić?
Łukasz13 Opublikowano 7 Października 2019 Opublikowano 7 Października 2019 Do samego silnika w zupełnosci wystarczy Ci ten Najlepszy Najtańszy VAG USB KKL line we wtyku OBD 6613000433 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 26,90 zł - Najlepszy Najtańszy VAG USB KKL line we wtyku OBD (6613000433). Allegro.pl - Radość zakupów i...
sławek85 Opublikowano 7 Października 2019 Opublikowano 7 Października 2019 sprawdż katalizator .morze być zapchany i dla tego wchodzi w tryb awaryjny
Auditak Opublikowano 8 Października 2019 Autor Opublikowano 8 Października 2019 15 godzin temu, sławek85 napisał: sprawdż katalizator .morze być zapchany i dla tego wchodzi w tryb awaryjny W takim przypadku komputer nie pokazywałby błędów katalizatora? Cały czas jest problem z wypadaniem zapłonów na wszystkich cylindrach . Dodam jeszcze, że kontrolka check engine czasami miga, szczególnie jak w czasie jazdy zatrzymam się np. Na światłach.
Auditak Opublikowano 10 Października 2019 Autor Opublikowano 10 Października 2019 (edytowane) Dziś problem przybrał inne oblicze. Dołączam filmik. Auto zachowuje się tak na benzynie i gazie. Sam ,,gazuje,, itd. Ciekawostką jest, że np. jak wyłączę calkiem klime/nawiewy to obroty automatycznie rosną. Pozatym żadnych innych objawów, moc w porządku. Pojawił się jeszcze jeden problem, niEwiem czy ma to związek z tymi obrotami...Otóż z dwóch nawiewów z prawej strony leci tylko gorące powietrze, niezależnie od ustawionej temperatury. Lewa strona normalnie funkcjonuje. 20191010_164343.mp4 Edytowane 10 Października 2019 przez Auditak
przem8 Opublikowano 10 Października 2019 Opublikowano 10 Października 2019 5 minut temu, Auditak napisał: Otóż z dwóch nawiewów z prawej strony leci tylko gorące powietrze, niezależnie od ustawionej temperatury. Uszkodzony silniczek klap. Popularny problem. Do obrotów nic to nie ma.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się