Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie klocki i tarcze hamulcowe polecacie do Audi A4 B6/B7?


wiktor1979

Rekomendowane odpowiedzi

to w czym problem ?

potrzebujesz:

szlifierkę kątową ze szczotą czołową, imbus nr 7, TX30, płyn DOT4 ESP

klucz oczkowy 21, płaski srubokret, klucz płaski 11, cos do wcisniencia tłoczka, 

jezeli nie masz w piascie otworu M6 to jeszcze wiertarkę, dobre wiertło fi5 i gwintowniki M6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

To może być tak że nie ma tego otworu w m6 w piascie ?  Jeśli tak to dlaczego ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Dbaluch napisał:

To może być tak że nie ma tego otworu w m6 w piascie ?  Jeśli tak to dlaczego ? 

ten gwintowany otwór jest po to zeby tarcza nie fruwała Ci po piascie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To rozumiem, tylko dlaczego miało by fabrycznie  nie być u mnie w piescie tego otworu ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Dbaluch napisał:

To rozumiem, tylko dlaczego miało by fabrycznie  nie być u mnie w piescie tego otworu ? 

Były z i bez

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Devcierpliwy jesteś, trzy strony pisać z tym samym użytkownikiem na temat tarcz i klocków to zasługuje na :thumbup1: 

P.S. nie zdradzaj tyle koledze bo zaraz będziesz miał konkurencję :wink:

@Dbaluchogarnij te narzędzia co @DevCi napisał i rób to sam, tam nie ma za bardzo co popsuć. Przyda Ci się jeszcze coś do wyczyszczenia jarzm, no chyba że tą szczotką na szlifierce wyczyścisz oraz jakiś smar do posmarowania miejsca styku klocka z jarzmem.

Edytowane przez pelonek1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na kwarantannie siedzę, czy innej izolacji to zajecia sobie szukam

z warsztatu przestali ode mnie odbierac telefony,  zreszta sie im nie dziwie :decayed:

bo ciagle kogos wqurwiam, mam kamery to widze co sie dzieje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

28 minut temu, pelonek1 napisał:

@Devcierpliwy jesteś, trzy strony pisać z tym samym użytkownikiem na temat tarcz i klocków to zasługuje na :thumbup1: 

P.S. nie zdradzaj tyle koledze bo zaraz będziesz miał konkurencję :wink:

@Dbaluchogarnij te narzędzia co @DevCi napisał i rób to sam, tam nie ma za bardzo co popsuć. Przyda Ci się jeszcze coś do wyczyszczenia jarzm, no chyba że tą szczotką na szlifierce wyczyścisz oraz jakiś smar do posmarowania miejsca styku klocka z jarzmem.

I chwała mu za to  ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Dev napisał:

to w czym problem ?

potrzebujesz:

szlifierkę kątową ze szczotą czołową, imbus nr 7, TX30, płyn DOT4 ESP

klucz oczkowy 21, płaski srubokret, klucz płaski 11, cos do wcisniencia tłoczka, 

jezeli nie masz w piascie otworu M6 to jeszcze wiertarkę, dobre wiertło fi5 i gwintowniki M6

Hola hola jak już tak planujesz koledze robote to gdzie czujnik zegarowy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 minut temu, Mr.Joker napisał:

Hola hola jak już tak planujesz koledze robote to gdzie czujnik zegarowy ?

lepiej nie bo sie gdzies po drodze zgubi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 11.02.2022 o 13:17, Dev napisał:

to w czym problem ?

potrzebujesz:

szlifierkę kątową ze szczotą czołową, imbus nr 7, TX30, płyn DOT4 ESP

klucz oczkowy 21, płaski srubokret, klucz płaski 11, cos do wcisniencia tłoczka, 

jezeli nie masz w piascie otworu M6 to jeszcze wiertarkę, dobre wiertło fi5 i gwintowniki M6

Chyba sobie żartujesz wiercić w piaście na głupią śrubkę która nic nie wnosi. Nie wiem czy wiesz ale bicie tarczy sprawdza się po jej montażu i czasami przestawienie jej względem Piasty niweluje jej bicie także bez sensu jakieś wiercenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz całkowitą rację, dopiero co zacząłem zajmować się mechaniką samochodową i jeszcze niewiele wiem na ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, Dev napisał:

Masz całkowitą rację, dopiero co zacząłem zajmować się mechaniką samochodową i jeszcze niewiele wiem na ten temat.

Nie wiem po co ta ironia. Rozumiem że każdemu klientowi wiercisz w piaście i do rachunku doliczasz tę usługę? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, każdemu, jezeli zachodzi taka potrzeba, bo poważnie podchodzę do tego co robie. Nie zajmuje to zbyt dużo czasu i kosztuje może że 20zł na 4 koła.

Dzięki tej małej śrubce unikamy sytuacji w której przy zmianie kół czy klocków tarcza nie obraca się na piascie i nie wygeneruje bicia.

 

 

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie dziurka i śrubka jest oryginalnie bo sprawdzałem więc nie muszę  nic wierćić  ?  tak dopytam bo pisane było wcześniej  że potrzebny jest jeszcze płyn Dot 4 ESP  tak ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jo, Ate SL6 lub Ate Typ200

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze w sklepie jak brałem tarcze + klocki Textar do płyn też mi dali dot4 Textar , ale czy  on jest właśćiwy tego nie wiem 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Dbaluch napisał:

Kurcze w sklepie jak brałem tarcze + klocki Textar do płyn też mi dali dot4 Textar , ale czy  on jest właśćiwy tego nie wiem 

 

Daj foto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...