Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie klocki i tarcze hamulcowe polecacie do Audi A4 B6/B7?


wiktor1979

Rekomendowane odpowiedzi

15 minut temu, Dbaluch napisał:

IMG_20220212_214851.thumb.jpg.2e90f58749a0160f92ee5e71397f3fa1.jpgIMG_20220212_214907.thumb.jpg.b731e28601c623b4875d627f16a88108.jpg

To jest zwykły DOT4, powinien być ten:

Textar-Dot4-LV-Pro-1-L.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4.1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

To jest ten co kupiłem   

Normy i specyfikacje:

- SAE J1703, J1704

- ISO 4925 (klasa 3 i 4)

- DOT 3, DOT 4

- US FMVSS 116   a to jest nwn drugi  

Normy i Specyfikacje:

- US FMVSS 116

- DOT 3, DOT 4

- SAE J1703, K1704

- ISO 4925 (CLASSES 3, 4 & 6)   sam już nie wiem bo różnica minimalna w opisie jest ale czy to kwestia tego kto wystawia opis na aukcji  czy to kwestia  płynu  tego już nie wiem 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten drugi co ty podałeś to widze ze dodatkowo jest do  układu  ASR , piszą tak  -  Przeznaczony do nowoczesnych układów hamulcowych z ESP/ASR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dzisiejszych czasach chyba lepiej proponowac dot 5.1. Jest calkowicie zamienny z dot4 o niskiej lepkosci i ma okres pomiedzy wymianami nie 2 a 3 lata bo zawiera wiecej inhibitorow korozji.

No chyba ze to tylko marketingowy belkot firmy ate.

Edytowane przez nadybek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, nadybek napisał:

W dzisiejszych czasach chyba lepiej proponowac dot 5.1. Jest calkowicie zamienny z dot4 o niskiej lepkosci i ma okres pomiedzy wymianami nie 2 a 3 lata bo zawiera wiecej inhibitorow korozji.

No chyba ze to tylko marketingowy belkot firmy ate.

I tak może być z tym marketingiem., Niemcom napisali też na bance oleju wymieniać co 30 tys km , wiec Niemcy    wierzą w olej typu long life i czymaja się tego  jak diabeł sołtysa ,  iskry by im wylatywały z pod korka oleju ale nie , oleju nie zmienie bo jeszcze  mi brakuje do tych 30 tys km 123 km ,  a jak wygląda zaś cała reszta to już każdy wie 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wlej to co masz a za parę miesięcy wymien na wlasciwy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na właściwy tzn ten drugi tak Textar Dot4  LV czy jeszcze inny ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Dbaluch napisał:

Na właściwy tzn ten drugi tak Textar Dot4  LV czy jeszcze inny ? 

kazdy ABS/ESP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Dev napisał:

kazdy ABS/ESP

Te butelki są tak opisane że niech ich UJ weżnie , mam butelke przed oczami i tam ani słowa Czy to do ABS czy to do ABS,, ESP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na tej butelce którą kupiłeś nie ma informacji bo to jest DOT4 do kazdego auta bez ABS i z ABS/ASR/EDS

a na tej butelce której zdjecie wkleiłem jest info ABS/ESP

na zdjeciu poniżej też masz:

073e4c0dfd6df91e5529d72dd89087fb.jpg

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok teraz rozumiem,  a co do płynu to wiadomo że instrukcja mówi żeby wymieniać co 2 lata ,  a czy przy zmianie tarcz i klocków  jest taka wymiana obowiązkowa ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Dbaluch napisał:

Ok teraz rozumiem,  a co do płynu to wiadomo że instrukcja mówi żeby wymieniać co 2 lata ,  a czy przy zmianie tarcz i klocków  jest taka wymiana obowiązkowa ? 

nie jest obowiazkowa ale trzeba pamietac aby przed wcisnienciem tłoczka odkrecic odpowietrznik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem ,   znam takich co nawet nie wiedzą że ten płyn trzeba  również zmieniać i takich co twierdzą że ta wymiana jest zbędna  ? ja jestem odmiennego zdania , co kraj to obyczaj 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko jak beda zmieniac Ci płyn to niech wyciągną sitko ze zbiorniczka, wyciagną stary a potem zaleją swiezym i dopiero wymiana, sitko wkłąda sie na koniec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minut temu, Dev napisał:

Wyciągnąć stary zalać swiezym i ten świeży płyn ponownie wyciągnąć  że zbiorniczka i zalać ponownie  świeżym , to poto żeby przeczyśćił się układ czy jak to rozumieć ? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie, wyciaganac stary, wlac nowy i przepompowac 4 zaciski

ale caly czas pilnowac poziomu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev jak  jesteśmy  już przy temacie mojego chrupka to zapytam o płyn  chłodniczy mianowićie jaki zalać , z tego co wiem to producent w tych latach zalecał G12+ , więc pozostać przy nim czy np zalać wyższą normą G13 ,  co o tym myślisz ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...