Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spoty Żuławskie w Elblągu - spot 20 wrzesień godz. 19 CH Ogrody


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie w/g tego Faqa z forum ustawienie kąta wtrysku to można i na spocie na grunwaldzkiej machnąć. Raz już próbowaliśmy ale to była skoda octavia i tam inny dostęp i różniło się to od tego opisu. Tutaj mamy a4 więc nie powinno być problemu. :naughty: jeszcze jak Kbibi by się pojawił to na bank już nie odjedziesz ze spota :polew:

  • Odpowiedzi 12.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • Patrykbor

    2927

  • dziadek

    1629

  • adadur

    1552

  • GRazny

    1247

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Panowie w/g tego Faqa z forum ustawienie kąta wtrysku to można i na spocie na grunwaldzkiej machnąć. Raz już próbowaliśmy ale to była skoda octavia i tam inny dostęp i różniło się to od tego opisu. Tutaj mamy a4 więc nie powinno być problemu. :naughty: jeszcze jak Kbibi by się pojawił to na bank już nie odjedziesz ze spota :polew:

Panowie nie wiem czy ktos z was widział jak sie ustawia kąt wtrysku, w silnikach z pompą rotacyjną (10mm, 11mm) ja widziałem i nawet brałem w tym udział....i powiem wam że nie warto sie samemu za to brac bo można cos sp^&$%^&$%*ć, ponadto do tego potrzebne są specjalistyczne/kombinowane narzędzia które zapewne mało kto ma. ja nie polacam samemu tego robić i nawet nie wiem który magik w Egu by to zrobił bo z kompem to mało który machanior pracuje, a bez tego ani rusz.

Opublikowano

No tą skodę co próbowaliśmy na spocie, kolo w domu sam ustawił korzystając z forum golfa bo tam silnik w poprzek i dlatego my się zmarszczyliśmy bo było inaczej niż w opisie naszym z a4

Opublikowano

W skodzie się trochę zmarszczyliśmy bo nie było pewności czy aby dobre śruby się namierzyło i lepiej było nie ruszać bo koleś mógłby do domu szybko nie wrócić.

Na spocie bym się tego tematu nie podjął bo raz że trzeba termostat wymienić (czyli zwalić osłonę pod autem spuścić płyn itd ...) a dopiero po tym bawić się w ustawienie pompy. Do tego brak światła więc lepiej na spokojnie w garażu.

Przemek wg mnie do ustawianie statycznego czy dynamicznego kąta wtrysku bez VAGa nie ma co podchodzić, no chyba że ktoś ma naście lat praktyki i na czuja umie to zrobić.

Łukasz (bielik8506) zdejmij dekielek obudowy ECU, przypatrz się puszcze ECU czy są ślady demontażu. Jak nie to raczej seria, jak sa ślady zajrzał bym do środka i popatrzył na kość bo przy czipie tego motorku musi być przelutowana lub dobrzy tunerzy robią to na podstawce przejściowej.

Opublikowano

Do tego brak światła więc lepiej na spokojnie w garażu.

kurcze rzeczywiście zapomniałem że teraz ciemno na spotach a dodatkowo zimno :wallbash:

Opublikowano

dopiero teraz lukałem na logi ... soft skopany równo.

Opublikowano

Absolutnie żaden z takich

Musi być z A4.

Pomimo że np. B4 miało 1Z to ECu jest inne trochę, nie wiem kiedy ale były takie że mapsensory w starych były na zewnątrz a w nowszych wewnątrz puszki.

W zasadzie podejdzie ECU nawet od AFN i auto powinno jeździć lepiej bo to co jest widoczne w logach to wyraźnie więcej niż na 110KM.

Najlepiej jak Wiktor pożyczy swój i będzie 100% pewności.

W domu w ETKA spróbuje luknąć jakie oznaczenie mają ECU.

Opublikowano

Absolutnie żaden z takich

:embarrassed:

Najlepiej jak Łukasz poda numer VAG z ECU i porówna się to z ETKA.

Opublikowano

Adaś a ten drugi też nie? w aukcji napisane że to od A4 1z :mysli:[br]Dopisany: 15 Listopad 2010, 15:15_________________________________________________jeszcze coś takiego znalazłem jeżeli o innego rodzaju chodzi

http://allegro.pl/komputer-audi-a4-96-00r-1-9-tdi-90km-i1278159517.html

Opublikowano

Bartek bez numeru VAG nie ma co tak strzelać. Ten z linku może i OK ale może od AHU i jednak może ma inne oznaczenie VAG, pomimo że oczywiście da sie go podpiąć, mało tego można podpiąć i od AFNa ale w logach wyjdzie że nie osiąga parametrów. Któryś traktor 90KM miał już turbine ze zmienna geometrią i tu też będzie inaczej trochę.

Opublikowano

Bartek bez numeru VAG nie ma co tak strzelać.

nie no pewnie że tak. jak już kupować to trzeba być pewnym co do rodzaju, ale może akurat któryś się nada :wink4:

Opublikowano

Z tego co mi wiadomo to 1Z ma stałą geometrie i robili je (wsadzli) do połowy 96r. Bo to stara jednostka z początku lat 90tych

Opublikowano

Panowie w/g tego Faqa z forum ustawienie kąta wtrysku to można i na spocie na grunwaldzkiej machnąć. Raz już próbowaliśmy ale to była skoda octavia i tam inny dostęp i różniło się to od tego opisu. Tutaj mamy a4 więc nie powinno być problemu. :naughty: jeszcze jak Kbibi by się pojawił to na bank już nie odjedziesz ze spota :polew:

Panowie nie wiem czy ktos z was widział jak sie ustawia kąt wtrysku, w silnikach z pompą rotacyjną (10mm, 11mm) ja widziałem i nawet brałem w tym udział....i powiem wam że nie warto sie samemu za to brac bo można cos sp^&$%^&$%*ć, ponadto do tego potrzebne są specjalistyczne/kombinowane narzędzia które zapewne mało kto ma. ja nie polacam samemu tego robić i nawet nie wiem który magik w Egu by to zrobił bo z kompem to mało który machanior pracuje, a bez tego ani rusz.

Ja wiem czy to filozofia ustawialem wszystkie mozliwe 1.9 z grupy vag i nie bylo problemu,a klucze to podstawa,no bez vaga to lipa,w boschu kolo debicy,dobrze sie znaja chlopaki,kolo leclerca zbyszek( ZOMER) tez calkiem dobrze robi,nie mow ze nie ma w elblagu wmiare dobrych fachowcow

Opublikowano

Taaa bosch na Łęczyckiej... Jak chcesz się auta pozbyć na miesiąc i stracić kupę kasy to im zostaw. Kolega tam zostawił b4 tdi na uszczelnienie pompy, chłopakom wymiana uszczelki pod nastawnikiem zajęła 3 tygodnie i kosztowało to kilka stówek. Oczywiście po kilku miesiącach zaczęło się lać znowu. Dlatego ja nie ufam żadnemu mechaniorowi, sam diagnozuję i co najwyżej pokazuję palcem co ma zrobić.

Opublikowano

Wiktor znam Darka B. z Boscha od niemal 20 lat i gościu jest OK z tym że jak to w usługach bywa raz się powinie noga i opinia leci i powiela a że warsztat od lat stąd ludzie lubią psioczyć bo tak najłatwiej. Z drugiej strony na palcachpoliczysz te od lat znane warsztaty, do tego uzupełnia lokalny rynek kilku młodych chłopaków.

vauxhall95 może Przemkowi po części chodziło o nastawnik gdzie jest taka kosmiczna śruba wkręcona.

Opublikowano

dokladnie znam darka zeby cie nie sklamac rowniez dlugo,wiedze to ma ogromna,jedna wada to bierze duzo samochodow i potem nieraz sie nie wyrabia ale ogolnie jest :good: :good: :good:

ADADUR-nigdy nie odkrecam tej sruby trojkatnej do regulacji dawki-tylko te 3 sruby t30 trzymajace nastawnik-zawsze uzyskuje to co trzeba,nieraz uda sie komputerem-zakres jest dosc maly[br]Dopisany: 15 Listopad 2010, 20:25_________________________________________________

Taaa bosch na Łęczyckiej... Jak chcesz się auta pozbyć na miesiąc i stracić kupę kasy to im zostaw. Kolega tam zostawił b4 tdi na uszczelnienie pompy, chłopakom wymiana uszczelki pod nastawnikiem zajęła 3 tygodnie i kosztowało to kilka stówek. Oczywiście po kilku miesiącach zaczęło się lać znowu. Dlatego ja nie ufam żadnemu mechaniorowi, sam diagnozuję i co najwyżej pokazuję palcem co ma zrobić.

Racja najlepiej samemu-lecz niezawsze wszystko dasz rade zrobic

Opublikowano

A kto w B5 jechał przede mną trochę po 16 na 12-lutego przy placu Jagilończyka?

Opublikowano

czarny avant?,ale raczej juz mnie nie bylo w elblagu wtedy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...