mpj92 Opublikowano 14 Października 2019 Opublikowano 14 Października 2019 Cześć, logować się nauczyłem, ale z analizą logów i wyciągnięciem wniosków mam jeszcze problemy, stąd prośba do Was o pomoc. Pacjent: A4 B6 1.8T BEX + LPG Fabryczny program Oettinger na 215 KM LPG: Optima nano, Barracudy 130, Alex TurboT 003+020 PB: http://vaglogi.pl/log-003_020_9N6ml8.html LPG: http://vaglogi.pl/log-003_020_Tx47tY.html 002+033 PB: http://vaglogi.pl/log-002_033_bv7p3y4.html LPG: http://vaglogi.pl/log-002_033_sNlA9.html 115+118 PB: http://vaglogi.pl/log-115_118_vEO4r.html LPG: http://vaglogi.pl/log-115_118_plom6.html Poprawcie mnie jeśli się mylę, ale z grupy 020 wychodzi, że mocno cofa zapłon, pytanie czy do przeżycia czy trzeba się martwić? Jak pozostałe grupy? Z góry dzięki za pomoc!
MichauKR Opublikowano 15 Października 2019 Opublikowano 15 Października 2019 Cofa mocno więc nie jest do przeżycia coś trzeba z tym zrobić. Świece kiedy zmieniane? Czasy wtrysków na Pb za wysokie, pewnie sprawdzić by ciśnienie paliwa, ale to niech ktoś inny się wypowie jeszcze. 1
przem8 Opublikowano 15 Października 2019 Opublikowano 15 Października 2019 Czasy nie są za wysokie, bo auto po chipie. Zacznij od sprawdzenia kompreji i trochę mały przepływ. Kat jeszcze jest? Jak juzw tak cofa na lpg to jest źle.
mpj92 Opublikowano 15 Października 2019 Autor Opublikowano 15 Października 2019 1 godzinę temu, MichauKR napisał: Cofa mocno więc nie jest do przeżycia coś trzeba z tym zrobić. Świece kiedy zmieniane? Czasy wtrysków na Pb za wysokie, pewnie sprawdzić by ciśnienie paliwa, ale to niech ktoś inny się wypowie jeszcze. Świece zmieniane miesiąc temu, NGK PRF6Q 47 minut temu, przem8 napisał: Czasy nie są za wysokie, bo auto po chipie. Zacznij od sprawdzenia kompreji i trochę mały przepływ. Kat jeszcze jest? Jak juzw tak cofa na lpg to jest źle. Kat wycięty, DP wstawiony.
tranduo Opublikowano 15 Października 2019 Opublikowano 15 Października 2019 Kompresja do sprawdzenia. Większość tych "wspaniałych" fabrycznych programów leci na ubogo, ten nie jest wyjątkiem. Silnik po czymś takim może być śmietnikiem. U kolegi po programie abt nie obyło się bez remontu. 1
przem8 Opublikowano 15 Października 2019 Opublikowano 15 Października 2019 2 godziny temu, mpj92 napisał: Kat wycięty, DP wstawiony. To jest lipa.
mpj92 Opublikowano 15 Października 2019 Autor Opublikowano 15 Października 2019 8 minut temu, przem8 napisał: To jest lipa. Rozwiniesz?
przem8 Opublikowano 15 Października 2019 Opublikowano 15 Października 2019 Bo często uszkodzony kat wpływa na zwiększone stuki więc po cichu myślałem, że tu jest problem. Sprawdź koniecznie tą kompresję i jak nie będzie najgorsza to pewnie pasowałoby wrócić do serii bex i ponowić logi. 1
mpj92 Opublikowano 16 Października 2019 Autor Opublikowano 16 Października 2019 W dniu 15.10.2019 o 17:15, przem8 napisał: Bo często uszkodzony kat wpływa na zwiększone stuki więc po cichu myślałem, że tu jest problem. Sprawdź koniecznie tą kompresję i jak nie będzie najgorsza to pewnie pasowałoby wrócić do serii bex i ponowić logi. Dzięki za porady @przem8, @tranduo, @MichauKR! W najbliższym czasie posprawdzam kompresję i ciśnienie paliwa. Jeszcze jedna rzecz mi przyszła do głowy, gdzieś mi się obiło o uszy, że umierający napinacz/łańcuch potrafi też dawać takie sygnały jakby stuki były, a akurat wczoraj posłuchałem i po dłuższej trasie coś zaczęło mi dzwonić w okolicach napinacza, może coś w tym być?
przem8 Opublikowano 17 Października 2019 Opublikowano 17 Października 2019 (edytowane) Ja znam wersję o tym, że wywalone poduchy mogą powodować stuki. Kiedyś robiłem logi na przestawionym rozrządzie o ząbek i stuków nie było ale jeśli napinacz hałasuje to i może czujniki to wychwycą, zwłaszcza na 3 i 4 cylindrze. Edytowane 17 Października 2019 przez przem8
soul87 Opublikowano 18 Października 2019 Opublikowano 18 Października 2019 Poduszki wątpie, prędzej uszkodzony dwumas , napinacz lancuch. Gzdies widzialem tez przypadek gdzie uszkodzony napinacz paska rozrządu powodował takie problemy.
mpj92 Opublikowano 21 Października 2019 Autor Opublikowano 21 Października 2019 @przem8, @tranduo Sprawdziłem kompresję: 1) 12,5 2) 12,0 3) 12,0 4) 12,0
przem8 Opublikowano 21 Października 2019 Opublikowano 21 Października 2019 A jak z tym napinaczem jest, stuka? Ja bym wrócił do serii, zgral ten wsad, i powtórzył logi na pb98 oczywiście.
mpj92 Opublikowano 14 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2020 Jestem po wymianie: - rozrządu - łańcuszka rozrządu - napinacza rozrządu - kompletu poduszek silnika Jeszcze jestem przed wizytą u tunera, zrobiłem na szybko logi: 003+020 PB: http://www.vaglogi.pl/log-003_020_jc9J1i0.html LPG: http://www.vaglogi.pl/log-003_020_NDFp9iw.html 002+033 PB: http://www.vaglogi.pl/log-002_033_jN9Jx0.html LPG: http://www.vaglogi.pl/log-002_033_W95en.html 115+118 PB: http://www.vaglogi.pl/log-115_118_8yqBDSk.html LPG: http://www.vaglogi.pl/log-115_118_3SWO3v.html Trochę jest lepiej? Takie wartości przy cofaniu już mogą być?
przem8 Opublikowano 14 Stycznia 2020 Opublikowano 14 Stycznia 2020 (edytowane) Gaz do regulacji, a tak to jest w miarę jeśli chodzi o stuki. Edytowane 14 Stycznia 2020 przez przem8
soul87 Opublikowano 15 Stycznia 2020 Opublikowano 15 Stycznia 2020 Tunera? Przeciez tu soft juz jest. Niby jest ok ale zastanawiam sie jeszcze czy przeplywka przypadkiem nie zaniza....
tranduo Opublikowano 15 Stycznia 2020 Opublikowano 15 Stycznia 2020 Raczej zaniża bo tak jak piszesz soft jest, doładowanie ruszone, a przepływ jak dla serii bexa.
mpj92 Opublikowano 21 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 21 Stycznia 2020 W dniu 15.01.2020 o 09:47, soul87 napisał: Tunera? Przeciez tu soft juz jest. Niby jest ok ale zastanawiam sie jeszcze czy przeplywka przypadkiem nie zaniza.... Wcześniej chłopaki pisali, że ten soft Oettingera i fabryczne programy to lipa, więc był plan na wyprogramowanie wtyczki napinacza, bo zamontowałem ten bez wtyczki + nowy soft.
Łukasz13 Opublikowano 21 Stycznia 2020 Opublikowano 21 Stycznia 2020 W takim wypadku najłatwiej wgrać seryjny soft i najpierw sprawdzić jak to wygląda na serii.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się