kerad94 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Pojawia się u mnie błąd, który powoduje wyskakiwanie w ruchu miejskim kontrolki check engine. 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 001 - Upper Limit Exceeded Ostatnio po odpaleniu pokazuje średnie spalanie w okolicach 15-16l/100km, podczas stania w korku potrafi wskazywać nawet 20l/100km. Podczas jazdy po mieście, bez nadmiernego stania na światłach, w korkach oscyluje pomiędzy 10 a 11l/100km. Zastanawiam się nad wymianą świec zapłonowych i filtra paliwa, ponieważ nie wiem kiedy było to ostatnio wymieniane a samochód ten mam od października dopiero. Grupa 002 i 033: Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Grupa 003 i 020: Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM Grupa 115 i 118: Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM
Łukasz13 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Dobrze by było zrobić logi tak jak nalezy na jednym biegu od niskich do odcinki, zacznij od sprawdzenia przepływki jakiej firmy założona, sprawdz szczelność dolotu bo to podstawa w kazdym 1.8t.
kerad94 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2019 Przepływka bosha jest założona, na automacie nawet w trybie tiptronic nie dochodzi do odcinki bo przy niecałych 6tyś obrotów zmienia bieg z 3 na 4
Łukasz13 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Napewno boscha? Ty ja zakładałęs? napewno przepływ nie jest prawidłowy, dołem za niskie wskazania, górą za wysokie, ewentualnie gdzies masz dziure w dolocie dlatego takie dziwne wskazania.
kerad94 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2019 Nie zmieniałem jej ale zaglądałem do niej przy okazji wymiany filtra powietrza i ma oznaczenia boscha
Łukasz13 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Trzeba zajrzec co jest w środku, bo obudowa moze byc bosch a wkład inny, ale i tak podstawa to szczelność dolotu.
kerad94 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2019 Wkładu nie mam jak wykręcić, bo nie posiadam klucza torx z otworem, może być problem z przewodami odmy, bo miejscami są trochę zaolejone?
Łukasz13 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Opublikowano 1 Grudnia 2019 No ja Ci na odległość nie powiem gdzie jest problem, mogę jedynie podpowiedzieć co możesz sprawdzić i to już zostało napisane.
kerad94 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2019 Może te logi będą lepsze: 002 i 033 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM 003 i 020 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM 115 i 118 Malone Tuning Log Viewer LOG.MALONETUNING.COM
Łukasz13 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Tak te logi lepsze, ale nic nie zmieniło sie w diagnozie, turbo pracuje poprawnie, sprawdz szczelność dolotu od samej przepływki do końca, i sprawdz samą przepływkę.
kerad94 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2019 Warto spróbować czyszczenia przepływki?
traczu_lca Opublikowano 1 Grudnia 2019 Opublikowano 1 Grudnia 2019 Miałem podobny problem ze zbyt ubogą mieszanką. Miałem urwany jeden wężyk w TIP'ie. Próba szczelności kompresorem pomogła w namierzeniu dziury. Po wymianie check się nie zapalał bo mieszanka już była ok. Także jak masz kompresor to pozbieraj graty aby to sprawdzić, jak nie to podjedź na warsztat lub do znajomego, który to ogarnia (w 10 min Ci to zrobią jak mają potrzebne rzeczy). A dopiero później baw się z przepływką, znajomy czyścił i na drugi dzień po nową pojechał , a że to s3 to prawie pół kafla poszło. W Twoim przypadku jest lepiej, ~ 350 zł za Boscha.
kerad94 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2019 Wkład mam boscha oryginał z 2005 roku, jeśli dojdzie do wymiany przepływomierza to wymieniać cały z obudową, czy tylko sam wkład wymienić, który jest łatwiej wyciągnąć od całej obudowy?
3r4 Opublikowano 3 Grudnia 2019 Opublikowano 3 Grudnia 2019 z tego co czytałem najlepiej cały nowy przepływomierz i uważać na "nowe" które są regenerowane. Z tego co kojarzę samego wkładu nie powinno się nawet wykręcać z obudowy bo jest on skalibrowany czy coś
kerad94 Opublikowano 5 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2019 W dniu dzisiejszym oprócz błędu: 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too LeanP1128 - 001 - Upper Limit Exceeded Zwiększyły się na biegu jałowym obroty do około 1000 obrotów/min, pojawił się następujący błąd: 16891 - Idle Control System RPM P0507 - 001 - Higher than Expected Po skasowaniu powyższych błędów i dojechaniu pod dom, silnik na biegu jałowym trzymał wg wskazań na zegarach około 800 obrotów na minutę ale były widoczne delikatne falowanie obrotów i było czuć jak lekko trzęsie budą. Po zgaszeniu silnika pojawiły się następujące błędy: 4 Faults Found: 17536 - Fuel Trim; Bank 1 (Mult) P1128 - 001 - System too Lean - Intermittent 17705 - Pressure Drop between Turbo and Throttle Valve (check D.V.!) P1297 - 001 - 17544 - Fuel Trim: Bank 1 (Add) P1136 - 001 - System too Lean 17887 - Brake Boost Vacuum System P1479 - 008 - Mechanical Failure - Intermittent Czy temu jest winna przepływka czy coś poważniejszego zaczyna się dać, szczelność układu dolotowego nie sprawdzona jeszcze, bo nie mam jak sprawdzić a do mechanika odległe terminy na po świętach dopiero :/
przem8 Opublikowano 5 Grudnia 2019 Opublikowano 5 Grudnia 2019 Zaworek jednokierunkowy odmy, tylko ori.
kerad94 Opublikowano 5 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2019 A gdzie on się znajduje, da się go wymienić bez specjalistycznych narzędzi? Jakie on ma oznaczenie?
sitar Opublikowano 5 Grudnia 2019 Opublikowano 5 Grudnia 2019 15 minut temu, kerad94 napisał: A gdzie on się znajduje, da się go wymienić bez specjalistycznych narzędzi? Jakie on ma oznaczenie?
kerad94 Opublikowano 5 Grudnia 2019 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2019 3 minuty temu, sitar napisał: Do wymiany konieczny jest demontaż kolektora? Czy da radę wymienić na ulicy pod blokiem? Jaki numer ma ten zaworek?
sitar Opublikowano 5 Grudnia 2019 Opublikowano 5 Grudnia 2019 (edytowane) 035103245G Nie nie jest konieczny-zbiorniczek od płynu do góry trochę zabawy i wymieniony. U mnie przy wymianie okazało się że ta rura 06A103213F była popekana i też ją wymieniłem... U mnie też falowały obroty itp itd- po odkręceniu korka wlewu oleju wszystko wracało do normy, diagnoza -zaworek. Edytowane 5 Grudnia 2019 przez sitar
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się