Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1,9 TDI Po "Chipie" Turbo Późno Wstaje


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Auto miało mieć podniesioną moc 20-25%, i może faktycznie jest trochę lepiej niż w serii ale 2,0 16V 140km spokojnie mnie obleci (brat ma).
Poza tym wydaje mi się że auto pali w uj, a turbo pracuje dobrze ale w zakresie 3000-4600

Więc może tak co było zrobione:
-czyszczenie układu z syfu

-wymiana rozrządu

-zaślepienie EGR + wyłączenie

-wycięcie kata

-wymiana turbo jakaś hybryda pasuje P&P niby pod 200km

Opublikowano

 

Godzinę temu, Maxior93 napisał:

Witam,

Auto miało mieć podniesioną moc 20-25%, i może faktycznie jest trochę lepiej niż w serii ale 2,0 16V 140km spokojnie mnie obleci (brat ma).
Poza tym wydaje mi się że auto pali w uj, a turbo pracuje dobrze ale w zakresie 3000-4600

Więc może tak co było zrobione:
-czyszczenie układu z syfu

-wymiana rozrządu

-zaślepienie EGR + wyłączenie

-wycięcie kata

-wymiana turbo jakaś hybryda pasuje P&P niby pod 

Turbine wymienileś po chipsie czy przed? 

Opublikowano

Wszystkie naprawy i wymiana turbo odbyły się przed chipem.

Opublikowano

Logi zrób. Mamy wywróżyć, że spierdzielili CI turbo i masz gówniany program zrobiony albo gotowca wgranego? Planujesz dalej zwiększać moc?, bo hybryda bez sensu w obecnej sytuacji.

Opublikowano

A może mi wgrał jakiegoś gotowca, nie wiem na tym akurat się nie znam, auto nie kopci no ale jest słabo zwyczajnie, auto ma okolo 130-135km na seryjnej turbinie auto było zywsze od dołu, może to wina tej turbiny, rozmyślam nad włożeniem seryjnej.

Dobry pomysł?

Opublikowano
10 minut temu, przem8 napisał:

Logi zrób. Mamy wywróżyć, że spierdzielili CI turbo i masz gówniany program zrobiony albo gotowca wgranego? Planujesz dalej zwiększać moc?, bo hybryda bez sensu w obecnej sytuacji.

Czyli statyczne na kanale 000 i dynamiczny na 011? Czy jakieś inne?

Opublikowano
2 minuty temu, Maxior93 napisał:

Czyli statyczne na kanale 000 i dynamiczny na 011? Czy jakieś inne?

 

Opublikowano

Jutro po robocie to ogarnę i wrzucę pod wieczór.

Opublikowano

Zrób na początek 003+008+011 raz na 3 i raz na 4 biegu... 

Opublikowano
1 godzinę temu, Maxior93 napisał:

A może mi wgrał jakiegoś gotowca, nie wiem na tym akurat się nie znam, auto nie kopci no ale jest słabo zwyczajnie, auto ma okolo 130-135km na seryjnej turbinie auto było zywsze od dołu, może to wina tej turbiny, rozmyślam nad włożeniem seryjnej.

Dobry pomysł?

Jak turbo pompuje. To wina jest po stronie sterowania. Po mojemu to ta mapa jest niechalo. A poczym wnosisz ze turbina wstaje przy 3000? 

Opublikowano

Turbo moze i wstaje wcześniej ale dopiero w wyższym zakresie obrotów  tak dobrze ponad 3tys. dopiero czuć że to turbo wykonuje swoją pracę.

Opublikowano
6 godzin temu, kamil-vag napisał:

Zrób na początek 003+008+011 raz na 3 i raz na 4 biegu... 

No to muszę dorwać kawałek drogi żeby zrobić lagi na 4 biegu złapie przeszło 180km/h

Opublikowano

Wystarczy log do 3tys obrotów, nikt Ci pod czerwone pole nie każe kręcić... 

Opublikowano

mam mały problem, nie mogę ogarnąć połączenia z autem na Win 10, w VCDS Lite widzi kabel test wychodzi pozytywnie ale nie chce się połączyć kabel VAG K + Can na interfejsie commander 1,4

Opublikowano

Przecież VAG K+CAn nie jest do VCDS'a

Opublikowano

A co może odpalić na Win10?

Opublikowano

Vcds działa bez problemu, ale trzeba mieć do tego odpowiedni interfejs, typu KKL a nie K+CAN

Tu masz najtańszy który będzie działał bez problemu w B6 z VCDS Lite

Najlepszy-Najtanszy-VAG-USB-KKL-line-we-
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 26,90 zł - Najlepszy Najtańszy VAG USB...

 

Opublikowano
2 minuty temu, kamil-vag napisał:

Vcds działa bez problemu, ale trzeba mieć do tego odpowiedni interfejs, typu KKL a nie K+CAN

Ale ja mam B7, i z tego co się orientuje tam już leci po CAN

Opublikowano

Jakbyś uzupełnił profil, może prędzej bym na to wpadł...

Do B7 najlepiej HEX-CAN-USB, ale to już trochę większe koszta 150-200zł...

Chociaż z silnikiem to i KKL powinien się łączyć...

Uzupełnił profil,bo nawet nie waidomo o jakie auto chodzi, jaki kod silnika...

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...