Maxior93 Opublikowano 9 Stycznia 2020 Opublikowano 9 Stycznia 2020 Witam, Auto miało mieć podniesioną moc 20-25%, i może faktycznie jest trochę lepiej niż w serii ale 2,0 16V 140km spokojnie mnie obleci (brat ma). Poza tym wydaje mi się że auto pali w uj, a turbo pracuje dobrze ale w zakresie 3000-4600 Więc może tak co było zrobione: -czyszczenie układu z syfu -wymiana rozrządu -zaślepienie EGR + wyłączenie -wycięcie kata -wymiana turbo jakaś hybryda pasuje P&P niby pod 200km
Wojtek podmokly Opublikowano 9 Stycznia 2020 Opublikowano 9 Stycznia 2020 Godzinę temu, Maxior93 napisał: Witam, Auto miało mieć podniesioną moc 20-25%, i może faktycznie jest trochę lepiej niż w serii ale 2,0 16V 140km spokojnie mnie obleci (brat ma). Poza tym wydaje mi się że auto pali w uj, a turbo pracuje dobrze ale w zakresie 3000-4600 Więc może tak co było zrobione: -czyszczenie układu z syfu -wymiana rozrządu -zaślepienie EGR + wyłączenie -wycięcie kata -wymiana turbo jakaś hybryda pasuje P&P niby pod Turbine wymienileś po chipsie czy przed?
Maxior93 Opublikowano 9 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2020 Wszystkie naprawy i wymiana turbo odbyły się przed chipem.
przem8 Opublikowano 9 Stycznia 2020 Opublikowano 9 Stycznia 2020 Logi zrób. Mamy wywróżyć, że spierdzielili CI turbo i masz gówniany program zrobiony albo gotowca wgranego? Planujesz dalej zwiększać moc?, bo hybryda bez sensu w obecnej sytuacji.
Maxior93 Opublikowano 9 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2020 A może mi wgrał jakiegoś gotowca, nie wiem na tym akurat się nie znam, auto nie kopci no ale jest słabo zwyczajnie, auto ma okolo 130-135km na seryjnej turbinie auto było zywsze od dołu, może to wina tej turbiny, rozmyślam nad włożeniem seryjnej. Dobry pomysł?
Maxior93 Opublikowano 9 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2020 10 minut temu, przem8 napisał: Logi zrób. Mamy wywróżyć, że spierdzielili CI turbo i masz gówniany program zrobiony albo gotowca wgranego? Planujesz dalej zwiększać moc?, bo hybryda bez sensu w obecnej sytuacji. Czyli statyczne na kanale 000 i dynamiczny na 011? Czy jakieś inne?
przem8 Opublikowano 9 Stycznia 2020 Opublikowano 9 Stycznia 2020 2 minuty temu, Maxior93 napisał: Czyli statyczne na kanale 000 i dynamiczny na 011? Czy jakieś inne?
Maxior93 Opublikowano 9 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2020 Jutro po robocie to ogarnę i wrzucę pod wieczór.
kamil-vag Opublikowano 9 Stycznia 2020 Opublikowano 9 Stycznia 2020 Zrób na początek 003+008+011 raz na 3 i raz na 4 biegu...
Wojtek podmokly Opublikowano 9 Stycznia 2020 Opublikowano 9 Stycznia 2020 1 godzinę temu, Maxior93 napisał: A może mi wgrał jakiegoś gotowca, nie wiem na tym akurat się nie znam, auto nie kopci no ale jest słabo zwyczajnie, auto ma okolo 130-135km na seryjnej turbinie auto było zywsze od dołu, może to wina tej turbiny, rozmyślam nad włożeniem seryjnej. Dobry pomysł? Jak turbo pompuje. To wina jest po stronie sterowania. Po mojemu to ta mapa jest niechalo. A poczym wnosisz ze turbina wstaje przy 3000?
Maxior93 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2020 Turbo moze i wstaje wcześniej ale dopiero w wyższym zakresie obrotów tak dobrze ponad 3tys. dopiero czuć że to turbo wykonuje swoją pracę.
Maxior93 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2020 6 godzin temu, kamil-vag napisał: Zrób na początek 003+008+011 raz na 3 i raz na 4 biegu... No to muszę dorwać kawałek drogi żeby zrobić lagi na 4 biegu złapie przeszło 180km/h
kamil-vag Opublikowano 10 Stycznia 2020 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Wystarczy log do 3tys obrotów, nikt Ci pod czerwone pole nie każe kręcić...
Maxior93 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2020 mam mały problem, nie mogę ogarnąć połączenia z autem na Win 10, w VCDS Lite widzi kabel test wychodzi pozytywnie ale nie chce się połączyć kabel VAG K + Can na interfejsie commander 1,4
kamil-vag Opublikowano 10 Stycznia 2020 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Przecież VAG K+CAn nie jest do VCDS'a
Maxior93 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2020 A co może odpalić na Win10?
kamil-vag Opublikowano 10 Stycznia 2020 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Vcds działa bez problemu, ale trzeba mieć do tego odpowiedni interfejs, typu KKL a nie K+CAN Tu masz najtańszy który będzie działał bez problemu w B6 z VCDS Lite Najlepszy Najtańszy VAG USB KKL line we wtyku OBD 6613000433 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 26,90 zł - Najlepszy Najtańszy VAG USB...
Maxior93 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2020 2 minuty temu, kamil-vag napisał: Vcds działa bez problemu, ale trzeba mieć do tego odpowiedni interfejs, typu KKL a nie K+CAN Ale ja mam B7, i z tego co się orientuje tam już leci po CAN
kamil-vag Opublikowano 10 Stycznia 2020 Opublikowano 10 Stycznia 2020 Jakbyś uzupełnił profil, może prędzej bym na to wpadł... Do B7 najlepiej HEX-CAN-USB, ale to już trochę większe koszta 150-200zł... Chociaż z silnikiem to i KKL powinien się łączyć... Uzupełnił profil,bo nawet nie waidomo o jakie auto chodzi, jaki kod silnika...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się