Konrado98 Opublikowano 13 Stycznia 2020 Opublikowano 13 Stycznia 2020 Witam, Mam taki problem, że DPF wypala mi się w mieście co ok. 150 km, ostatnio nawet wypalił się po 80 :/ Błędów brak - ani na desce ani w VCDS. Na hamowni 178 KM - mapa zrobiona na 200 KM. Po tej mapie tak się szybciej wypalił, ale spalanie na postoju zmalało i w trasie również jest niższe pomimo mapy na 200 KM. Wtryski nie leją, olej jest cały czas na poziomie max, nie ubywa i nie wzrasta. Ktoś ma jakiś pomysł? Auto ma 6 lat, 140 kkm i chcę nim jeszcze trochę pojeździć, więc zależy mi na tym aby było cacy.
Konrado98 Opublikowano 14 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2020 Wyczytałem na Forum A6, że gość miał podobny problem. Okazało się, że ma walnięty czujnik temperatury spalin. Jak mogę zdiagnozować czy czujnik temperatury spalin działa prawidłowo? VCDS mi pokaże?
kkt Opublikowano 14 Stycznia 2020 Opublikowano 14 Stycznia 2020 (edytowane) 3 godziny temu, Konrado98 napisał: Jak mogę zdiagnozować czy czujnik temperatury spalin działa prawidłowo? VCDS mi pokaże? Witam. Jeżeli bedzie uszkodzony to pokaże błąd. Można sprawdzić jaką temp. podają czujniki. Są trzy. Edytowane 14 Stycznia 2020 przez kkt
Konrado98 Opublikowano 14 Stycznia 2020 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2020 No właśnie może być uszkodzony i pokazywać poprostu nieprawidłowe wartości, jednak w appce VAG DPF mam wartości temperatury spalin w ok. 250-270 st. C. Ale nie wiem czy to są poprawne wartości
Morven Opublikowano 14 Stycznia 2020 Opublikowano 14 Stycznia 2020 Cześć, ja z ciekawości sprawdzalem u siebie, bo tez mam taki problem z wypalaniem. Tylko ze u mnie srednio przy 200 km czy to miasto czy autostrada sie wypala. I tak, spalanie na postoju mam 0,9l, prawie zawsze na neutralu. Na drive 1,2l. Mozecie rzucić okiem na to? Bo wydaje mi sie ze cos chyba nie tak, bo dziwne te wartości. Jak to powinno wyglądać?
Hubertus01 Opublikowano 14 Stycznia 2020 Opublikowano 14 Stycznia 2020 a przed programem też Ci się tak często wypalał?
xsebo1 Opublikowano 14 Stycznia 2020 Opublikowano 14 Stycznia 2020 Jakie macie przebiegi? Miałem podobny problem, krótko i często wypalało. Winny czujnik różnicy ciśnień, poza wymianą należy skasować zapisane wartości i adaptacja. Czujnik i przepływka nie pokażą błędów, mają bardzo duży wpływ na kondycję filtra więc wymieniłem profilaktycznie także przeplywke. Btw przy ok 250 tyś dobrze zrobić wypalanie serwisowe, pomoże dożyć filtrowi 400tys+ bez problemów
Konrado98 Opublikowano 11 Lutego 2020 Autor Opublikowano 11 Lutego 2020 W dniu 14.01.2020 o 21:40, xsebo1 napisał: Jakie macie przebiegi? Miałem podobny problem, krótko i często wypalało. Winny czujnik różnicy ciśnień, poza wymianą należy skasować zapisane wartości i adaptacja. Czujnik i przepływka nie pokażą błędów, mają bardzo duży wpływ na kondycję filtra więc wymieniłem profilaktycznie także przeplywke. Btw przy ok 250 tyś dobrze zrobić wypalanie serwisowe, pomoże dożyć filtrowi 400tys+ bez problemów W jaki sposób zdiagnozowałeś, że to byłą przepływka i czujnik różnicy ciśnień? Morven - mamy taki same roczniki i silniki - i taki sam problem xD Udało się Tobie coś z tym zrobić?
mazur1990 Opublikowano 13 Lutego 2020 Opublikowano 13 Lutego 2020 DPF to temat rzeka szczególnie po akcji serwisowej. Jakie dystansy robisz? Jak masz dostęp do VCDS to zapodaj loga czujnika róznicy cisnień na postoju przy 2000tys obr.
Konrado98 Opublikowano 19 Lutego 2020 Autor Opublikowano 19 Lutego 2020 W dniu 13.02.2020 o 19:08, mazur1990 napisał: DPF to temat rzeka szczególnie po akcji serwisowej. Jakie dystansy robisz? Jak masz dostęp do VCDS to zapodaj loga czujnika róznicy cisnień na postoju przy 2000tys obr. Różnica ciśnień przy 2000 obr - 20 mbar. Na jałowym pokazuje mi ok. 14. A czy może to być uszkodzona sonda lambda?
mazur1990 Opublikowano 19 Lutego 2020 Opublikowano 19 Lutego 2020 Uszkodzona sona lambda będzie pokazywała błąd. Różnica ciśnień powiedziałbym, że ok. Nie powiedziałeś jakie dystansy robisz.
Koniokrad Opublikowano 5 Listopada Opublikowano 5 Listopada Cześć temat już stary ale może ktoś odpowie czy podczas wypalania też wam kopci na biało a jeżeli niebyt może ktoś wie czego to może być przyczyna
RALF76 Opublikowano 6 Listopada Opublikowano 6 Listopada 10 godzin temu, Koniokrad napisał(a): temat już stary ale może ktoś odpowie czy podczas wypalania też wam kopci na biało a jeżeli niebyt może ktoś wie czego to może być przyczyna zimą normalne czyli para z wydechu a latem nic nie widać
Koniokrad Opublikowano 6 Listopada Opublikowano 6 Listopada 1 godzinę temu, RALF76 napisał(a): zimą normalne czyli para z wydechu a latem nic nie widać Kolego ja tak mam cały rok. Dpf po czyszczeniu i resecie i nadal to samo. Płynu ani oleju też nie bierze
RALF76 Opublikowano 6 Listopada Opublikowano 6 Listopada 24 minuty temu, Koniokrad napisał(a): Kolego ja tak mam cały rok. Dpf po czyszczeniu i resecie i nadal to samo. Płynu ani oleju też nie bierze nie jest to normalne, jaki stan wtrysków?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się