pablo_9 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Opublikowano 13 Kwietnia 2011 Będzie się to wiązało z zakupem wyświetlacza temp., wymontowaniem licznika wyjęcia zaślepki, którą pewnie masz w miejscu wyświetlacza wyciągnięciu paru kabelków do podłączenia wyświetlacza i podania sygnału temperatury z klimatronika. Zachęcam to przeczytania tematu bo jest tutaj wszystko opisane.
CUB@ Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 poczytałem wątek i postanowiłem podłączyć termometr (10 pinów) . Z klimatronika wg. instr. opisywanych przez kolegów podłączyłem pin 1 B do termometru w miejsce nr 3 (też próbowałem na 10 pinie ale tu nic nie daje) +12V na 1 pin term. i mase na 2pin term. Zaświeca się termometr ale temperatura jest +55 st , mam dwa termometry i pokazują to samo . Czy z tego wynika że trzeba będzie dolożyć oddzielny czujnik temp? [br]Dopisany: 17 Kwiecień 2011, 10:07_________________________________________________up[br]Dopisany: 17 Kwiecień 2011, 14:42_________________________________________________up
pablo_9 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 jeśli masz 10-pinowy wyświetlacz to sygnał temperatury z klimatronika musisz podpiąć pod PIN 10 w wyświetlaczu. Jeśli nie pokazuje prawidłowo temparatury to jest możliwość, że pomyliłeś przewody w kostce od klimatronika (mi to się udało i wpiełem się pod brązowy ale nie pin 1) także sprawdz to najlepiej miernikiem czy to jest napewno pin 1 w kostce B.
CUB@ Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 jeśli masz 10-pinowy wyświetlacz to sygnał temperatury z klimatronika musisz podpiąć pod PIN 10 w wyświetlaczu. Jeśli nie pokazuje prawidłowo temparatury to jest możliwość, że pomyliłeś przewody w kostce od klimatronika (mi to się udało i wpiełem się pod brązowy ale nie pin 1) także sprawdz to najlepiej miernikiem czy to jest napewno pin 1 w kostce B. kostkę klimatronika rozbroiłem i na bank jest pin1 , a co do termometru to na 10 nie zadziała wogóle nawet się nie zaświeci
hellbean Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 A na klimatroniku jaką pokazuje temperaturę (zdaje się, że kanał 5 jak dobrze pamiętam, ale upewnij się)?
CUB@ Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 A na klimatroniku jaką pokazuje temperaturę (zdaje się, że kanał 5 jak dobrze pamiętam, ale upewnij się)? na kanale 46 i 47 pokazuje dobrze było 13st chyba że to złe kanały
hellbean Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Opublikowano 17 Kwietnia 2011 Mhm wg tego co ja mam zapisane to wydaje mi się, że to powinien być kanał 5: "5 Cyfrowa wartość czujnika temperatury zewnętrznej (otoczenia) (G 17), przód" Ale upewnij się jeszcze, że dobrze podłączyłeś PINy w samym termometrze, ja byłem co do tego pewny, a jak się okazało nie wiem czemu pomyliłem rzędy pinów górny z dolnym i miałem taki sam problem.
michal280 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 zrobiłem według opisu i wszystko pięknie śmiga poza tym ze jest różnica ten na klim. a na wyświetlaczu o 2 stopnie ale jest i tak super
hellbean Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Co do tego to ja mam podobnie i z tego co się orientuję nie są to dwa odosobnione przypadki, u mnie również jest niewielka różnica, zdaje się, że ok 1st.
damian81Z Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 dokładnie tez mam czasami przekłamanie w granicach 2 stopni
marcin120383 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 czyli jeśli jest czujnik koło zderzaka to jeszcze nie znaczy że w aucie jest zamontowany termometr zewnętrzny ;(
hellbean Opublikowano 18 Kwietnia 2011 Opublikowano 18 Kwietnia 2011 czyli jeśli jest czujnik koło zderzaka to jeszcze nie znaczy że w aucie jest zamontowany termometr zewnętrzny ;( Nie, niestety nie znaczy. Jak jest klimatronik to czujnik musi być, a termometr nie koniecznie. Tak było u mnie. Nie mniej w dziale "Sprzedam" ktoś z forum nie dawno chciał go sprzedać (jak pamiętam w niezłej cenie) i nie było chętnych.
nobile Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Te z forum są już sprzedane (jeden ja kupiłem), ale mam pytanie bo nie wiem czy przeoczyłem ten post czy nie było na ten temat.. chodzi mi o zmianę jasności podświetlania, jak podłącze pod pin 4-termometru przewód na którym pojawia sie 12V po zapaleniu świateł to zaczyna świecić jeszcze mocniej zamiast słabiej. Poza tym bez podłączenia nie świeci tak samo jak licznik kilometrów tylko jaśniej (nie wiem czy tak powinno być). Gdzie się wpiąć aby przyciemniał się po włączeniu świateł (gdzie jest podawany minus zamiast 12V)? Druga sprawa to czy termometr po 98 roku działa tylko z sygnałem klimatronika czy da się podpiąć zwykły termistor? Albo czy jest możliwa korekcja wskazań przez VAG-a bo myli sie o ok 2 stopnie wg wskazań termometru 'analogowego', bo jak nie to chyba jedynym wyjściem jest dołączenie odpowiedniej rezystancji do czujnika szeregowo lub równolegle zeby skorygować wskazanie bo po co termometr który źle wskazuje.
damian81Z Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 nobile,ja regulacje podswietlenia podpiałem pod podswietlenie zapalniczki i przyciemnia sie razem z przyciemnieniem licznika
nobile Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 No właśnie mi się rozjaśnia jak podam 12V (podłączałem pod przewód idący do radia odpowiedzialny za jego przyciemnianie) i jeszcze jedna sprawa, wam przyciemnia licznik kilometrów i klimatronik? bo u mnie bez zmian, w klimatroniku tylko przyciski się podświetlają po wł świateł (kodowanie może mieć znaczenie? bo wymieniałem klimatronik i nie adaptowałem go (działa poprawnie)) a wydaje mi się że 'stary' się przyciemniał.
damian81Z Opublikowano 1 Maja 2011 Opublikowano 1 Maja 2011 wyswietlacz klimatronika przyciemnia mi sie po wlaczeniu swiateł
cougarr2 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 panowie powiedzcie mi jak wyjąc ten cholerny klimatronik !! odkręciłem wszystko wyjąłem popieliczke a ten siedzi jak zaklęty, pcham, ciągne i nic gdzieś co jeszcze trzyma tylko gdzie ?
franc8 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 z tego co pamiętam to: wyjmujesz radio, demontujesz maskownicę tunelu, odkręcasz 2 śrubki od klimatronika i już wyciągasz. Nie wyciągniesz go tak całkiem ale wystarczająco aby wypiąć kostki.
cougarr2 Opublikowano 6 Czerwca 2011 Opublikowano 6 Czerwca 2011 odkręciłem 6 śrubek wszystkie jakie znalałem i nic totalnie mus coś go jeszcze trzymac jakieś zapadki, no chyba że odkręciłem złe śrubki odkręciłem śrubki te tuż pod dolnymi rogami klimatronika i wtedy wyjęła się opielniczka to może nie te śrubki ??
hellbean Opublikowano 7 Czerwca 2011 Opublikowano 7 Czerwca 2011 z tego co pamiętam to: wyjmujesz radio, demontujesz maskownicę tunelu, odkręcasz 2 śrubki od klimatronika i już wyciągasz. Nie wyciągniesz go tak całkiem ale wystarczająco aby wypiąć kostki. Tak jest w przedlifcie, odkręca się dwie śrubki które trzymają zaczepy do zatrzasków maskownicy tunelu, ale kolega ma polifta, a tam już sam klimatronik jak się nie mylę jest inny.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się