Skocz do zawartości
IGNOROWANY

N75 zminia na pierburg


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam  mam takie  pytanko czy jak zmienię ori n75 na pierburg 7.01024.02.0 to będzie  trzeba zmieniać  coś w sofcie? 

 

Opublikowano (edytowane)

Nie, tylko trzeba uważać przy podłączeniu, bo jest trochę inaczej. Bardzo dobra decyzja zamiast wsadzać ori gówno.

Edytowane przez przem8
Opublikowano
40 minut temu, przem8 napisał:

Nie, tylko trzeba uważać przy podłączeniu, bo jest trochę inaczej. Bardzo dobra decyzja zamiast wsadzać ori gówno.

Właśnie wiem że ori gowno wytrzymała rok czasu 

Opublikowano

Przepraszam, że się wtrącę, ale do BFB też podejdzie?  Czy to ten?

zawor-regulacyjny-cisnienia-doladowania-
WWW.IPARTS.PL

Zawór regulacyjny ciśnienia doładowania PIERBURG 7.01024.02.0

 

I w czym różnica  w podłączeniu?

 

Opublikowano (edytowane)
9 minut temu, Lomax211 napisał:

Przepraszam, że się wtrącę, ale do BFB też podejdzie?  Czy to ten?

zawor-regulacyjny-cisnienia-doladowania-
WWW.IPARTS.PL

Zawór regulacyjny ciśnienia doładowania PIERBURG...

 

I w czym różnica  w podłączeniu?

 

bhLHmqUh.jpg

Tylko nie wiem  co z korekcją softa. Ale kolega wyżej pisze że nie trzeba. Jutro montuje i sprawdzam

Edytowane przez Adamek4119
  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Mam w a3 ten zaworek wsadzony już dość długo. Zero problemów.

Opublikowano
10 minut temu, Adamek4119 napisał:
bhLHmqUh.jpg

Tylko nie wiem  co z korekcją softa. Ale kolega wyżej pisze że nie trzeba. Jutro montuje i sprawdzam

Daj znać jak działa :D Ja jutro sprawdzam DV i gruszkę i jeśli będzie ok to kupie ten zaworek i podmienię z N75 :D  Bo raz moc jest a raz nie ma więc coś się zawiesza a dolot szczelny :D

Opublikowano
5 minut temu, Lomax211 napisał:

Daj znać jak działa :D Ja jutro sprawdzam DV i gruszkę i jeśli będzie ok to kupie ten zaworek i podmienię z N75 :D  Bo raz moc jest a raz nie ma więc coś się zawiesza a dolot szczelny :D

100% n75

Opublikowano

Logi trzeba zrobić, żeby potwierdzić..

Opublikowano

U mnie logi ok, ale czasami czuję takie 'falowanie'. Ciekawe? 

Opublikowano (edytowane)

U mnie też raz jest więcej raz mniej mocy. Podejrzewam N75. Jednak ten co tu podajecie to chyba do opla jest?? Ja posiadam bfb, jest sens go zakładać? Boost w sensie, że ma iść do turbo?

 

Zawor-cisnienia-doladowania-Pierburg-Ope
ALLEGRO.PL

Kup teraz na Allegro.pl za 91,56 zł - Zawór ciśnienia doładowania Pierburg Opel (8826792464). Allegro.pl - Radość zakupów i bezpieczeństwo dzięki...

 

 

Edytowane przez adamm_85
Opublikowano

na serii poprawki nie trzeba ale przy sofcie czasami potrzeba...

na pierburgu czasami trzeba pare procent wysterowania n75 wiecej, okolo 5% dla tego samego boosta

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, soul87 napisał:

na serii poprawki nie trzeba ale przy sofcie czasami potrzeba...

na pierburgu czasami trzeba pare procent wysterowania n75 wiecej, okolo 5% dla tego samego boosta

Mam soft na 200-210km. Zmienione wtryski, dodatkowy intercooler, tip z kwasiaka... Czyli rozumiem, że warto iść w ten zaworek, lepiej niż kupywać ori z aso?

Edytowane przez adamm_85
Opublikowano
6 godzin temu, adamm_85 napisał:

Mam soft na 200-210km. Zmienione wtryski, dodatkowy intercooler, tip z kwasiaka... Czyli rozumiem, że warto iść w ten zaworek, lepiej niż kupywać ori z aso?

zacząć od logów i błędów, a nie wymieniać pół auta :P od biedy jeszcze możesz n75 wyciągnąć podmuchać w rurki zobaczyć które są drożne i popsikać do środka WD'kiem żeby go trochę rozruszać zanim zaczniesz wydawać stówki ;) 

Opublikowano (edytowane)
14 godzin temu, 3r4 napisał:

zacząć od logów i błędów, a nie wymieniać pół auta :P od biedy jeszcze możesz n75 wyciągnąć podmuchać w rurki zobaczyć które są drożne i popsikać do środka WD'kiem żeby go trochę rozruszać zanim zaczniesz wydawać stówki ;) 

Już go wyciągałem, czyściłem itd. Nawet miałem włożony NTY, ale na tym zaworku auto kompletnie nie jechało.. Na logach nie udało mi się wyłapać momentu, w którym zaworek działa nieprawidłowo bo jak pisałem z tym bywa różnie do dzisiaj. Raz jest ogień, a drugim razem auto nie chce się zbierać za bardzo.

Edytowane przez adamm_85
Opublikowano

Ja wlaśnie wymieniam ori n75 na pierburg ori  zj***l się po roku czasu 

Opublikowano (edytowane)

Ja już mam zaworek u siebie. Może w weekend zmienię i porobię logi. Kupiłem  tu:

https://www.iparts.pl/czesc/zawor-regulacyjny-cisnienia-doladowania-pierburg-701024020,0-5-701024020-472094.html

Edytowane przez adamm_85
Opublikowano

Witam.

A jak tam w tym zaworku ze średnicą króćców? Są takie same jak w oryginale i nie trzeba kombinować z wężykami? Ponoć tutaj są mniejszej srednicy niż w oryginale. Również mam podejrzany ten zaworek, oryginał ponad 200zł. Jak będą te same średnice to czy wystarczą długości wężyków?

Opublikowano
53 minuty temu, indyczes napisał:

Witam.

A jak tam w tym zaworku ze średnicą króćców? Są takie same jak w oryginale i nie trzeba kombinować z wężykami? Ponoć tutaj są mniejszej srednicy niż w oryginale. Również mam podejrzany ten zaworek, oryginał ponad 200zł. Jak będą te same średnice to czy wystarczą długości wężyków?

Jest 6 zamiast 8mm ale bez problemu ściśniesz obejmami.

Opublikowano (edytowane)

Czy ten schemat podłączenia jego jest prawidłowy, prośba o potwierdzenie. Czy wtyczka psuje bez kombinacji?

Edytowane przez indyczes

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...