Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL B5] Tarcze na swap na 312mm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Przewodów nie co zmieniać bo to za dużo nie daje, lepiej tą kase zainwestuj w lepsze klocki i tarcze. Jak masz w złym stanie przewody to kup orinalne firmy ATE. Co do kodowania to ABS i ESP działa poprawnie bez zmiany.

Opublikowano

przewody w stalowym Goodridge daja i to duzo :good: a koszt 516 zł za cały kpl na wiele lat to dobry wydatek

w aso zwykłe przewody kosztuja wiecej niz w stalowym oplocie :cool1:

ja zamówiłem i czekam na przesyłke

Opublikowano

przewody w stalowym Goodridge daja i to duzo :good: a koszt 516 zł za cały kpl na wiele lat to dobry wydatek

w aso zwykłe przewody kosztuja wiecej niz w stalowym oplocie :cool1:

ja zamówiłem i czekam na przesyłke

A kto powiedział żeby kupować w ASO. Normalnie ceny są od 50 do 70zł za sztuke.

Przewody w stalowym oplocie jest sens montować jak ktoś wkłada duże wielotłoczkowe zaciski do tego sportowe tarcze i klocki. Przy zwykłych seryjnych hamulcach 312mm dla mnie nie ma to sensu.

Opublikowano

przewody w stalowym Goodridge daja i to duzo :good: a koszt 516 zł za cały kpl na wiele lat to dobry wydatek

w aso zwykłe przewody kosztuja wiecej niz w stalowym oplocie :cool1:

ja zamówiłem i czekam na przesyłke

A kto powiedział żeby kupować w ASO. Normalnie ceny są od 50 do 70zł za sztuke.

Przewody w stalowym oplocie jest sens montować jak ktoś wkłada duże wielotłoczkowe zaciski do tego sportowe tarcze i klocki. Przy zwykłych seryjnych hamulcach 312mm dla mnie nie ma to sensu.

ja lubie deptać i dobrze hamować więc mi sie przydadzą :wink4:

Opublikowano

przewody w stalowym Goodridge daja i to duzo :good: a koszt 516 zł za cały kpl na wiele lat to dobry wydatek

w aso zwykłe przewody kosztuja wiecej niz w stalowym oplocie :cool1:

ja zamówiłem i czekam na przesyłke

A kto powiedział żeby kupować w ASO. Normalnie ceny są od 50 do 70zł za sztuke.

Przewody w stalowym oplocie jest sens montować jak ktoś wkłada duże wielotłoczkowe zaciski do tego sportowe tarcze i klocki. Przy zwykłych seryjnych hamulcach 312mm dla mnie nie ma to sensu.

No i trochę mam jasności :decayed:. Jak moje będą kiepskie to kupię zwykłe. Może gdzieś w USA będą tańsze? STOP-TECH czy coś. Poszukam.

Opublikowano

Mam pytanie odnośnie wymiarów felg w jakie podejdą pod swap na 312. Szukałem trochę i wszędzie jest napisane, że co najmniej 16" są wymagane. Posiadam Dezent T 7x16 ET35 i zastanawiam się nad swapem, zmieści mi się wszystko bez problemu?

Opublikowano

z bardzo wysokim ET jak np 54 mialbym moze problem ale przy tym rozmiarze i ET35 nie bedzie najmniejszych problemow to upchac

Opublikowano

bez problemu wejdzie

Opublikowano

widze że ktos trupa wygrzebał z szafy.....

Opublikowano

Witam, no faktycznie trup trochę odgrzany ale swoją drogą to takiego tematu brakuje w FAQ bo jest to dość popularna kwestia. Jeszcze tylko brakuje odpowiedzi co większego można do B5 wcisnąć na tył i będzie miodzio :)

Opublikowano

do oski nic

do Q 256/22mm z S4-ki

było nascie razy.....

Opublikowano

Tomik, na pewno masz rację i nie napisałem tego posta żeby kogokolwiek wkur.. denerwować.

Nie masz wrażenia że jakby temat był podklejony to uniknąłbyś tych ciągłych odpowiedzi??

Dzięki za odpowiedź.

ps

jarzma na przód są jednego rodzaju czy jest ich kilka do 312 do b5?

czy na każdą 16" wejdą? mam na myśli standardową od Audi tzn tą pięcioramienną felgę.

Opublikowano

w serii w B5 nie było 312mm, trzeba je adoptowac z vw paska b5L, TT-ki, A6-ki C5 przedlift, skoda superb, Seat leon

musisz szukac na mały rozstaw mocowania (94mm)

na kazda 16" felge wchodza 312-ki

Opublikowano

panowie taki zestaw bedzie ok pod 312??

http://moto.allegro.pl/tarcze-ferodo-klocki-przod-audi-a4-a6-passat-312mm-i2309528987.html

Zastanawiałem sie nad ATE ale słyszalem że strasznie łatwo sie odkształcają.

Klocki od 288 mam jeszcze w super stanie,zakładać je pod nowe tarcze czy lepiej zakupić nówki????

Opublikowano

Dzieki.

W nastrepnym tyg zakładam na przód komplecik Ferodo a na tył Bosch plus klocki TRW.

Jak tylko sie dotrze to dam znac co i jak.

Opublikowano

To jakie tarcze na 312 kupic zeby były nacinane i nawiercane. Juz chciałem kupowac Mikode ale czytajac tutaj opinie grubo sie nad tym zastanawiam. Oczywiscie zeby cena nie byla z kosmosu. Klocki chce wziasc Ferodo Premier

Opublikowano
To jakie tarcze na 312 kupic zeby były nacinane i nawiercane. Juz chciałem kupowac Mikode ale czytajac tutaj opinie grubo sie nad tym zastanawiam. Oczywiscie zeby cena nie byla z kosmosu. Klocki chce wziasc Ferodo Premier

Klocki sa cholernie miekkie i pyla okropnie, jak Ty to wrzucisz na tarcze nacinane to moment i ich miał nie bedziesz :decayed:

Opublikowano

Ferodo Premier sa najlepszym klockiem do tego typu tarcz

Opublikowano

Nie twierdze że nie, ale widzę jak mi na gładkich pylą :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...