Jarol Opublikowano 15 Maja 2009 Opublikowano 15 Maja 2009 Przewodów nie co zmieniać bo to za dużo nie daje, lepiej tą kase zainwestuj w lepsze klocki i tarcze. Jak masz w złym stanie przewody to kup orinalne firmy ATE. Co do kodowania to ABS i ESP działa poprawnie bez zmiany.
Cristoforo Opublikowano 15 Maja 2009 Opublikowano 15 Maja 2009 przewody w stalowym Goodridge daja i to duzo a koszt 516 zł za cały kpl na wiele lat to dobry wydatek w aso zwykłe przewody kosztuja wiecej niz w stalowym oplocie ja zamówiłem i czekam na przesyłke
Jarol Opublikowano 15 Maja 2009 Opublikowano 15 Maja 2009 przewody w stalowym Goodridge daja i to duzo a koszt 516 zł za cały kpl na wiele lat to dobry wydatek w aso zwykłe przewody kosztuja wiecej niz w stalowym oplocie ja zamówiłem i czekam na przesyłke A kto powiedział żeby kupować w ASO. Normalnie ceny są od 50 do 70zł za sztuke. Przewody w stalowym oplocie jest sens montować jak ktoś wkłada duże wielotłoczkowe zaciski do tego sportowe tarcze i klocki. Przy zwykłych seryjnych hamulcach 312mm dla mnie nie ma to sensu.
Cristoforo Opublikowano 15 Maja 2009 Opublikowano 15 Maja 2009 przewody w stalowym Goodridge daja i to duzo a koszt 516 zł za cały kpl na wiele lat to dobry wydatek w aso zwykłe przewody kosztuja wiecej niz w stalowym oplocie ja zamówiłem i czekam na przesyłke A kto powiedział żeby kupować w ASO. Normalnie ceny są od 50 do 70zł za sztuke. Przewody w stalowym oplocie jest sens montować jak ktoś wkłada duże wielotłoczkowe zaciski do tego sportowe tarcze i klocki. Przy zwykłych seryjnych hamulcach 312mm dla mnie nie ma to sensu. ja lubie deptać i dobrze hamować więc mi sie przydadzą
skalarx Opublikowano 15 Maja 2009 Opublikowano 15 Maja 2009 przewody w stalowym Goodridge daja i to duzo a koszt 516 zł za cały kpl na wiele lat to dobry wydatek w aso zwykłe przewody kosztuja wiecej niz w stalowym oplocie ja zamówiłem i czekam na przesyłke A kto powiedział żeby kupować w ASO. Normalnie ceny są od 50 do 70zł za sztuke. Przewody w stalowym oplocie jest sens montować jak ktoś wkłada duże wielotłoczkowe zaciski do tego sportowe tarcze i klocki. Przy zwykłych seryjnych hamulcach 312mm dla mnie nie ma to sensu. No i trochę mam jasności . Jak moje będą kiepskie to kupię zwykłe. Może gdzieś w USA będą tańsze? STOP-TECH czy coś. Poszukam.
moniuh Opublikowano 16 Marca 2012 Opublikowano 16 Marca 2012 Mam pytanie odnośnie wymiarów felg w jakie podejdą pod swap na 312. Szukałem trochę i wszędzie jest napisane, że co najmniej 16" są wymagane. Posiadam Dezent T 7x16 ET35 i zastanawiam się nad swapem, zmieści mi się wszystko bez problemu?
pioteros Opublikowano 16 Marca 2012 Opublikowano 16 Marca 2012 z bardzo wysokim ET jak np 54 mialbym moze problem ale przy tym rozmiarze i ET35 nie bedzie najmniejszych problemow to upchac
Zbigniew_Majkowski Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 Witam, no faktycznie trup trochę odgrzany ale swoją drogą to takiego tematu brakuje w FAQ bo jest to dość popularna kwestia. Jeszcze tylko brakuje odpowiedzi co większego można do B5 wcisnąć na tył i będzie miodzio
Dev Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 do oski nic do Q 256/22mm z S4-ki było nascie razy.....
Zbigniew_Majkowski Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 Tomik, na pewno masz rację i nie napisałem tego posta żeby kogokolwiek wkur.. denerwować. Nie masz wrażenia że jakby temat był podklejony to uniknąłbyś tych ciągłych odpowiedzi?? Dzięki za odpowiedź. ps jarzma na przód są jednego rodzaju czy jest ich kilka do 312 do b5? czy na każdą 16" wejdą? mam na myśli standardową od Audi tzn tą pięcioramienną felgę.
Dev Opublikowano 17 Marca 2012 Opublikowano 17 Marca 2012 w serii w B5 nie było 312mm, trzeba je adoptowac z vw paska b5L, TT-ki, A6-ki C5 przedlift, skoda superb, Seat leon musisz szukac na mały rozstaw mocowania (94mm) na kazda 16" felge wchodza 312-ki
wesz82 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 panowie taki zestaw bedzie ok pod 312?? http://moto.allegro.pl/tarcze-ferodo-klocki-przod-audi-a4-a6-passat-312mm-i2309528987.html Zastanawiałem sie nad ATE ale słyszalem że strasznie łatwo sie odkształcają. Klocki od 288 mam jeszcze w super stanie,zakładać je pod nowe tarcze czy lepiej zakupić nówki????
Dev Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 panowie taki zestaw bedzie ok pod 312??http://moto.allegro.pl/tarcze-ferodo-klocki-przod-audi-a4-a6-passat-312mm-i2309528987.html bedzie ok
wesz82 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Dzieki. W nastrepnym tyg zakładam na przód komplecik Ferodo a na tył Bosch plus klocki TRW. Jak tylko sie dotrze to dam znac co i jak.
spknet Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 To jakie tarcze na 312 kupic zeby były nacinane i nawiercane. Juz chciałem kupowac Mikode ale czytajac tutaj opinie grubo sie nad tym zastanawiam. Oczywiscie zeby cena nie byla z kosmosu. Klocki chce wziasc Ferodo Premier
danielom Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 To jakie tarcze na 312 kupic zeby były nacinane i nawiercane. Juz chciałem kupowac Mikode ale czytajac tutaj opinie grubo sie nad tym zastanawiam. Oczywiscie zeby cena nie byla z kosmosu. Klocki chce wziasc Ferodo Premier Klocki sa cholernie miekkie i pyla okropnie, jak Ty to wrzucisz na tarcze nacinane to moment i ich miał nie bedziesz
Dev Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 Ferodo Premier sa najlepszym klockiem do tego typu tarcz
danielom Opublikowano 1 Maja 2012 Opublikowano 1 Maja 2012 Nie twierdze że nie, ale widzę jak mi na gładkich pylą
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się