jaro4444 Opublikowano 25 Marca 2009 Opublikowano 25 Marca 2009 Do tego kompletnego rozrządu ja bym dożucił termostacik dla pewności :gwizdanie: To jak już tak idziemy to dorzucę osuszacz układu klimatyzacji - masz zdjety zderzak i w sam raz okazje by go wymienić.
Buddha Opublikowano 26 Marca 2009 Autor Opublikowano 26 Marca 2009 to na 100% pompa wody, mielismy taki sam przypadek kiedys na autostradzie w Niemczech, przekraczalo sie 80-90km/h i temperatura gwaltownie skakala, jak sie jechalo grzecznie 70km/h to temperatura wynosila 90 stopni nie goniles przypadkiem zbyt mocno furki po autostradzie (okolice 230 licznikowych?)? Bo mi po takim czyms wysypala sie pompa i podobno to standard, lepiej uwazac na to, bo mozna przegrzac silnik :/ 230 licznikowych ??? to byłoby zabójstwo. Na A4 leciałem 140 max, bo były złe warunki. A wymieniałes samą pompe czy razem z rozrządem?? Jaki koszt poniosłes??
maciejski Opublikowano 27 Marca 2009 Opublikowano 27 Marca 2009 Myslalem, ze moze przesadziles z predkoscia na autostradzie Zmienilem tylko pompe, bo na rozrzad jeszcze nie czas, robilem w ASO Audi w Szczecinie, bo nigdzie indziej "nie chcieli sie podjac" (pomijam to, ze bylem w 6-7 warsztatach i takich nieuprzejmych kutasow to w zadnym miescie nie spotkalem), wiec cena byla wysoka (nie pamietam dokladnie ile).
Buddha Opublikowano 27 Marca 2009 Autor Opublikowano 27 Marca 2009 Myslalem, ze moze przesadziles z predkoscia na autostradzie Zmienilem tylko pompe, bo na rozrzad jeszcze nie czas, robilem w ASO Audi w Szczecinie, bo nigdzie indziej "nie chcieli sie podjac" (pomijam to, ze bylem w 6-7 warsztatach i takich nieuprzejmych kutasow to w zadnym miescie nie spotkalem), wiec cena byla wysoka (nie pamietam dokladnie ile). No to zostaje zapytać mi pozostałych kolegów którzy wymienali samą pompe ewentualnie jaki jest koszt takiej wymiany i jakiej firmy szukać pompy?
wojtekce Opublikowano 27 Marca 2009 Opublikowano 27 Marca 2009 zamienników jest dużo na rynku pompa to koszt około 150 zł
ALBINEK Opublikowano 27 Marca 2009 Opublikowano 27 Marca 2009 Idż za radą Jaro4444 ja przerabiałem u siebie taki sam przypadek ,objawy masz identyczne jak moje.U mnie wirnik na ośce pompy wody był lużny . Wirnik był plastikowy .Po wymianie pompy wszystko ok.
Buddha Opublikowano 29 Marca 2009 Autor Opublikowano 29 Marca 2009 Dzięki koledzy za porady. Prosze o jeszcze ocene tych kompletów rozrzadu z podanych aukcji, ewentualnie proszę o podanie linka który komplet polecacie i jaką firmę, oczywiście dodatkowo z pompa wodną: http://allegro.pl/item595380226_org_rozrzad_1_9_tdi_131_101_100_km_vw_audi.html http://allegro.pl/item584495063_rozrzad_vw_audi_seat_skoda_1_9_tdi_oryginal_nowy.html http://allegro.pl/item586421545_oryginalny_zestaw_rozrzadu_vw_tdi_pd_warto.html dzieki
khmok Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 elo. jak w morde strzelil dzisiaj zrobilo mi sie to samo tylko u mnie jeszcze caly czas sa bardzo duze wycieki płynu chłodniczego przez przelew. w plynie nie mam oleju ale przy zagrzanym silniku widac w zbiorniczku duzo malutkich banieczek powietrza na bagnecie jest czarny olej (bez wody) ale rowniez widac kilka pecherzykow powietrza. myslicie ,ze to tez moze byc pompa czy tu juz raczej uszczelka ???
ALBINEK Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 Mi to wygląda na uszczelke pod głowicą.
antonio Opublikowano 29 Marca 2009 Opublikowano 29 Marca 2009 moim zdaniem pompa wody, niby nie duży przebieg po rozrządzie ale pompa wody mogła być felerna
boseron Opublikowano 30 Marca 2009 Opublikowano 30 Marca 2009 a ja sądze ze co do drugiego przypadku to bedzie uszczelka pod głowicą przeciez objawy zupełnie inne niz w przypadku pierwszym.
Buddha Opublikowano 31 Marca 2009 Autor Opublikowano 31 Marca 2009 No i właśnie dostałem miły telefon z warsztatu. Okazało się że walnięta była pompa wody. Ale idąc przykładem kolegów posłuchałem sie i za namową również warsztatu poszedłem w wymiane całego rozrządu. Ale zeby tego było mało zalecili wymienić jakieś dodatkowe napinacze i rolke gdzie dodatkowo jedna kosztyje ponoć 400 zł . Nie wiem co to za dodatkowe rolki bo za sam koszt rozrządu z rolką napinającą i prowadzącą, paskiem, pompą wody wyszło 920 zł + te jakieś dziwne rolki za 420 zł i chyba 120 zł.
antonio Opublikowano 31 Marca 2009 Opublikowano 31 Marca 2009 ja też zapłaciłem za kpl. rozrząd z pompą wody, płynem i tymi rolkami wyszło mnie prawie 1400 zł najdroższy był napinacz hydrauliczny ale naszczęście zmiana rozrządu u mnie tak co 3 lata
khmok Opublikowano 1 Kwietnia 2009 Opublikowano 1 Kwietnia 2009 ta droga rolka to pewnie napinacz paska osprzetu. w podrubie kosztuje okolo 200zl. ori mam za niecale 300zl . te napinacze lubia sie przekrzywiac i piszczec
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się