Audia4 b6 1.8T Opublikowano 10 Marca 2020 Opublikowano 10 Marca 2020 Witajcie mam audi a4 b6 1.8T 163km quatro avant 2002r. Chce podnieść moc i chcial bym spytać się jakie wtryski wymienić jakie kupic bo intercoler mam i mam kogoś kto mapę mi wgra tylko tylko nie wiem jakie wtryski wymienić pozdrawiam Jarek
malukry122 Opublikowano 11 Marca 2020 Opublikowano 11 Marca 2020 Kolega ma wtryski z Saba 2.3t, intercoolery z BEX i wyszło mu w okolicach 200HP jak się nie myle...
george Opublikowano 11 Marca 2020 Opublikowano 11 Marca 2020 Dobry tuner powinien dobrać Ci komponenty. @spanky stacjonuje niedaleko Warszawy.
Mariox37 Opublikowano 17 Marca 2020 Opublikowano 17 Marca 2020 Jak chcesz w okolice 200KM to z bex wystarczą te z saba podobno gorzej się stroi. Do tego wywal kat, daj jakiś grzybek np simoty przy okazji wyprogramuj drugą sonde. Jak chcesz więcej to turbo hybryda ok. 1400 wtryski z s3 i centralny IC. I oczywiście zdrowy w miarę silnik.
Unf Opublikowano 17 Marca 2020 Opublikowano 17 Marca 2020 W dniu 10.03.2020 o 20:21, Audia4 b6 1.8T napisał: Witajcie mam audi a4 b6 1.8T 163km quatro avant 2002r. Chce podnieść moc i chcial bym spytać się jakie wtryski wymienić jakie kupic bo intercoler mam i mam kogoś kto mapę mi wgra tylko tylko nie wiem jakie wtryski wymienić pozdrawiam Jarek Zależy w jaką moc celujesz ale jeśli standardowe ~200KM to wystarczy, że wrzucisz wtryski 320cc, takie jakie są w Audi A4 B6 190KM (kod silnika - BEX). Jak masz intercooler większy to super. Dodaj do tego jak kolega wspominał downpipe zamiast katalizatora. No i turbina - jeśli masz seryjną od 2002 tą samą (nawet jeśli regenerowaną) to długo raczej nie pożyje - warto będzie zastanowić się nad dobrze zregenerowaną K03s z BEX lub nad hybrydą z K03 - ta będzie miała ogromny zapas mocy więc zbytnio się nie wysili.
MichauKR Opublikowano 20 Marca 2020 Opublikowano 20 Marca 2020 W dniu 17.03.2020 o 13:20, Mariox37 napisał: Jak chcesz w okolice 200KM to z bex wystarczą te z saba podobno gorzej się stroi. Do tego wywal kat, daj jakiś grzybek np simoty przy okazji wyprogramuj drugą sonde. Jak chcesz więcej to turbo hybryda ok. 1400 wtryski z s3 i centralny IC. I oczywiście zdrowy w miarę silnik. Po co ten grzybek?
Mariox37 Opublikowano 20 Marca 2020 Opublikowano 20 Marca 2020 (edytowane) Chodziło mi o filtr powietrza oczywiście żeby trochę łatwiej bylo turbinie ciągnąć powietrze a tam jest mało miejsca i idealnie wchodzi właśnie simota. Jak chcesz to zrobić tanim kosztem to wywal środek kata (przecinak, młotek długie wiertło, piwo dla siebie na nerwy i trochę czasu. Masz pusty kat w org. puszce na przeglądzie nikt się nie dowali a masz to samo co pusta rura czyli downpipe. Trzeba wyprogramowac drugą sonde. Używane wtryski bex, do 200KM może być IC oryginalny. I jakiś ogarnięty koleś z forum lub z okolicy który zrobi Ci program za połowę ceny co te tunery A moc zmierzy hamowania zakładana na koło. Idzie to ogarnąć tanio a różnice będziesz czuł znaczną do serii FILTR GĄBKOWY SIMOTA stożkowy gąbka grzybek CZERWO 7139684382 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 129,88 zł - FILTR GĄBKOWY SIMOTA... Edytowane 20 Marca 2020 przez Mariox37
MichauKR Opublikowano 20 Marca 2020 Opublikowano 20 Marca 2020 @Mariox37 Ale że, przy tej mocy, o którą pyta autor posta? Jakoś mam wrażenie, że jedynie w czym to może pomóc to piaskować wnętrze turbiny. 1
Unf Opublikowano 20 Marca 2020 Opublikowano 20 Marca 2020 4 godziny temu, Mariox37 napisał: do 200KM może być IC oryginalny. Bez takich... na oryginalnym w czerwcu/lipcu/sierpniu/wrześniu nie ma jazdy...
Mariox37 Opublikowano 21 Marca 2020 Opublikowano 21 Marca 2020 Nie wiem czy piaskuje turbo ale ja mam i jestem zadowolony. Super słychać jak wciąga powietrze. Są gdzieś fotki chyba w temacie centralny intercooler a4 b6. Co do jednego IC ja miałem 200KM na jednym i jakoś tragedii nie było, no może też nie kręcilem go cały czas do czerwonego jeździłem w miarę normalnie . Oczywiście że jak teraz jest 240 KM i centralny Fmic i hybryda różnica jest ogromna ale wszystko zależy ile chce na to wydać kasy.
przem8 Opublikowano 21 Marca 2020 Opublikowano 21 Marca 2020 (edytowane) Przy 200koniach oraz letnich temp. to w dolocie jest non stop powyżej 40stopni, a przy butowaniu złapać 60 to nie problem na seryjnym ic. Edytowane 21 Marca 2020 przez przem8
george Opublikowano 22 Marca 2020 Opublikowano 22 Marca 2020 W dniu 21.03.2020 o 00:13, Unf napisał: Bez takich... na oryginalnym w czerwcu/lipcu/sierpniu/wrześniu nie ma jazdy... BEX ma DSMIC latem puchł mi... po kilkunastu km przejazdu wystudził się. Wcześniej stał na otwartym terenie, nagrzał się i nie jechał tak jak powinien.
cnv Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Opublikowano 19 Kwietnia 2020 Jeżeli masz tunera który nie jest w stanie Ci doradzić jaki osprzęt wymienić to lepiej daj sobie spokój bo można więcej szkody zrobić niż pożytku, Są tu fachowcy na forum np. Łukasz13 który za rozsądne pieniądze zrobi Ci super program i doradzi jak podejść do tematu. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się