lesand Opublikowano 22 Czerwca 2009 Opublikowano 22 Czerwca 2009 butelke z coli w niej dziura i wezyk z odmy, a otwor przy wlocie turbiny po odmie zaslepiony dokładnie tak
czester Opublikowano 22 Czerwca 2009 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Dokladnie o tym samym myslalem, tylko nie wiedzialem czy bedzie to bezpieczne :> wyprobuje taki patent i jak sie sprawdzi to kupie taka profesjonalna puszeczke
Waldek1 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Opublikowano 23 Czerwca 2009 znalzłem sklep Internetowy gdzie można kuopić uszczelki http://www.gabrielmotoparts.com/sklep.php?akcja=search&fraza=028129717
adadur Opublikowano 23 Czerwca 2009 Opublikowano 23 Czerwca 2009 HiRide powiedz jak tam teraz wyglada okolica EGRu. Czy w OCT widzisz ile zebrało się oleju od założenia. A ostatnio ostro poddałem czyszczeniu pokrywę zaworów zobaczę na ile to pomoże. tam gdzie egr ma otwory po dwoch stronach sa dwie male struzki po oleju i nic wiecej w porownaniu do tego co bylo wczesniej teraz jest lux na oct jest rurka przezroczysta w ktorej juz widac szlam wiec zebralo sie go okolo 1 cm od zalozenia ogolnie mniej pali ropy na setke o jakies 0,4L i nie kopci na niebiesko na zimnym silniku Czyli jeszcze coś leci ... mniemam że z tubo uczelnienia są już wypracowane i mają powiększone luzy. Ja pojeżdżę jeszcze trochę i zobaczę na ile mycie pokrywy zaworów pomogło.
HiRide Opublikowano 23 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2009 HiRide powiedz jak tam teraz wyglada okolica EGRu. Czy w OCT widzisz ile zebrało się oleju od założenia. A ostatnio ostro poddałem czyszczeniu pokrywę zaworów zobaczę na ile to pomoże. tam gdzie egr ma otwory po dwoch stronach sa dwie male struzki po oleju i nic wiecej w porownaniu do tego co bylo wczesniej teraz jest lux na oct jest rurka przezroczysta w ktorej juz widac szlam wiec zebralo sie go okolo 1 cm od zalozenia ogolnie mniej pali ropy na setke o jakies 0,4L i nie kopci na niebiesko na zimnym silniku Czyli jeszcze coś leci ... mniemam że z tubo uczelnienia są już wypracowane i mają powiększone luzy. Ja pojeżdżę jeszcze trochę i zobaczę na ile mycie pokrywy zaworów pomogło. to co teraz leci to sladowe ilosci ale juz nie z odmy a prawdopodobnie z turbo no chyba ze jakies minimalne opary z oct dostaja sie do EGRa
adadur Opublikowano 26 Czerwca 2009 Opublikowano 26 Czerwca 2009 Adaś pokrywę zaworów czyściłeś? Dokładnie. Nie ma z tym najmniejszych problemów. Rozkręcasz i skręcasz uszczelka jest "gumowa" wielokrawędziowa i jak nie jest uszkodzona to nie ma potrzeby wymieniać - no musze za jakiś czas zerknąć ale nie powinno ciec.Co do samego czyszczenia to potrzebne sprężone powietrze, pistolet do malowania tylko zamiast farbki do zbiorniczka wędruje benzynka i jazda. Ładnie pod nie małym ciśnieniem benzynka wymywa. Samej benzynki niewiele sie zużywa. To był krok 1, jak nie podziąła to krok 2 - rozepnę odmę i zapodam butelkę by faktycznie zobaczyć ile tego oleju z niej chlipie. Przy tym wymyję EGR zewnętrznie i też będę obserwował - tu ile z turbiny wydmuc**je. Potem będe wiedział z jakim kierunku iść czy OCT czy regeneracja uszczelnień w turbo.
lesand Opublikowano 27 Czerwca 2009 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Jak już pisałem zamontowałem butelkę po coca-coli, przejechałem ok. 2000 km, skutki mniejsze spalanie, brak kopcenia na zimnym silniku, wczoraj zdemontowałem i chcę to zrobić bardziej profesjonalnie. Przed montażem EGR czyściłem zewnętrznie, były dwie małe strużki oleju z otworów, obecnie suchy,przeźroczysty wąż do butelki na około 20 cm zrobił się czarny, w środku śladowe ilości oleju na początku węża, żółtawej mazi przy wylocie do butelki, w butelce ok. 2cm wodnistej cieczy,u mnie wąż był w miarę krótki (ok. 80 cm) i na całej długości do butelki był spadek, ale jeśli ktoś ma długie węże do OCT, i idą na dół i do góry to faktycznie tak jak napisał kolega MRoger trzeba pilnować czy są drożne bo zimą może pojawić się problem z przytkaniem. Zdemontowałem bo moim błędem było że umieściłem butelkę pod prawą lampą, pasowała idealnie ale jak silnik się rozgrzał to przy mocniejszym dodaniu gazu i jak pracował na postoju zaciągało "zapach" do środka.
Gość Solskier Opublikowano 27 Czerwca 2009 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Czy kupiłeś nową uszczelkę pod kolektor ssący (miedzy głowice a kolektor), bo w opisie albo się nie doczytałem albo przeoczyłem ? Bo sam kolektor również wypadało by przeczyścić, co do tego czym czyścić polecam benzynę ekstrakcyjną bądź wszelkiego rodzaju płyny do mycia silnika (czyli detergenty usuwające olej, sadze, smołę itp).
HiRide Opublikowano 27 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2009 Czy kupiłeś nową uszczelkę pod kolektor ssący (miedzy głowice a kolektor), bo w opisie albo się nie doczytałem albo przeoczyłem ? Bo sam kolektor również wypadało by przeczyścić, co do tego czym czyścić polecam benzynę ekstrakcyjną bądź wszelkiego rodzaju płyny do mycia silnika (czyli detergenty usuwające olej, sadze, smołę itp). nie wiem kogo pytasz ale jesli mnie to kupilem uszczelke pod kolektor i ja wymienilem co mozna przeczytac w opisie podczas montazu oct
Gość Solskier Opublikowano 27 Czerwca 2009 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Czy kupiłeś nową uszczelkę pod kolektor ssący (miedzy głowice a kolektor), bo w opisie albo się nie doczytałem albo przeoczyłem ? Bo sam kolektor również wypadało by przeczyścić, co do tego czym czyścić polecam benzynę ekstrakcyjną bądź wszelkiego rodzaju płyny do mycia silnika (czyli detergenty usuwające olej, sadze, smołę itp). nie wiem kogo pytasz ale jesli mnie to kupilem uszczelke pod kolektor i ja wymienilem co mozna przeczytac w opisie podczas montazu oct Sorry nie zawuazyłem że wątek ma 4 strony i palem w tym wypadku bzdurę
smite Opublikowano 27 Czerwca 2009 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Witam, Ze tak zapytam czy w b7 BLB tez przydało by sie założyć OCT ?
GRazny Opublikowano 28 Czerwca 2009 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Adaś pokrywę zaworów czyściłeś? Dokładnie. Nie ma z tym najmniejszych problemów. Rozkręcasz i skręcasz uszczelka jest "gumowa" wielokrawędziowa i jak nie jest uszkodzona to nie ma potrzeby wymieniać - no musze za jakiś czas zerknąć ale nie powinno ciec.Co do samego czyszczenia to potrzebne sprężone powietrze, pistolet do malowania tylko zamiast farbki do zbiorniczka wędruje benzynka i jazda. Ładnie pod nie małym ciśnieniem benzynka wymywa. Samej benzynki niewiele sie zużywa. To był krok 1, jak nie podziąła to krok 2 - rozepnę odmę i zapodam butelkę by faktycznie zobaczyć ile tego oleju z niej chlipie. Przy tym wymyję EGR zewnętrznie i też będę obserwował - tu ile z turbiny wydmuc**je. Potem będe wiedział z jakim kierunku iść czy OCT czy regeneracja uszczelnień w turbo. no to ja u siebie raczej w ogole na całość pójde bo nowy EGR i OCT leżą już dosyć długo... do tego dojdzie czyszczenie pokrywy zaworów + wydechu i będzie cacy...tylko kiedy się za to zabiorę?
HiRide Opublikowano 28 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2009 Witam, Ze tak zapytam czy w b7 BLB tez przydało by sie założyć OCT ? mozesz zalozyc ale to nie jest tak istotne jak stan imbusa napedzajacy pompe oleju
Kolkov Opublikowano 27 Lipca 2009 Opublikowano 27 Lipca 2009 no i zamontowane wrzucam foty może komuś się przydadzą redukcja w B6 AVF w B5 AFN
adadur Opublikowano 23 Września 2009 Opublikowano 23 Września 2009 Kurde nie można tego gdzieś bliżęj filtra umieścić bo ciągnięcie tych węży na drugą stronę silnika jakoś mało elegancko wygląda
HiRide Opublikowano 23 Września 2009 Autor Opublikowano 23 Września 2009 wystarczy pociagnac weze jak najblizej chlodnicy i potem odbic do oct - wtedy wyglada to lepiej tzn nie ma balaganu
sołtys85 Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 wystarczy pociagnac weze jak najblizej chlodnicy i potem odbic do oct - wtedy wyglada to lepiej tzn nie ma balaganu Ale wtedy będą dużo dłuższe i nad chłodnica będą biegły w poziomie co zwiastuje przy tak małym przekroju kłopoty zwłaszcza zimą.
mech15 Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 Czy ktoś już może podać jakieś wymierzone wartości? Ile oleju po jakim przebiegu zebrał OCT??
GRazny Opublikowano 25 Listopada 2009 Opublikowano 25 Listopada 2009 Czy ktoś już może podać jakieś wymierzone wartości? Ile oleju po jakim przebiegu zebrał OCT?? no właśnie chłopy... aparat w rękę i pokażcie ile się nazbierało
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się