Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 ACK] Klocek nie "bierze" w dolnej części tarczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Po zimie i u mnie pojawił się ten problem na przodzie z prawej jak i z lewej strony :kwasny: Mechanik mówi że odda tarcze do przetoczenia i klocek przeszlifuje i będzie dobrze. Po przeczytaniu wątku do zabiegu dorzucę zestaw naprawczy jak nie pomoże to zmiana tarcz i klocków zastanawiam się nad mikodą (nacinaną i nawiercaną) plus jakieś klocki trw? co myslicie o tym zestawie

może że być, tarcze dosyc solidne, klocki jeszcze bardziej

jak chcesz mam tarcze Ferodo + klocki TRW do oddania

info na priv

Opublikowano

Witam ,

W marcu 2010 założyłem komplet tarcz i klocków.Tarcze Ori ,klocki Ate + nowy płyn , uszczelnienia zacisku, prowadnice, przewody. I znowu mam to samo. CZYLI KLOCEK NIE ZBIERA CAŁOŚCI TARCZY.

9 miesięcy bylo Ok a od listopada sie zaczelo.

Poprzedni komplet tarcz i klocków założyłem w marcu 2009 i przez to zbieranie po pól tarcz przegrzało je i zaczeły bić.

Już nie mam pomysłów. Zmieniłem przed ostatnim kompletem tarcz jarzma. Uzywane ale prawie bez śladów.

Jeździ tyle audi i VW i nie zauważam tego problem. co sie tu dzieje juz sam nie wiem, mechanicy róznież robią oczy.

A mi juz naprzykrzyło się wsadzać nowy komplet tarcz co 9 mcy.

Opublikowano

a druty wymieniłes?

Opublikowano

a druty wymieniłes?

wymieniałem , kupiłem ATE , na pierwszym zestawie tarcz wymieniłem je i minimalnnie moze pomogło. teraz na ten komplet

mechanik załozył stare bo stwierdził ze sa lepsze niż te nowe. Że ORI sa duzo lepsze niż te nowe ATE.

Opublikowano

ori i nowe Ate to jest to samo niczym sie nie róznia

pozostaje tylko zmiana zacisku i jarzma, moze cos jest przekoszone

w jakim stanie jest tłoczek ?

Opublikowano

ori i nowe Ate to jest to samo niczym sie nie róznia

pozostaje tylko zmiana zacisku i jarzma, moze cos jest przekoszone

w jakim stanie jest tłoczek ?

z zeszłym roku jak dobiłem poprzedni komplet tarcz , a przez założeniem obecnych zmieniłem jedne zacisk jako "podejrzany".

kupiłem w idealnym stanie używke , i na tej stronie to samo sie dzieje co na starym zacisku.

Jarzma przed tym ostatnim kompletem tarcz tez znalazłem inne, dosłownie idealne, w duzo lepszym stanie niz te pierwsze .

No i nic to nie pomogło.

Tłoczki w dobrym stanie , myślisz ze wina tłoczka?

przekoszone? ale co ? Zwrotnica? i to tak równo po obu stronach?

Druty ORI a obecne ATE jednak minimalnie się róznią.Koncówka drutu która zachodzi na jarzmo w Nowych jest podgięta , a w starych jest "płaska" .

Opublikowano

Powiedz jak wymieniałeś płyn, czy na tłoczku były jakiekolwiek ślady współpracy lub wżery?

Opublikowano

Powiedz jak wymieniałeś płyn, czy na tłoczku były jakiekolwiek ślady współpracy lub wżery?

ja sam nie wymieniałem płynu , Eurowarsztat to robił , więc chyba się znają . dobrze obejrzeli podobno tłoczki czy nie mają śladów wżerów. Tym razem miało byc juz dobrze , bo wymienione zostalo wszystko co można bylo, niestety ...

Opublikowano

:hi:

Problem wystąpił i u mnie po wymianie klocków. Domyślam się że mechanik nie wyczyścił i nie nasmarował prowadnic :mysli:

Przejechałem już 2tyś km i jest coraz gorzej ;( na początku nie dociskało tarczy przy piaście a teraz już praktycznie na połowie tarczy pojawił się rdzawy nalot. Czy czyszczenie prowadnic i smarowanie teraz pomoże? (zacisk prawy przód) :confused4:

Opublikowano

nie wiem w takich przypadkach tylko przychodzi mi skrzywienie jarzma do głowy. no chyba zę ktoś przy wymianie odwalił furzerkę i nie ponakładał smarów tak gdzie powinny być... czyli dużo dużo walić miedzienego :decayed:

Opublikowano

taka jest zj**....ana konstrukcja zacisków Ate

w BMW troche to poprawili i zamiast tych dziadowskich drutów zapodali blachy

podobne jak w zaciskach 320mm

Opublikowano

Tomik a powiedz mi te druty mają dociskać do klocków ? U mnie nie dotykają i biorą całą tarczę :mysli: Oczywiście , są wsadzone pod jarzmem

Opublikowano

a jakie masz tarcze ?

288 lub 312mm ????

jezeli tak to te druty muszą sciagac zacisk do jarzma

wówczas klocek i tarcza będa sie równomiernie scierac

Opublikowano

288 , druty są "pod jarzmami" wsadzone

Opublikowano
:wallbash: krótko mam auto i feler opisywany zauważyłem, że też nie sprawdziłem jak te druty siedzą :confused4: a klocki się zcinają...może to te druty, pamiętam że Formuła 125 też jakieś druty miała i od nich ułożenia sporo zależało, może analogicznie i tu... :mysli:
Opublikowano

tak jak na tym foto?

www.img15.allegroimg.pl/photos/oryginal/13/81/92/76/1381927600

sorry za zdjecie ale to pierwsze które wpadło mi w rece

No tak mam , ale drut nie dotyka klocka ( na zdjęciu trudno stwierdzić czy dotyka czy nie )

Opublikowano

czyli musisz je mocno podgiąc i osadzic na nowo

albo wymienic na nowe Ate

Opublikowano

czyli musisz je mocno podgiąc i osadzic na nowo

albo wymienic na nowe Ate

Żeby dotknąć klocka brakuje im z 10 mm , ale jak na razie biorą całą tarczę

Opublikowano

jak jest ok to jest ok

ale i tak je podegnij

podczas hamowania zacisk ma mniejsze drgania[br]Dopisany: 21 Styczeń 2011, 23:44_________________________________________________

pamiętam że Formuła 125

co to jest formuła 125 ?????

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...