spetsnaz Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 po tłoczku (54mm), w superbach tak samo jak w naszych paździochach jest 57mm.
Dev Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 Robert to jest zacisk z 57mm tłoczkiem zwykły zacisk Ate z drutem
spetsnaz Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 Robert to jest zacisk z 57mm tłoczkiem zwykły zacisk Ate z drutem oj tam, oj tam.. Tu jest ten zacisk (octavia) Jak byk jest na nim wybita średnica tłoczka (54) Tu zacisk z aukcji Tu masz zacisk z tłoczkiem 57 (Audi A4)
Dev Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 jo, teraz dopiero sie przyjrzałem że tłoczek ma troche inny kształt
spetsnaz Opublikowano 14 Lutego 2011 Opublikowano 14 Lutego 2011 hmmm.. gdzieś już wcięło resztę obrazków
M3I Opublikowano 15 Lutego 2011 Autor Opublikowano 15 Lutego 2011 http://allegro.pl/audi-tt-r32-3-2-s3-cupra-zacisk-zaciski-tarcze-i1448915692.html czy te zaciski wpasowałby do B5 u mnie? rozstaw mocowania jarzma wygląda podobnie.[br]Dopisany: 13 Luty 2011, 08:13_________________________________________________ a może to : http://allegro.pl/zacisk-przod-lewy-prawy-superb-audi-a4-b5-a6-i1449827357.html narazie wymieniłem u siebie znowu prowadniczki zacisku . i o dziwne ze zaczęło doszlifowywać , zobaczymy czy dojdzie to do ładu , czy sie zatrzyma. to chyba 3-ci komplet prowadnic które założyłem w ciagu 2 lat ( obecnie machanik takze stwierdził ze nie były idealne). zastanawia mnie fakt że problem ze zbieraniem tarczy zaczyna sie zawsze po pierwszych opadach sniegu. czyżby krzywienie prowadnic mogło miec coś wspólnego z załaczaniem ASR ? mam FWD i silnik dosc spory , co za tym idzie dosc sporą moc i moment do zatrzymania przez ASR..
tomasbw Opublikowano 21 Lutego 2011 Opublikowano 21 Lutego 2011 U mnie też po wymianie prowadnic zaczyna doszlifowywać
M3I Opublikowano 21 Lutego 2011 Autor Opublikowano 21 Lutego 2011 u mnie trochę lepiej , siła hamowania lepsza, ale 1,5 cm z dołu nadal nie wytaty, chyba to sięnie doszlifuje.
koper84444 Opublikowano 27 Października 2011 Opublikowano 27 Października 2011 Odświeżę temat. Czy ktoś poradził sobie z tym problemem. U mnie też problem na prawym przednim kole.
Pikuś Opublikowano 27 Października 2011 Opublikowano 27 Października 2011 Ja sobie poradziłem, wymieniając tarcze i klocki. Jak na razie cisza i spokój.
koper84444 Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 Moje tarcze i klocki nie wyglądają źle, więc tak radykalne kroki chcę zostawić na później. Czy jakieś inne sugestie?
szoogy Opublikowano 30 Października 2011 Opublikowano 30 Października 2011 ja mialem ten sam problem co kolega - nie brało ki całej tarczy w prawym kole, okazało się, że to wina prowadniczek z jakiegos powodu inaczej trzymała klocek hamulcowy.
piotr26a4 Opublikowano 6 Marca 2012 Opublikowano 6 Marca 2012 Koledzy a te prowadnice to są same te gumy czy razem z tymi śrubami na imbus bo oczywiście u mnie jest to samo- stara śpiewka I jeszcze jedno niby prowadnice kosztują ok 55zł na jedno koło a druty 22zł na koło realne są te ceny?
piotrzaba5 Opublikowano 12 Marca 2012 Opublikowano 12 Marca 2012 gdzieś czytałem ale nie pamiętam gdzie że nowy komplet układa się po przejechaniu ok 1000km w zależności od stylu jazdy Oczywiście że klocki potrzebóją się dotrzeć. Może to być tak jak piszesz około 1000 km a nawet a może być i dłuzej. W zależności od typu jazdy i hamowania. Są kierowcy, któży używają więcej hamulca silnikowego, i w takim momencie ilość km dotarcia klocków wzrasta.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się