Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 ACK] Klocek nie "bierze" w dolnej części tarczy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

po tłoczku (54mm), w superbach tak samo jak w naszych paździochach jest 57mm.

Opublikowano

Robert to jest zacisk z 57mm tłoczkiem

zwykły zacisk Ate z drutem

Opublikowano

Robert to jest zacisk z 57mm tłoczkiem

zwykły zacisk Ate z drutem

oj tam, oj tam.. ;)

Tu jest ten zacisk (octavia)

ws_serve_pic.php?n=49323315131414131457141914573137521520193411394536&i=14131115161711141415111513&s=f91a0aba329db21c66ff7e5e69036956

Jak byk jest na nim wybita średnica tłoczka (54)

Tu zacisk z aukcji

zaciskd.jpg

Tu masz zacisk z tłoczkiem 57 (Audi A4)

ws_serve_pic.php?n=49323315131414131457131316571515131615136015151316142211394536&i=14131115161711141415111513&s=f91a0aba329db21c66ff7e5e69036956

Opublikowano

jo, teraz dopiero sie przyjrzałem że tłoczek ma troche inny kształt

Opublikowano

hmmm.. gdzieś już wcięło resztę obrazków :(

Opublikowano

http://allegro.pl/audi-tt-r32-3-2-s3-cupra-zacisk-zaciski-tarcze-i1448915692.html

czy te zaciski wpasowałby do B5 u mnie? rozstaw mocowania jarzma wygląda podobnie.[br]Dopisany: 13 Luty 2011, 08:13_________________________________________________

a może to :

http://allegro.pl/zacisk-przod-lewy-prawy-superb-audi-a4-b5-a6-i1449827357.html

narazie wymieniłem u siebie znowu prowadniczki zacisku . i o dziwne ze zaczęło doszlifowywać , zobaczymy czy dojdzie to do ładu , czy sie zatrzyma.

to chyba 3-ci komplet prowadnic które założyłem w ciagu 2 lat ( obecnie machanik takze stwierdził ze nie były idealne).

zastanawia mnie fakt że problem ze zbieraniem tarczy zaczyna sie zawsze po pierwszych opadach sniegu. czyżby krzywienie prowadnic mogło miec coś wspólnego z załaczaniem ASR ? mam FWD i silnik dosc spory , co za tym idzie dosc sporą moc i moment do zatrzymania przez ASR..

Opublikowano

u mnie trochę lepiej , siła hamowania lepsza, ale 1,5 cm z dołu nadal nie wytaty, chyba to sięnie doszlifuje.

Opublikowano

Odświeżę temat. Czy ktoś poradził sobie z tym problemem. U mnie też problem na prawym przednim kole.

Opublikowano

Ja sobie poradziłem, wymieniając tarcze i klocki. :decayed:

Jak na razie cisza i spokój.

Opublikowano

Moje tarcze i klocki nie wyglądają źle, więc tak radykalne kroki chcę zostawić na później.

Czy jakieś inne sugestie?

Opublikowano

wymień sprężyny na nowe

Opublikowano

ja mialem ten sam problem co kolega - nie brało ki całej tarczy w prawym kole, okazało się, że to wina prowadniczek z jakiegos powodu inaczej trzymała klocek hamulcowy.

Opublikowano

Koledzy a te prowadnice to są same te gumy czy razem z tymi śrubami na imbus bo oczywiście u mnie jest to samo- stara śpiewka

I jeszcze jedno niby prowadnice kosztują ok 55zł na jedno koło a druty 22zł na koło realne są te ceny?

Opublikowano
gdzieś czytałem ale nie pamiętam gdzie że nowy komplet układa się po przejechaniu ok 1000km w zależności od stylu jazdy

Oczywiście że klocki potrzebóją się dotrzeć. Może to być tak jak piszesz około 1000 km a nawet a może być i dłuzej. W zależności od typu jazdy i hamowania. Są kierowcy, któży używają więcej hamulca silnikowego, i w takim momencie ilość km dotarcia klocków wzrasta.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...