Skocz do zawartości
IGNOROWANY

rozrząd 180 240 tys km


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,  w swoim audi a4 b8 2.0 143 KM wymieniłem rozrząd przy 180 tyś przebiegu, na chwilę obecną mam przejechane 240tyś. Co ile km powinno się wymienić rozrząd przy kolejnych wymianach a także jakiej firmy założyć rozrząd?

Opublikowano

Jak na zamienniku to już powinieneś wyminiac :)

Opublikowano
W dniu 4.05.2020 o 19:23, Damiano777 napisał:

Cześć,  w swoim audi a4 b8 2.0 143 KM wymieniłem rozrząd przy 180 tyś przebiegu, na chwilę obecną mam przejechane 240tyś. Co ile km powinno się wymienić rozrząd przy kolejnych wymianach a także jakiej firmy założyć rozrząd?

No ja bym już wymieniał rozrząd, a osobiście mam założony INA i pompa wody HEPU .

Opublikowano

To tez zależy jaki rozrząd jest założony . Generalnie 60 tys to mało... i ja bym go nie zmieniał. SKF produkuje choćby paski o przedłużonej żywotności ( ma biały kolor). Ale rozrząd typu INA to odpowiednik oryginału ( często są te same co oryginał, napinacze Litenz itp.) tak wiec powinno się zmieniac co tyle ile producent zaleca

Opublikowano

SKF po 3tyś. km szajs 

StillSnapshot000001.jpg

20200811_191026.jpg

20200813_213818.jpg

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, KYLO123 napisał:

SKF po 3tyś. km szajs 

 

Ale bo co? Produkowany w Chinach? 90% części jest tam robionych, wnerwia mnie jak ludzie piszą, że chińskie to szajs, tam jak wszędzie, jak zapłacisz tak masz, przez ostatnie 30 lat, wpompowali tyle pieniędzy w know how, maszyny, naukę, że oni wiedzą co robią, różnica jest w sile roboczej, masowości produkcji, to zbija głównie ceny. Normy jakości są takie same. Durny przykład, telefony Samsunga, są droższe niż w Korei, pomimo tego, że są w Chinach produkowane. To że trafiłeś taki pasek, to równie dobrze może być zły montaż, bo dla mnie ewidentnie obciera krawędzią i nie leży równo na kołach, zepsuty napinacz, czy krzywa rolka prowadząca, do tego jest nierówno wytarty... Ewentualnie miałeś pecha i trafiłeś jedną z wielu milionów części, które jakoś przeszły przez kontrole, będąc uszkodzonymi. Swoją drogą, nie wiem dlaczego tego nie reklamujesz... 

Edytowane przez Talpa
Opublikowano

zareklamowałem, zwrócą kase [tyle dobrego] okazuje się że ,, shit metal '' ,

 pompa i rolka polegly niszcząc przy tym pasek

Opublikowano

Co do tematu, rozrząd zmienia się co 120k, dlatego raz na te 6 lat?120k warto wydać 700-800 zł na kompletny rozrząd INA. Kumpel mechanik zawsze bierze paski Contitech, rolki i napinacze z INA a pompę wody z HEPU, nigdy, jak przez 5 lat robi rozrządu, jeszcze nikt nie przyszedł z reklamacją na pompę wody/rolki/paski.

Opublikowano

ja zmieniam co 60-70k ,Ktoś wie czy rolki i napinacz INA nie są przypadkiem NTN Japan ?

Contitech przynajmniej ma na pudełku date ważności ale są to twarde paski.

każdy poleca NSR +HEPU 

ale INA + HEPU też chyba będzie ok taki zakupie skoro polecacie :)

Opublikowano
16 minut temu, KYLO123 napisał:

ja zmieniam co 60-70k ,Ktoś wie czy rolki i napinacz INA nie są przypadkiem NTN Japan ?

Contitech przynajmniej ma na pudełku date ważności ale są to twarde paski.

każdy poleca NSR +HEPU 

ale INA + HEPU też chyba będzie ok taki zakupie skoro polecacie :)

Jak bierzesz z pewnego źródła to dostaniesz to za co zapłacisz  :)

Opublikowano

z Inter Carsu ,ale jak widać  nie bardzo części tam mają ,rok temu pasek Contitech w audi 80 naderwany [wierzchnia guma] jakby go ktoś nożem przeciął w pore  zobaczyłem i wymieniłem

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...