Skocz do zawartości
IGNOROWANY

BRD QUATTRO turbina wysoko łapie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W mojej a4 turbina łapie dopiero przy 3k obrotów i do tego dmucha mniej niż powinna.

Na niskich obrotach turbo śpi, aż telepie budą tak ciężko ma jechać (pompowtryski dobre).

Turbina była wysłana do sprawdzenia. Mechanik też sprawdzał i mówił, że wszystko z nią w porządku.

Miał ktoś taki problem? Myślę nad mapą, ale nie wiem czy to nie będzie bez sensu.. :beksa:

 

 

Opublikowano (edytowane)

Ten który Ci w takim stanie program wgra powinien od razu dostać kopa w d...e. 

Mapki to tylko na 100% sprawne jednostki się wgrywa.

Skoro turbina jest ok to może masz nieszczelność w układzie podciśnienia ?

Sa jakieś błędy w sterowniku?

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano
3 godziny temu, Muskel1 napisał:

Ten który Ci w takim stanie program wgra powinien od razu dostać kopa w d...e. 

Mapki to tylko na 100% sprawne jednostki się wgrywa.

Skoro turbina jest ok to może masz nieszczelność w układzie podciśnienia ?

Sa jakieś błędy w sterowniku?

Z tego co mówił mechanik to błędów nie ma.

Co do nieszczelności to nie mam pojęcia.

Opublikowano
W dniu 7.06.2020 o 01:17, the_naturat_com napisał:

@cielakani337 zajrzyj do odmy.

@the_naturat_com auto jest po wymianie głowicy i pokrywy zaworów. Przed tym było tak samo.

Opublikowano (edytowane)
W dniu 7.06.2020 o 01:17, the_naturat_com napisał:

otwarta odma powoduje wyrzucanie oleju i powietrza z układu korbowego , zaś zamknięta odma powoduje zbieranie się ciśnienia w silniku i będzie wyciek oleju najczęściej on pojawia się w układzie smarującym turbiny i przepalasz olej aż jest za tobą siwo.

1 sprawdź czy zgadza CI się powietrze z turbo na wejściu i na wyjściu czy nie masz utraty powietrza

2 sprawdź przewody ciśnieniowe i podciśnieniowe turbiny
3 sprawdź czy sztanga turbiny nie jest źle ustawiona

wszystko zrobisz w vcds :)
 

Edytowane przez Mechanikkosmita
Opublikowano

@Mechanikkosmita polecam zacząć od nauki czytania ze zrozumieniem.  Kto, co i do kogo napisał? Sam piszesz historie pod swoje wypowiedzi?

Opublikowano (edytowane)
W dniu 7.06.2020 o 01:17, the_naturat_com napisał:

@cielakani337 zajrzyj do odmy.

CYTUJE Twoją wypowiedź a wyżej masz na nią odpowiedź.

Więc z brakiem wiedzy nie wprowadzaj kolegi w błąd

Edytowane przez Mechanikkosmita
Opublikowano

@Mechanikkosmita gdzie widzisz w tym doradztwo? To była sugestia oparta na tym co widziałem u znajomego. Mam prawo do wypowiedzi, jak każdy tutaj. Jakie Twoje zdanie na ten temat? Guzik mnie to obchodzi.

 

Zarzuciłem Ci braki w podstawach naszego rodzimego języka i próbę zabłyśnięcia filmikiem żerującym na ludzkich tragediach, więc odgryzłeś się jak bąk na kobylej d****. Jak Ty taki mechanik jak poliglota to tylko z daleka trzymać się trzeba. Twój poziom jest żenujący.

Na tym zakończę tą konwersację, gdyż obawiam się, iż sprowadzisz mnie do swojego poziomu i pokonasz doświadczeniem.

Żegnam ozięble.

Opublikowano
5 minut temu, the_naturat_com napisał:

@Mechanikkosmita gdzie widzisz w tym doradztwo? To była sugestia oparta na tym co widziałem u znajomego. Mam prawo do wypowiedzi, jak każdy tutaj. Jakie Twoje zdanie na ten temat? Guzik mnie to obchodzi.

 

Zarzuciłem Ci braki w podstawach naszego rodzimego języka i próbę zabłyśnięcia filmikiem żerującym na ludzkich tragediach, więc odgryzłeś się jak bąk na kobylej d****. Jak Ty taki mechanik jak poliglota to tylko z daleka trzymać się trzeba. Twój poziom jest żenujący.

Na tym zakończę tą konwersację, gdyż obawiam się, iż sprowadzisz mnie do swojego poziomu i pokonasz doświadczeniem.

Żegnam ozięble.

Proponuję od pisania prawdy, w innym poście masz napisane również odma olejowa i problem występował w Twoim samochodzie (tak napisałeś)

czyli wnioskując odma olejowa nie była problemem w aucie kolegi tylko w Twoim.

Co do Twojego posta z wypadkiem odpisałem CI odpowiedź więc ją doczytaj.

Masz małą wiedzę na temat samochodów nie udzielaj się tylko pisz jak potrzebujesz pomocy w sprawie swojego auta ponieważ niektórzy czytając Twoje błędne diagnozy nie podparte żadną wiedzą ani faktami mogą wiele namieszać w swoim pojeździe.

OD tego jest forum aby dzielić się wiedzą, a ty pomyliłeś forum samochodowe z pudelkiem.

Żegnam.

Opublikowano

W jednej rzeczy muszę zgodzić się z @the_naturat_com

Zgodnie z definicją forum  internetowego (dyskusyjnego):

"Forum dyskusyjne – przeniesiona do struktury stron WWW forma grup dyskusyjnych, która służy do wymiany informacji i poglądów między osobami o podobnych zainteresowaniach przy użyciu przeglądarki internetowej."

Każdy ma prawo wypowiedzieć sie jeżeli ma taką ochotę. Nigdzie nie jest napisane, że Forum A4-klub.pl jest wyłącznie dla mechaników, elektroników czy innych fachowców. Tutaj każdy ma prawo sie wypowiedzieć. Jeżeli któryś z kolegów uważa, że być może dana wskazówka czy porada jego zdaniem jest słuszna ma takie prawo. Nikt tutaj nie ma na celu umyślnie udzielać błednych wskazówek lub diagnozy. To jest FORUM a nie warsztat samochodowy, w którym klient płaci i rząda wymaganej wiedzy i prawidłowej diagnozy. 

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

z tym się zgodzę, tylko gorzej jak ktoś pisze

Godzinę temu, Muskel1 napisał:

W jednej rzeczy muszę zgodzić się z @the_naturat_com

Zgodnie z definicją forum  internetowego (dyskusyjnego):

"Forum dyskusyjne – przeniesiona do struktury stron WWW forma grup dyskusyjnych, która służy do wymiany informacji i poglądów między osobami o podobnych zainteresowaniach przy użyciu przeglądarki internetowej."

Każdy ma prawo wypowiedzieć sie jeżeli ma taką ochotę. Nigdzie nie jest napisane, że Forum A4-klub.pl jest wyłącznie dla mechaników, elektroników czy innych fachowców. Tutaj każdy ma prawo sie wypowiedzieć. Jeżeli któryś z kolegów uważa, że być może dana wskazówka czy porada jego zdaniem jest słuszna ma takie prawo. Nikt tutaj nie ma na celu umyślnie udzielać błednych wskazówek lub diagnozy. To jest FORUM a nie warsztat samochodowy, w którym klient płaci i rząda wymaganej wiedzy i prawidłowej diagnozy. 

Z tym się zgodzę, tylko gorzej jak ktoś pisze bzdury po to żeby tylko pisać dla zwiększenia sobie postów.

Edytowane przez Mechanikkosmita
Opublikowano

Wy tu srututu a takie problemy zaczyna się sprawdzać od loga 003+011 w próbie dynamicznej... I od razu będzie widać co się dzieje z MAF i MAP... 

4 godziny temu, Mechanikkosmita napisał:

1 sprawdź czy zgadza CI się powietrze z turbo na wejściu i na wyjściu czy nie masz utraty powietrza

Taki żeś mechanik a takie głupoty piszesz ? jak on ma to niby sprawdzić? Drugą przepływkę dołożyć czy jak? Jedynie co może sprawdzić to ilość zasysanego powietrza przed turbiną i ciśnienie doładowania za turbiną...

Pkt 2 i 3 twojej podpowiedzi ok, zgodzę się... 

Logi, logi i jeszcze raz logi panowie w takiej sytuacji, dopiero podpowiadanie co może być...

Opublikowano
3 minuty temu, kamil-vag napisał:

Wy tu srututu a takie problemy zaczyna się sprawdzać od loga 003+011 w próbie dynamicznej... I od razu będzie widać co się dzieje z MAF i MAP... 

Taki żeś mechanik a takie głupoty piszesz ? jak on ma to niby sprawdzić? Drugą przepływkę dołożyć czy jak? Jedynie co może sprawdzić to ilość zasysanego powietrza przed turbiną i ciśnienie doładowania za turbiną...

Pkt 2 i 3 twojej podpowiedzi ok, zgodzę się... 

Logi, logi i jeszcze raz logi panowie w takiej sytuacji, dopiero podpowiadanie co może być...

dokładnie to napisałem - 1 sprawdź czy zgadza CI się powietrze z turbo na wejściu i na wyjściu czy nie masz utraty powietrza .

przeczytaj jeszcze raz i się zastanów.

 

Opublikowano

Dodatkowo, BRD ma trochę inną turbinę niż powszechnie znane tdi, poczytaj ten post: https://a4-klub.pl/topic/429128-brd-niedoładowuje-normalnie-jak-wypala-dpf-to-pompuje-tyle-co-trzeba/?do=findComment&comment=5346229

Opisałem tu jak mniej więcej sprawdzić turbo i czujnik położenia nastawnika ciśnienia doładowania -G581

Opublikowano
3 minuty temu, Mechanikkosmita napisał:

sprawdź czy zgadza CI się powietrze z turbo na wejściu i na wyjściu czy nie masz utraty powietrza .

Jakbyś napisał sprawdź masę  zasysanego powietrza przed turbiną i wartość ciśnienia powietrza za turbiną to bym się nie przyczepił... Sterownik przed turbo otrzymuje info o masie powietrza, wyrażoną w gramach, za turbo natomiast ciśnienie doładowania wyrażone w mbar...  Chłopak widać, że początkujący więc jak mu piszesz sprawdź powietrze przed i za turbiną to co pomyśli ??? Skoro jesteśmy profesjonalistami na forum to tak też się wypowiadajmy... By każdy inny zrozumiał o co chodzi. 

Opublikowano (edytowane)
8 minut temu, kamil-vag napisał:

Dodatkowo, BRD ma trochę inną turbinę niż powszechnie znane tdi, poczytaj ten post: https://a4-klub.pl/topic/429128-brd-niedoładowuje-normalnie-jak-wypala-dpf-to-pompuje-tyle-co-trzeba/?do=findComment&comment=5346229

Opisałem tu jak mniej więcej sprawdzić turbo i czujnik położenia nastawnika ciśnienia doładowania -G581

Większość turbin diagnozuje się podobnie, najlepiej zacząć od parametrów rzeczywistych.

Rozwijając moją wypowiedz z sprawdzeniem przed i za turbo powietrza chodzi o sprawdzenie ciśnienia, specyfikacji i rzeczywiste na sensorze map

Edytowane przez Mechanikkosmita
Opublikowano

A co ma przed i za do aktualne i zadane? ? Coś gdzieś dzwoni, ale to nie ta plebania...

Opublikowano
3 minuty temu, kamil-vag napisał:

Jakbyś napisał sprawdź masę  zasysanego powietrza przed turbiną i wartość ciśnienia powietrza za turbiną to bym się nie przyczepił... Sterownik przed turbo otrzymuje info o masie powietrza, wyrażoną w gramach, za turbo natomiast ciśnienie doładowania wyrażone w mbar...  Chłopak widać, że początkujący więc jak mu piszesz sprawdź powietrze przed i za turbiną to co pomyśli ??? Skoro jesteśmy profesjonalistami na forum to tak też się wypowiadajmy... By każdy inny zrozumiał o co chodzi. 

czyli o tym samym mówimy ale inaczej ubraliśmy to w słowa, myślę że odpisując podczas obowiązków warsztatowych też nie miałbyś czasu rozpisać się książkowo tylko piszesz tak aby Cie zrozumiano i działasz dalej

Opublikowano (edytowane)
2 minuty temu, kamil-vag napisał:

A co ma przed i za do aktualne i zadane? ? Coś gdzieś dzwoni, ale to nie ta plebania...

na prawdę zadajesz takie pytania?
dodajesz gazu widzisz jaka powinna być wartosć A - specyfikacja
a masz wartość b - aktualne

 

jak pomiar się nie zgadza to znaczy że masz nieszczelność .

Edytowane przez Mechanikkosmita

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...