kamilex4 Opublikowano 17 Czerwca 2020 Opublikowano 17 Czerwca 2020 Witam Mam dziwny problem, co jakiś czas moje Audi dźwiga obroty do ok 900. Teraz przy tym zjawisku pojawia się błąd alternatora i brak ładowania. Po kilku godzinnym postoju, kontrolka już się nie zapala :/ komputer nic nie pokazuje. Miał ktoś podobny problem ? Jaka była przyczyna ? Proszę o pomoc VID_20200617_143039.mp4
RALF76 Opublikowano 17 Czerwca 2020 Opublikowano 17 Czerwca 2020 (edytowane) szukaj przyczyny w alternatorze lub instalacji, kontrolka oznacza że nie ładuje akumulatora... możliwe że alt do regeneracji Edytowane 17 Czerwca 2020 przez RALF76
kamilex4 Opublikowano 17 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2020 Ale dlaczego po postoju znika samoczynnie ? I żadnych śladów na komputerze ?
RALF76 Opublikowano 17 Czerwca 2020 Opublikowano 17 Czerwca 2020 jedną z przyczyn to szczotki mogą się wieszać w alt - po postoju chwilę ok i znów problem wraca... z km na km może być coraz gorzej... trzeba się udać do elektryka niech sprawdzi co się dzieje
kamilex4 Opublikowano 17 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2020 A czy przy awarii szczotek podwyższone obroty są normalną sytuacją czy to jeszcze coś więcej niż alternator może być ?
RALF76 Opublikowano 17 Czerwca 2020 Opublikowano 17 Czerwca 2020 (edytowane) podwyższa obroty bo prawdopodobnie ECU widzi spadek napięcia na akumulatorze aby doładować więcej... niestety próba kończy się fiaskiem i wywala komunikat na fis: "Hello nie ma ładowania!!!" ps. może też pada regulator napięcia Edytowane 17 Czerwca 2020 przez RALF76
Muskel1 Opublikowano 17 Czerwca 2020 Opublikowano 17 Czerwca 2020 Robiłeś coś przy zasilaniu? Wymieniałeś może akumulator?
kamilex4 Opublikowano 17 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2020 Akumulator wymieniałem sierpień lub wrzesień zeszłego roku
Muskel1 Opublikowano 17 Czerwca 2020 Opublikowano 17 Czerwca 2020 Sprawdź wszystkie połączenia masa i plus czy nie ma gdzieś luzu. W Bagażniku poczynając przy biegunach akumulatora , później w komorze silnika przy alternatorze. W podszybiu koło wlewu płynu do szyb masz taką puszkę, otwórz ja i zobacz jak tam połączenia wyglądają. Tam jest punkt w którym sie zbiegają dodatnie bieguny. Jak tam luz bedzie to wypali styki i napięcie spada.
kamilex4 Opublikowano 17 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2020 Mechanik co mi zmieniał akumulator powiedział że w Audi się nie koduje akumulatora
Muskel1 Opublikowano 17 Czerwca 2020 Opublikowano 17 Czerwca 2020 To poszukaj sobie mechanika, który sie trochę lepiej zna. W B8 akumulator należy zarejestrować w systemie. Jeździć będzie bez zakodowania ale poźniej sie problemy zaczynają.
kamilex4 Opublikowano 17 Czerwca 2020 Autor Opublikowano 17 Czerwca 2020 A widzisz , dziękuję Ci bardzo za info kolego
Muskel1 Opublikowano 17 Czerwca 2020 Opublikowano 17 Czerwca 2020 (edytowane) Wbrew opiniom, że przy zastąpieniu akumulatora immym o tych samych parametrach nie trzeba kodować jestem innego zdania. System nie wie, że został włożony nowy akumulator jezeli sie go nie zakoduje. Widać to doskonale na tym filmiku. W przedlifcie da sie uruchomić wskazanie naładowania akumulatora na MMI i tu właśnie widać (10:30 min) co skala pokazuje bez zakodowania. Edytowane 17 Czerwca 2020 przez Muskel1
mazur1990 Opublikowano 12 Maja Opublikowano 12 Maja Witam, Dzisiaj wyświetlił się błąd alternatora, obroty podskoczyły do ok 1000 obr./min. Podpiąłem miernik napięcie ok 12,20V bez zmian na odpalonym czy zgaszonym. Przebieg ok 370tys. alternator od nowości, akumulator od nowości. Alternator wyzionął ducha?
Muskel1 Opublikowano 12 Maja Opublikowano 12 Maja Z dużym prawdopodobieństwem, jeżeli pasek nie pękł i alternator nest napędzany. 1
mazur1990 Opublikowano 12 Maja Opublikowano 12 Maja Pasek cały. Reszta urządzeń na pasku pracuje beż zarzutu
Muskel1 Opublikowano 12 Maja Opublikowano 12 Maja To pewnie regulator napięcia na alternatorze lub alternator mają usterkę. Błędy sprawdzałeś?
mazur1990 Opublikowano 13 Maja Opublikowano 13 Maja Błedy: Silnik: 7144 - Proszę sprawdzić błedy sterownika CAN Getway (J533). ABS: 00446 - Ograniczenie działania na skutek niskiego napięcia. Klimatyzacja: 03269 - Ograniczenie działania na skutek zarządzania Energi 03270 - redukcja obrotów dmuchawy na skutek zarządzania energi CAN Getwey: 02252 - Alternator usterka elektryczna w obwodzie 02252 - Alternator usterka mechaniczna
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się