Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Auto zamulone


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam panowie mam takie błędy kasuje vagiem i wyskakują na nowo auto jest strasznie zamulony wcześniej miałem B5 1.8 turbo i szło o wiele lepiej teraz jest B7 1.8 t tak jak pisałem wcześniej bardzo kiepsko idzie. Do tego szukam kogoś na czipa żeby się lepiej zbierał najlepiej wielkopolska

IMG_20200811_115914_1.jpg

IMG_20200811_115908.jpg

IMG_20200811_115859.jpg

Opublikowano (edytowane)

Zrób logi vcds'em, a nie tym śmiesznym skanerem, a po kodach błędu przecież wiadomo co trzeba wymienić. Pierwszy błąd to raczej dotyczy źle ustawionego rozrządu więc jak możesz tym skanerem to sprawdź co jest w gr.93

Edytowane przez przem8
Opublikowano
29 minut temu, pelen23 napisał:

Witam panowie mam takie błędy kasuje vagiem i wyskakują na nowo auto jest strasznie zamulony wcześniej miałem B5 1.8 turbo i szło o wiele lepiej teraz jest B7 1.8 t tak jak pisałem wcześniej bardzo kiepsko idzie. Do tego szukam kogoś na czipa żeby się lepiej zbierał najlepiej wielkopolska

IMG_20200811_115914_1.jpg

IMG_20200811_115908.jpg

IMG_20200811_115859.jpg

Nie jeździj tak. Spieprzony masz pewnie termostat a napewno czujnik cieczy w termostacie. U mnie w ALT termostat i czujnik jest częścią całości. U znajomego w 1.9TDi można czujnik oddzielnie kupić. Ale u Ciebie całość bo oprócz bledu czujnika masz błąd obwodu termostatu - więc trzeba całość. Z czujnikiem wałka do mechanika też koniecznie - części weź od dziqa pro choice firma. Ogólnie obie rzeczy mogą się przyczyniać że gorzej chodzi silniczek. Trzeba zajrzeć. Z forum to tu wiele się  nie wywróży. Lepiej nie jeździj. Zrób i spokój. Im dłużej tak jeździsz to męczysz auto. To już nie pierdoły że możesz olać. A poważne rzeczy, bo spieprzony termostat może zagrzewać silnik, a ty nawet nie znasz temperatury bo masz combo. Pozdrawiam

Opublikowano
2 godziny temu, przem8 napisał:

Zrób logi vcds'em, a nie tym śmiesznym skanerem, a po kodach błędu przecież wiadomo co trzeba wymienić. Pierwszy błąd to raczej dotyczy źle ustawionego rozrządu więc jak możesz tym skanerem to sprawdź co jest w gr.93

 

15972574549474026271340429763967.jpg

15972574860552889391137521219483.jpg

Opublikowano
Teraz, pelen23 napisał:

 

15972574549474026271340429763967.jpg

15972574860552889391137521219483.jpg

Pierwsze na zgaszony drugie na odpalonym

 

Opublikowano

Masz przestawiony rozrząd o ząbek i stąd błąd czujnika oraz przymulenie auta.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Ok dzięki czy mogą być tego jakieś skutki

Opublikowano

Mogą być....m.in takie jak w tytule wątku. Z rozrządem to jest tak, że ma być to zrobione właściwie ze sztuką,a w Twoim przypadku nie jest.

Operacja do poprawy....zresztą kto to robił, że finalnie nie sprawdził, porażka.

Opublikowano

Rozrząd był robiony przy 122 tysiącach w Niemczech auto jest z Niemiec teraz ma przejechane 200 swoją drogą ciekawe że nikt tego nie zauważył że auto słabo idzie niemiecki serwis do d*py

Opublikowano

Nie serwis tylko konkretny człowiek, który to robił...takich przypadków również w PL jest od groma.

Czy komuś nie przeszkadzało ?? Może myślał ten ktoś, że tak ma być....

W Twoim przypadku zdecydowałbym się na wymianę całości i o ile nie potrafisz tego ogarnąć sam to poszukałbym kumatego mechanika, a nie jakiegoś z "łapanki", bo taniej.

Opublikowano (edytowane)
1 godzinę temu, pelen23 napisał:

Rozrząd był robiony przy 122 tysiącach w Niemczech auto jest z Niemiec teraz ma przejechane 200 swoją drogą ciekawe że nikt tego nie zauważył że auto słabo idzie niemiecki serwis do d*py

 -16 to graniczna wartość przy której wywala już błąd, z silnikiem nic się nie stanie jeszcze. Do sprawdzenia rozrząd, jeśli jest ok to dopiero czujniki do sprawdzenia ale w 99% przypadków to wina złego ustawienia.

Znaki masz na kole pasowym, oraz pod pokrywą rozrządu. Wrzucasz najwyższy bieg, podnosisz jedno koło i kręcisz aż się pokryją znaki. Jeśli nie ma pokrycia to sprawa prosta. 10 minut roboty i po zabiegu.

Edytowane przez przem8
Opublikowano
W dniu 13.08.2020 o 16:51, przem8 napisał:

 -16 to graniczna wartość przy której wywala już błąd, z silnikiem nic się nie stanie jeszcze. Do sprawdzenia rozrząd, jeśli jest ok to dopiero czujniki do sprawdzenia ale w 99% przypadków to wina złego ustawienia.

Znaki masz na kole pasowym, oraz pod pokrywą rozrządu. Wrzucasz najwyższy bieg, podnosisz jedno koło i kręcisz aż się pokryją znaki. Jeśli nie ma pokrycia to sprawa prosta. 10 minut roboty i po zabiegu.

Faktycznie rozrząd przedstawiony na nastawniku o jeden ząbek temat ogarnięty termostat do wymiany wymieniony i czujnik temperatury dziękuję panowie za pomoc

 

 

Opublikowano
W dniu 10.09.2020 o 11:24, pelen23 napisał:

Faktycznie rozrząd przedstawiony na nastawniku o jeden ząbek temat ogarnięty termostat do wymiany wymieniony i czujnik temperatury dziękuję panowie za pomoc

 

 

Z ciekawości. Do ilu ci wskoczyła teraz wartość w grupie 93?

Opublikowano
W dniu 12.09.2020 o 20:39, Emejcz napisał:

Z ciekawości. Do ilu ci wskoczyła teraz wartość w grupie 93?

Niesprawdzalem

Opublikowano

To jak możesz sprawdź i podziel się informacją

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...