pelen23 Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Witam panowie mam takie błędy kasuje vagiem i wyskakują na nowo auto jest strasznie zamulony wcześniej miałem B5 1.8 turbo i szło o wiele lepiej teraz jest B7 1.8 t tak jak pisałem wcześniej bardzo kiepsko idzie. Do tego szukam kogoś na czipa żeby się lepiej zbierał najlepiej wielkopolska
przem8 Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Opublikowano 12 Sierpnia 2020 (edytowane) Zrób logi vcds'em, a nie tym śmiesznym skanerem, a po kodach błędu przecież wiadomo co trzeba wymienić. Pierwszy błąd to raczej dotyczy źle ustawionego rozrządu więc jak możesz tym skanerem to sprawdź co jest w gr.93 Edytowane 12 Sierpnia 2020 przez przem8
Anelson Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Opublikowano 12 Sierpnia 2020 29 minut temu, pelen23 napisał: Witam panowie mam takie błędy kasuje vagiem i wyskakują na nowo auto jest strasznie zamulony wcześniej miałem B5 1.8 turbo i szło o wiele lepiej teraz jest B7 1.8 t tak jak pisałem wcześniej bardzo kiepsko idzie. Do tego szukam kogoś na czipa żeby się lepiej zbierał najlepiej wielkopolska Nie jeździj tak. Spieprzony masz pewnie termostat a napewno czujnik cieczy w termostacie. U mnie w ALT termostat i czujnik jest częścią całości. U znajomego w 1.9TDi można czujnik oddzielnie kupić. Ale u Ciebie całość bo oprócz bledu czujnika masz błąd obwodu termostatu - więc trzeba całość. Z czujnikiem wałka do mechanika też koniecznie - części weź od dziqa pro choice firma. Ogólnie obie rzeczy mogą się przyczyniać że gorzej chodzi silniczek. Trzeba zajrzeć. Z forum to tu wiele się nie wywróży. Lepiej nie jeździj. Zrób i spokój. Im dłużej tak jeździsz to męczysz auto. To już nie pierdoły że możesz olać. A poważne rzeczy, bo spieprzony termostat może zagrzewać silnik, a ty nawet nie znasz temperatury bo masz combo. Pozdrawiam
pelen23 Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2020 2 godziny temu, przem8 napisał: Zrób logi vcds'em, a nie tym śmiesznym skanerem, a po kodach błędu przecież wiadomo co trzeba wymienić. Pierwszy błąd to raczej dotyczy źle ustawionego rozrządu więc jak możesz tym skanerem to sprawdź co jest w gr.93
pelen23 Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Teraz, pelen23 napisał: Pierwsze na zgaszony drugie na odpalonym
przem8 Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Opublikowano 12 Sierpnia 2020 Masz przestawiony rozrząd o ząbek i stąd błąd czujnika oraz przymulenie auta. 1
pelen23 Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Ok dzięki czy mogą być tego jakieś skutki
AndrzejK. Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Mogą być....m.in takie jak w tytule wątku. Z rozrządem to jest tak, że ma być to zrobione właściwie ze sztuką,a w Twoim przypadku nie jest. Operacja do poprawy....zresztą kto to robił, że finalnie nie sprawdził, porażka.
pelen23 Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Rozrząd był robiony przy 122 tysiącach w Niemczech auto jest z Niemiec teraz ma przejechane 200 swoją drogą ciekawe że nikt tego nie zauważył że auto słabo idzie niemiecki serwis do d*py
AndrzejK. Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Nie serwis tylko konkretny człowiek, który to robił...takich przypadków również w PL jest od groma. Czy komuś nie przeszkadzało ?? Może myślał ten ktoś, że tak ma być.... W Twoim przypadku zdecydowałbym się na wymianę całości i o ile nie potrafisz tego ogarnąć sam to poszukałbym kumatego mechanika, a nie jakiegoś z "łapanki", bo taniej.
przem8 Opublikowano 13 Sierpnia 2020 Opublikowano 13 Sierpnia 2020 (edytowane) 1 godzinę temu, pelen23 napisał: Rozrząd był robiony przy 122 tysiącach w Niemczech auto jest z Niemiec teraz ma przejechane 200 swoją drogą ciekawe że nikt tego nie zauważył że auto słabo idzie niemiecki serwis do d*py -16 to graniczna wartość przy której wywala już błąd, z silnikiem nic się nie stanie jeszcze. Do sprawdzenia rozrząd, jeśli jest ok to dopiero czujniki do sprawdzenia ale w 99% przypadków to wina złego ustawienia. Znaki masz na kole pasowym, oraz pod pokrywą rozrządu. Wrzucasz najwyższy bieg, podnosisz jedno koło i kręcisz aż się pokryją znaki. Jeśli nie ma pokrycia to sprawa prosta. 10 minut roboty i po zabiegu. Edytowane 13 Sierpnia 2020 przez przem8
pelen23 Opublikowano 10 Września 2020 Autor Opublikowano 10 Września 2020 W dniu 13.08.2020 o 16:51, przem8 napisał: -16 to graniczna wartość przy której wywala już błąd, z silnikiem nic się nie stanie jeszcze. Do sprawdzenia rozrząd, jeśli jest ok to dopiero czujniki do sprawdzenia ale w 99% przypadków to wina złego ustawienia. Znaki masz na kole pasowym, oraz pod pokrywą rozrządu. Wrzucasz najwyższy bieg, podnosisz jedno koło i kręcisz aż się pokryją znaki. Jeśli nie ma pokrycia to sprawa prosta. 10 minut roboty i po zabiegu. Faktycznie rozrząd przedstawiony na nastawniku o jeden ząbek temat ogarnięty termostat do wymiany wymieniony i czujnik temperatury dziękuję panowie za pomoc
Emejcz Opublikowano 12 Września 2020 Opublikowano 12 Września 2020 W dniu 10.09.2020 o 11:24, pelen23 napisał: Faktycznie rozrząd przedstawiony na nastawniku o jeden ząbek temat ogarnięty termostat do wymiany wymieniony i czujnik temperatury dziękuję panowie za pomoc Z ciekawości. Do ilu ci wskoczyła teraz wartość w grupie 93?
pelen23 Opublikowano 14 Września 2020 Autor Opublikowano 14 Września 2020 W dniu 12.09.2020 o 20:39, Emejcz napisał: Z ciekawości. Do ilu ci wskoczyła teraz wartość w grupie 93? Niesprawdzalem
Tom3k007 Opublikowano 15 Września 2020 Opublikowano 15 Września 2020 To jak możesz sprawdź i podziel się informacją
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się