Jump to content

Kąt wtrysku ,pomiary VAG 5053


Recommended Posts

Witam,dziś podłączyłem Vaga żeby sprawdzić kąt wtrysku i mam pytanie czy na załączonym zdjęciu to jest właśnie ten parametr ? Dodałem jeszcze parametr dawki paliwa dla jasnośći.Na pierwszym zdjęciu pokazuje informacje podcza pomiaru WCZESNY,POŻNY i tak na zmianę.Czekam na waszą pomoc :) Pozdrawiam 

 

img_20200916_092752.jpg

img_20200916_092856.jpg

img_20200916_094125.jpg

Link to post
Share on other sites

Po 1 to dobrze by było wiedzieć o jakim silniku jest mowa.

Link to post
Share on other sites

Więc to raczej nie to chodź ja nie znam tego ustrojstwa więc mogę się mylić. Ale kąt i dawkę powinieneś odczytać w gr 000 i to w dodatku w BS.

Link to post
Share on other sites
W dniu 16.09.2020 o 10:58, marcinmoro napisał:

Witam,dziś podłączyłem Vaga żeby sprawdzić kąt wtrysku i mam pytanie czy na załączonym zdjęciu to jest właśnie ten parametr ? Dodałem jeszcze parametr dawki paliwa dla jasnośći.Na pierwszym zdjęciu pokazuje informacje podcza pomiaru WCZESNY,POŻNY i tak na zmianę.Czekam na waszą pomoc :) Pozdrawiam 

 

img_20200916_092752.jpg

img_20200916_092856.jpg

img_20200916_094125.jpg

w nastawy podstawowe musisz wejsc

grupa 000

2 okno 52-55

4 okno 15-20

Link to post
Share on other sites

Coś się wyjaśniło ,więc uszkodzony jest nastawnik pompy nie trzyma wg kąta wtrysku wartości  w 2 oknie skaczą jak głupie od 0 do nawet 255 ,teraz pytanie czy trzeba regenerować cała pompę czy tylko sam nastawnik?

Link to post
Share on other sites

ja tam disla się dopiero uczę ale zdaje mi się że za kąt wtrysku wcale nie odpowiada nastawnik :wink:  a zawór kąta wtrysku jest zdaje się w samej pompie i samo ustawienie pompy.

Edited by Pieterb
Link to post
Share on other sites
13 minut temu, Pieterb napisał:

ja tam disla się dopiero uczę ale zdaje mi się że za kąt wtrysku wcale nie odpowiada nastawnik :wink:  a zawór kąta wtrysku jest zdaje się w samej pompie i samo ustawienie pompy.

Tak czy owak.pompa jest do naprawy

Link to post
Share on other sites
2 minuty temu, Dev napisał:

Tak czy owak.pompa jest do naprawy

chyba tak

Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Pieterb napisał:

ja tam disla się dopiero uczę ale zdaje mi się że za kąt wtrysku wcale nie odpowiada nastawnik :wink:  a zawór kąta wtrysku jest zdaje się w samej pompie.

Przede wszystkim to należy zacząć od terminologii. Niestety ale przyjęło się błędnie pojęcie "ustawianie kąta wtrysku" Nastawnikiem nie ustawiamy kątu wtrysku (bo takiej możliwości nie ma) tylko ustawiamy regulację początku wtrysku ( czyli np: dla pompy VP44 zakres  plus minus  2 stopnie przed  OT na pierwszym cylindrze). Jak myślisz dlaczego nastawnik ma taką a nie inną nazwę? Właśnie, bo służy do regulacji początku wtrysku. 

Edited by Muskel1
Link to post
Share on other sites

No dobra ale czy dawać całą pompę do regeneracji czy sam nastawnik,bo widziałem aukcje na allegro gdzie można nabyć regenerowany nastawnik oddając stary.

Link to post
Share on other sites

Ja osobiście oddałbym cała pompe. Zrobią wszystko i uszczelnią. 

Link to post
Share on other sites

Lepiej oddać jedno i drugie za jednym zamachem niż oddać sam nastawnik a później się zdziwić jak będzie trzeba jeszcze pompę regenerować. Oszczędność czasu, roboty i podejrzewam pieniędzy.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...