Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Analiza logów B7 1.8t Quattro


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Audi w tym tygodniu bylo u mechanika.

Została wymieniona uszczelka pokrywy zaworów ponieważ był delikatny wyciek.
Wymieniłem również świece na NGK.
Odma zostala wyczyszczona.
Turbo bylo sprawdzane, według mojego mechanika wszystko jest z nim ok jednak mnie wydaje się ze auto jedzie slabo (tak wiem seria 1.8t Quattro nie jedzie zbyt dobrze ale porównywałem z autem mechanika A4 B6 1.8T Quattro Sedan 163km BFB i u niego jedzie to lepiej nawet delikatnie wpycha w fotel jak się przyciśnie a u mnie nigdy tak nie było i nie ma)

Postanowiłem zrobić logi więc jeśli ktoś się zna i jest kumaty moglby i zerknął by na nie byłbym wdzięczny ponieważ moj mechanik oraz kilka innych osób nic niepokojącego na tych logach nie widzi....

najpierw logi statyczne na PB na biegu jałowym

002+033
http://vaglogi.pl/log-002_033_r3EK6fK.html

001+003
http://vaglogi.pl/log-001_003_hxjud81.html

dodatkowo 090+003
http://vaglogi.pl/log-090_093_83Yyx93.html

teraz logi dynamiczne dluga droga, bieg 3 i od 1500 obrotów do odcięcie

002+033
http://vaglogi.pl/log-002_033_N5Z52T.html

003+020
http://vaglogi.pl/log-003_020_aGY9RW.html

115+118
http://vaglogi.pl/log-115_118_KSe5ar.html


teraz dynamiczny na LPG
002+033
http://vaglogi.pl/log-002_033_XnW1j.html


 

Opublikowano
24 minuty temu, przem8 napisał:

Wsio ok.

Na pewno? Moze zrobić jeszcze jakieś logi? A może turbo dziala tylko poprostu ze względu na wiek nadaje się do regeneracji o dlatego tak slabo to jedzie ?

Opublikowano
11 minut temu, matix608 napisał:

Na pewno? Moze zrobić jeszcze jakieś logi? A może turbo dziala tylko poprostu ze względu na wiek nadaje się do regeneracji o dlatego tak slabo to jedzie ?

Wszystko działa dobrze. To, że u mechanika jedzie lepiej może wynikać z wagi auta bo avant jest cięższy od sedana, a do tego lpg też swoje waży.

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

witam sory że podpinam się pod temat ale nie chce zakładać nowego. Moje pytanie brzmi czy z turbiną w moim aucie jest coś nie tak czy ten typ tak ma że nie jedzie a nagle dostaje kopa i że tak powiem wyrywa go ? 1.9 130 ps oto logi

Opublikowano

z góry dzięki za odpowiedz 

Opublikowano
W dniu 22.09.2020 o 10:14, matix608 napisał:

Na pewno? Moze zrobić jeszcze jakieś logi? A może turbo dziala tylko poprostu ze względu na wiek nadaje się do regeneracji o dlatego tak slabo to jedzie ?

To że u mechanika jedzie lepiej może wynikać także z tego że może mieć zmieniony soft i sam może o tym nie wiedzieć, sporo osób tutaj na forum dzięki logom dowiaduje się o zmienionych mapachvw swoich autkach.Sam o tym pomyśl. Co prawda masz tam jakieś cofania zapłonów ale tragedii nie ma.Sprawdź świece,zmierz kompresję i poproś kogoś o analizę wraz z możliwością zmiany softu, np.Łukasz13 lub i nnych polecanych tutaj na forum....

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano
11 godzin temu, JarekST202 napisał:

To że u mechanika jedzie lepiej może wynikać także z tego że może mieć zmieniony soft i sam może o tym nie wiedzieć, sporo osób tutaj na forum dzięki logom dowiaduje się o zmienionych mapachvw swoich autkach.Sam o tym pomyśl. Co prawda masz tam jakieś cofania zapłonów ale tragedii nie ma.Sprawdź świece,zmierz kompresję i poproś kogoś o analizę wraz z możliwością zmiany softu, np.Łukasz13 lub i nnych polecanych tutaj na forum....

Świece wymieniłem właśnie po zrobieniu logów na nowe NGK.

Cofanie zapłonowe bylo od Świec?

 

Z Łukaszem jestem na bieżąco oglądał logi i powiedział że wszystko OK. Zbieram graty mam juz DP i wtryski z bexa brakuje mi tylko 2 icka albo fmic ale nie znam nikogo kto mógłby mi to zamontować bo ja się nie znam...

Opublikowano
8 minut temu, matix608 napisał:

Świece wymieniłem właśnie po zrobieniu logów na nowe NGK.

Cofanie zapłonowe bylo od Świec?

 

Z Łukaszem jestem na bieżąco oglądał logi i powiedział że wszystko OK. Zbieram graty mam juz DP i wtryski z bexa brakuje mi tylko 2 icka albo fmic ale nie znam nikogo kto mógłby mi to zamontować bo ja się nie znam...

Cofanie może być z wielu przyczyn,między innymi świece,kompresja,cewki,temperatura w dolocie,paliwo...Sam miałem w tamtym tygodniu takie auto z którym walczyliśmy z cofaniem.Jeśli jednak jesteś w kontakcie z Łukaszem to spokojnie,poprowadzi Cię jak zrobić aby było dobrze.

Jeśli chodzi o chłodzenie to drugi cooler z bexa jesteś w stanie sam założyć jeśli kupisz cały komplet.Jest opisany na forum cały montaż,natomiast jeśli fmic bo idziesz w grubsze moce to najlepiej poszukaj warsztatu który wyspawa Ci to na samochodzie...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...