wosia1500 Opublikowano 22 Października 2020 Opublikowano 22 Października 2020 Cześć, Mam problem z przedostającą się ropą do oleju. Walka z tematem trwa już trochę W pierwszej kolejności zostały wymienione uszczelniacze pompek, niestety to nie pomogło. Kolejnym krokiem miała być wymiana uszczelnienia pompy vacum - popma była w kiepskim stanie to została wymieniona na inną (używaną) Niestety to też nie pomogło. Ostatecznie zdecydowałem się na tulejowanie głowicy. Przy okazji zregenerowana została cała głowica i wymienione wszystkie możliwe uszczelki. Niestety.... po tych wszystkich akcjach dalej jest ten sam problem. Są jeszcze jakieś inne możliwości? Czy raczej mechanik coś zrobił nie tak....
Talpa Opublikowano 22 Października 2020 Opublikowano 22 Października 2020 Lejące wtryski, walnięta pompa podciśnienia.
wosia1500 Opublikowano 22 Października 2020 Autor Opublikowano 22 Października 2020 OK, dzięki za podpowiedź, już kiedyś robiłem wtryski bo lały, ale nie objawiało się to w taki sposób, w sensie ropa nie lała się do oleju. Sprawdzę temat z wtryskami i dam znać czy pomogło.
george Opublikowano 22 Października 2020 Opublikowano 22 Października 2020 Jeżeli wtryski i czapka (gniazda) oraz uszczelnienia są ok, to przejrzenia wymaga vacuum. PS. Czy zauważyłeś na niskich obrotach spadek skuteczności hamulców?
wosia1500 Opublikowano 22 Października 2020 Autor Opublikowano 22 Października 2020 Vacum już wymienione, przed wymianą było tak że na niskich obrotach hamulec twardniał bardzo, teraz po wymianie już jest wszystko ok.
pabblo Opublikowano 22 Października 2020 Opublikowano 22 Października 2020 Niestety niewiele w temacie pomogę, bo mam ten sam problem i planuję tulejowanie gniazd. Możesz mi powiedzieć gdzie i za ile robiłeś regenerację? Widzę, że też Wrocław więc super się składa.
Talpa Opublikowano 22 Października 2020 Opublikowano 22 Października 2020 (edytowane) Polecam zakład w Głogowie na ulicy Mikołaja Reja 15a Motor-Szlif-Części Justkowiak s.c. regenerujemy tam głowice od maszyn rolniczych. Nie było jeszcze problemów. Edytowane 22 Października 2020 przez Talpa
wosia1500 Opublikowano 22 Października 2020 Autor Opublikowano 22 Października 2020 47 minut temu, pabblo napisał: Niestety niewiele w temacie pomogę, bo mam ten sam problem i planuję tulejowanie gniazd. Możesz mi powiedzieć gdzie i za ile robiłeś regenerację? Widzę, że też Wrocław więc super się składa. Musze zapytać mechanika. W poniedziałek zostawiam mu z powrotem auto to wezmę namiary. Samo tulejowanie to koszt ok 500 zł.
Talpa Opublikowano 22 Października 2020 Opublikowano 22 Października 2020 (edytowane) i jeszcze MOTOR - SZLIF - CZĘŚCI Justkowiak s.c. WWW.MOTORSZLIF.PL Edytowane 22 Października 2020 przez Talpa
piotrsob1 Opublikowano 22 Października 2020 Opublikowano 22 Października 2020 16 godzin temu, wosia1500 napisał: Cześć, Mam problem z przedostającą się ropą do oleju. Walka z tematem trwa już trochę W pierwszej kolejności zostały wymienione uszczelniacze pompek, niestety to nie pomogło. Kolejnym krokiem miała być wymiana uszczelnienia pompy vacum - popma była w kiepskim stanie to została wymieniona na inną (używaną) Niestety to też nie pomogło. Ostatecznie zdecydowałem się na tulejowanie głowicy. Przy okazji zregenerowana została cała głowica i wymienione wszystkie możliwe uszczelki. Niestety.... po tych wszystkich akcjach dalej jest ten sam problem. Są jeszcze jakieś inne możliwości? Czy raczej mechanik coś zrobił nie tak.... Jeżeli wyżej wymienione czynności i zostały wykonane starannie i z użyciem sprawnych części na wymianę to pozostaje tylko pęknięcie głowicy pomiędzy szyną paliwową a kanałem olejowym . Żeby lejące pompowtryski miały coś do tego to silnik musiał by nie pracować na którymś z cylindrów Jakoś nie wyobrażam sobie by paliwo nie ulegało spaleniu w silniku pracującym w miarę normalnie ( kolega nic nie pisze o bardzo nierównej pracy ani o ponadnormatywnym kopceniu na czarno).
wosia1500 Opublikowano 23 Października 2020 Autor Opublikowano 23 Października 2020 10 godzin temu, piotrsob1 napisał: Jeżeli wyżej wymienione czynności i zostały wykonane starannie i z użyciem sprawnych części na wymianę to pozostaje tylko pęknięcie głowicy pomiędzy szyną paliwową a kanałem olejowym . Żeby lejące pompowtryski miały coś do tego to silnik musiał by nie pracować na którymś z cylindrów Jakoś nie wyobrażam sobie by paliwo nie ulegało spaleniu w silniku pracującym w miarę normalnie ( kolega nic nie pisze o bardzo nierównej pracy ani o ponadnormatywnym kopceniu na czarno). Mechanik będzie w poniedziałek sprawdzał czy wszystko jest dobrze poskładane. Co do pękniętej głowicy to była robiona pełna regeneracja. Mam nadzieje że jak by była pęknięta to by ktoś to zauważył... Silnik pracuje normalnie, na wszystkie gary, kopcić też nie kopci ...
Talpa Opublikowano 23 Października 2020 Opublikowano 23 Października 2020 tak się zapytam, gdzie w PD jest szyna paliwowa? O ile pamiętam, jest rura doprowadzająca paliwo i to wszystko. I ona może teoretycznie pęknąć i może lać na głowicę, ale nie słyszałem o takim przypadku. Masz na myśli to 038 130 085? 11 godzin temu, piotrsob1 napisał: pęknięcie głowicy pomiędzy szyną paliwową a kanałem olejowym .
piotrsob1 Opublikowano 23 Października 2020 Opublikowano 23 Października 2020 2 minuty temu, Talpa napisał: tak się zapytam, gdzie w PD jest szyna paliwowa? Są nawet dwie To kanały doprowadzające i odprowadzające paliwo do pompowtrysków , w głowicy ....
Talpa Opublikowano 23 Października 2020 Opublikowano 23 Października 2020 3 minuty temu, piotrsob1 napisał: Są nawet dwie To nie jest to?
machina Opublikowano 24 Października 2020 Opublikowano 24 Października 2020 To co pokazałeś to plastikowa rurka ktora wchodzi w jeden z dwóch kanałów paliwowych w głowicy a dokładnie w kanał zasilający.
Talpa Opublikowano 24 Października 2020 Opublikowano 24 Października 2020 Dzięki, to już wiem o co chodzi.
pite Opublikowano 26 Października 2020 Opublikowano 26 Października 2020 Proponuję sprawdzić cewki w pompowtryskiwaczach - próbował ktoś już ?
wosia1500 Opublikowano 26 Października 2020 Autor Opublikowano 26 Października 2020 (edytowane) 1 godzinę temu, pite napisał: Proponuję sprawdzić cewki w pompowtryskiwaczach - próbował ktoś już ? Hej, właśnie dostałem odpowiedz od mechanika. Leje z cewek... Zaś wydatki na zrobienie wtrysków... Edytowane 26 Października 2020 przez wosia1500
pite Opublikowano 27 Października 2020 Opublikowano 27 Października 2020 21 godzin temu, wosia1500 napisał: Hej, właśnie dostałem odpowiedz od mechanika. Leje z cewek... Zaś wydatki na zrobienie wtrysków... Witaj, a jaki koszt uszczelnienia cewek ?
wosia1500 Opublikowano 27 Października 2020 Autor Opublikowano 27 Października 2020 9 godzin temu, pite napisał: Witaj, a jaki koszt uszczelnienia cewek ? Samo uszczelnienie ok 300 zł
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się