Jump to content

Turbo bex


Recommended Posts

Witam, 

Panowie prawdopodobnie czeka mnie wymiana turbosprezarki. Dzis zauwazylem ze cieknie olej. Co polecacie? Regeneracje obecnej czy cos innego? Zmienilem teraz caly wydech kat off i 4 przelotowe tlumiki. Obecnie 240km i 313nm. Mysle ze.to jest wystarczajace bo nie wiem czy na seryjnych gratach i zmiana turbo na inne da cos wiecej km? 

Link to post
Share on other sites

Sama zmiana turbo mocy nie doda, bez ingerencji w soft. Te 240km to masz na seryjnym k03s?

Link to post
Share on other sites

To szczyt możliwości takiej k03s, a i tak jakoś optymistyczny wynik.

Link to post
Share on other sites
W dniu 29.10.2020 o 11:18, MichauKR napisał:

Sama zmiana turbo mocy nie doda, bez ingerencji w soft. Te 240km to masz na seryjnym k03s?

Przepraszam zle napisalem 230km. Tak seryjne turbo. Ostatnio zauwazylem na turbinie olej w poniedzialek oddaje do mechanika i tak pytam z ciekawosci. Jak kupilem auto 3 lata temu to oddalem do gregor10 zeby wszystko posprawdzal i przywrocil do stanu "fabryki" to jak odbieralem to mial 200km bez zadnego softu. W zeszlym roku jak zrobilem wydech dalem na soft i jest 230km i wystarczajaco do sprawnego poruszania sie na miescie. 

Czyli jak okaze sie ze cos jest z turbo to lepiej regenerowac obecne i nic nie kombinowac? 

Edited by hitula
Link to post
Share on other sites

też polecam hybryde ja właśnie zmieniłem  z k03s  na hybryde i polecam taki zabieg.  fakt wtryski z bama już na granicy Ale już mi się nie chce ruszać tego 

Link to post
Share on other sites
W dniu 2.11.2020 o 14:33, Misieqq7 napisał:

też polecam hybryde ja właśnie zmieniłem  z k03s  na hybryde i polecam taki zabieg.  fakt wtryski z bama już na granicy Ale już mi się nie chce ruszać tego 

Witam , gdzie najlepiej szukać hybrydy , jakis warsztat , firma co polecisz . Mam k03 i potrzebuje cos mocniejszego no i moja sie kończy więc przy okazji mał bym zapas kiedy bede robił na 200 - 210 

Link to post
Share on other sites
4 godziny temu, Krzysiek Krzysztof napisał:

Witam , gdzie najlepiej szukać hybrydy , jakis warsztat , firma co polecisz . Mam k03 i potrzebuje cos mocniejszego no i moja sie kończy więc przy okazji mał bym zapas kiedy bede robił na 200 - 210 

https://pl-pl.facebook.com/dzeremigarage

Link to post
Share on other sites
W dniu 18.11.2020 o 18:25, Krzysiek Krzysztof napisał:

Witam , gdzie najlepiej szukać hybrydy , jakis warsztat , firma co polecisz . Mam k03 i potrzebuje cos mocniejszego no i moja sie kończy więc przy okazji mał bym zapas kiedy bede robił na 200 - 210 

Znajomy ma na sprzedaż k03s hybrydę od Geremiego na sprzedaż.

Link to post
Share on other sites

Jak chcesz i nie musisz mieć na teraz, to będę sprzedawał swoją K03S razem z DP i 2x IC z mojego BEXa.

Link to post
Share on other sites
Teraz, dayd_4 napisał:

Jak chcesz i nie musisz mieć na teraz, to będę sprzedawał swoją K03S razem z DP i 2x IC z mojego BEXa.

Knujesz centralny IC i K04? :D

Link to post
Share on other sites

Tak. jestem na linii z @MichauKR. ma mi wyspawać ICka centralnego.

Tylko nie wiem co z Turbo, bo @gregor10 mówił mi ostatnio, że najlepiej byłoby zrobić wszystko tip top. głowicę, korby, itd. A mi wszystko hula jak złoto, więc jakakolwiek zmiana turbo plus remont (niepotrzebny) silnika, to kilkanaście tysięcy złotych! Więc myślę aktualnie, żeby tylko zmienić turbo na K04 nowe i zestroić BEXa jeszcze raz u Gregora.

Sam nie wiem co robić. Co myślicie???

Link to post
Share on other sites

wszystko zalezy od tego ile jeszcze bedzie w stanie znieśc stary słup, zwłąszcza głowica

słusznie zauwazyłes że wywalisz dziesiąt tysięcy a nie wiadomo czy będą spodziewane efekty i czy cos sie nie wysra

pakuj duża Kaśkę

Link to post
Share on other sites
6 minut temu, dayd_4 napisał:

Tak. jestem na linii z @MichauKR. ma mi wyspawać ICka centralnego.

Tylko nie wiem co z Turbo, bo @gregor10 mówił mi ostatnio, że najlepiej byłoby zrobić wszystko tip top. głowicę, korby, itd. A mi wszystko hula jak złoto, więc jakakolwiek zmiana turbo plus remont (niepotrzebny) silnika, to kilkanaście tysięcy złotych! Więc myślę aktualnie, żeby tylko zmienić turbo na K04 nowe i zestroić BEXa jeszcze raz u Gregora.

Sam nie wiem co robić. Co myślicie???

Jeżeli obecny setup satysfakcjonuje Cię, to nie ruszaj tematu. :)

Zrobiłem wiele już przy aucie i cieszę się jazdą. Są drobne ubytki oleju, ale komora czysta i świeczki, kompresja wzorowa. Kiedyś będzie trzeba wyszarpać turbo. :D Niemniej na razie nie przejmuje się - pilnuję stan i tyle. Można zwariować, gdyby wszystkim przejmować się.

Link to post
Share on other sites

No właśnie, ja niczego nie musze pilnować. Nic się nie dzieje, dlatego szukam sobie zajęcia. Ostatnio kupiłem nowe moto, więc mam świadomość, że jak przyjdzie wiosna, to kasę zacznę pchać w moto a nie nie w audi!

Link to post
Share on other sites

Licz sie z tym, ze po zrobieniu hybrydy teraz musisz zrobic korekte softu obowiazkowo, a po montazu jej odlaczyc wtyczke z n75(i najlepiej druga na slup do samej nki podlaczyc, zeby korekty dzialaly, ale jak nie ma to nie ma) do czasu strojenia.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...