Muskel1 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 "Musi być" miałem na myśli, że oczywiście nie musi tylko człowiekowi zawsze pech towarzyszy. Pozornie prosta naprawa usterki przeradza się nagle w skomplikowaną i drogą naprawę.
Dev Opublikowano 11 Maja 2021 Autor Opublikowano 11 Maja 2021 (edytowane) Dzisiaj było trochę wolnego oddechu, skraplacz już puszczał, nowy leżał już miesiąc plus nowy zamek klapy. Może jutro poskładam resztę... Edytowane 11 Maja 2021 przez Dev
Dev Opublikowano 16 Maja 2021 Autor Opublikowano 16 Maja 2021 po poskładaniu tego całego szmelcu postanowiłem sie przejechac po wiosce i zonk.... check engine i auto słabo sie zbiera.... dwa błędy wyskoczyły: 1 - 6427 - Klapa w kolektorze ssącym; zespół 1 P2006 00 [237] - stale zamknięta 2 - 6428 - Klapa w kolektorze ssącym; zespół 2 P2007 00 [237] - stale zamknięta jedna rzecz mnie tez zastanowiła ze hamulce jakieś, takieś... liche podpiąłem Vacuometr, na pompie minus 0.95 a na wszystkich zaworach ZERO musiałem zdjąc kompresor i osłonę odmy a pod nią pęknięty 6 mm węzyk, takie g....o teraz robią ze aż żal mówic poskładałem wszystko do kupy i grat śmiga jak ta lala 1
Muskel1 Opublikowano 6 Czerwca 2021 Opublikowano 6 Czerwca 2021 Jak wrażenia z jazdy ze skrzynią ze śmierdziela? Jakie masz obroty przy 120 km/h?
audicoman Opublikowano 13 Sierpnia 2021 Opublikowano 13 Sierpnia 2021 Ale skrzynia ma krótkie przełożenia w S4. W A6 C7 3.0 TFSI na 7 biegu przy 2 tys obr. jest 120 km/h, w tiptronicu na 8 biegu przy 2 tys. jest 140 km/h.
Dev Opublikowano 23 Lutego 2022 Autor Opublikowano 23 Lutego 2022 (edytowane) wstępne przymiarki, na razie surówka Edytowane 23 Lutego 2022 przez Dev
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się