adrianekxxxx Opublikowano 7 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 Witam, mam dość duży problem z nagrzewaniem w mojej a4. gdy samochód chodzi sobie spokojnie itp ciepło leci lecz po wyjechaniu lub po dość mocnym przyspieszaniu zaczyna lecieć zimno. -Pierwsza myśl zapowietrzony układ lecz po ponownym odpowietrzeniu (x5) nic się nie zmieniło -wymiana płyn również -Po wymianie nagrzewnicy także (ponieważ pękła) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 7 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 46 minut temu, adrianekxxxx napisał: Witam, mam dość duży problem z nagrzewaniem w mojej a4. gdy samochód chodzi sobie spokojnie itp ciepło leci lecz po wyjechaniu lub po dość mocnym przyspieszaniu zaczyna lecieć zimno. -Pierwsza myśl zapowietrzony układ lecz po ponownym odpowietrzeniu (x5) nic się nie zmieniło -wymiana płyn również -Po wymianie nagrzewnicy także (ponieważ pękła) UPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrianekxxxx Opublikowano 7 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2021 (edytowane) 2 godziny temu, Dev napisał: UPG Edytowane 8 Lutego 2021 przez adrianekxxxx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrianekxxxx Opublikowano 8 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2021 2 godziny temu, Dev napisał: UPG Uszczelka pod głowicą była robiona wiec raczej wątpię Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina Opublikowano 8 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2021 Objawy typowe dla uszczelki, czy górny przewód do chłodnicy jest twardy od ciśnienia? Odkryć na gorącym silniku korek i zobacz czy dużo ciśnienia wyjdzie, tylko się nie poparz. Na gorącym powinno tylko leciutko syknąć a na zimnym nic. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Langista Opublikowano 8 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2021 Nie lepiej i bezpieczniej byłoby zrobić test spalin? Czy temperatura na liczniku też spada? Termostat był wymieniany? Wisko się nie zacięło? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrianekxxxx Opublikowano 8 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2021 5 godzin temu, machina napisał: Objawy typowe dla uszczelki, czy górny przewód do chłodnicy jest twardy od ciśnienia? Odkryć na gorącym silniku korek i zobacz czy dużo ciśnienia wyjdzie, tylko się nie poparz. Na gorącym powinno tylko leciutko syknąć a na zimnym nic. tak ciśnienie jest dość wysokie ale nie zawsze. leciutko puszcza ciśnienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adrianekxxxx Opublikowano 8 Lutego 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2021 termostat był zmieniany przed zimą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
machina Opublikowano 9 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2021 (edytowane) Mi to wygląda na upg Edytowane 9 Lutego 2021 przez machina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się