Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Budowa Strokera (2.1 95,5mm ) Wał z TDI


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
10 godzin temu, morelo napisał:

Pasowania

2.jpg

Adam Rozumiem że śruby ARP  wszystkie? Proszę dopisz jakimi momentami dokręcałeś głowice, główne podpory i korbowe, gdyż zapomniałem a wyrzuciłem kartki:decayed: może mi się to przydać:)

nie znam angielskiego szkoda że to nie jest w pełni PL

Opublikowano

Uaktualnienie .

i tak panewka na podporze głównej z rowkiem smarującym 360* idzie tak jak koledzy wyżej pisali na podporę numer 4  , po szukaniu info w internecie jak również na tutejszym forum doszedłem do wniosków że ACL zrobiło smarowanie na tej podporze z kanałem olejowym na pełen obrót wału dlatego że przy przekraczaniu pewnych granicznych obciążeń zaciera się panewka korbowodu numer 3 na która idzie kanał smarowania z czopu wału podpory numer 4 , moim zdaniem jest to jakaś wada konstrukcyjna tego silnika który i tak wiele morze znieść , a konstruktorom tej jednostki pewnie nawet się nie śniło że z tego silnika  będą ludzie wyciągać moce dobijające do 1000 km

Ja też zamieniłem tom panewkę z podpory numer 3 na podporę numer 4

kilka foto które się znalazły w między czasie

DSC01850.JPG

DSC01851.JPG

DSC01853.JPG

DSC01854.JPG

Opublikowano

:kox:

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano

Aktualizacja

Silnik zamontowany w bude odpalony przejechane 100 km

odczucia w porównaniu do 2.0 to większy moment obrotowy w obrotach gdy turbina jeszcze śpi działa jak dosyć mocny silnik wolnossący czuć spory przyrost momentu obrotowego w tych partiach obrotów niskich , jeżeli chodzi o wstawanie turbiny to około  300 a 400 obrotów turbina szybciej uzyskuje 1 bar

Wiadomo nie katowałem nie upalałem nie kręciłem go wysoko motor traktowany delikatnie na dotarciu .

Ciekaw jestem czy korekta softu pobudzi turbo jeszcze ciut szybciej .

Opublikowano

Aż to zaobserwuje bo wygląda ciekawie :D

Opublikowano

tak to wygląda pod maską

Opublikowano

Adam kiedy nagrasz jakiś filmik? kupuj uchwyt na kierownicę, Ty masz Quattro To pokaż jak idzie od zera do 200 nie wiem gdzie ale może masz gdzieś taką drogę:decayed:

Maskę będziesz całą wyciszał? Jestem ciekaw czy sporo wyciszy też o tym myślałem:)

Gratulacje:oklasky:

 

Opublikowano

 to izolacja termiczna ,nie chodziło mi o wyciszenie

na tom chwile mam przejechane niewiele coś koło 160 kilometrów gdy bardziej dotrę to być morze coś nagram

choć nie wiem czy coś się nie zesra mam pewne obawy ale to wyjdzie z czasem

Opublikowano

Faktycznie teraz patrzę że to wata termiczna,  ja mam założony termometr w filtrze powietrza wspominałem Ci adam już o tym ale może dla innych się sprzyda,  Jeśli na polu jest w granicach 25-30 stopni i samochód stoi w słońcu na wolnych obrotach to w filtrze jest 60-70 stopni,  aby później schłodzić to powietrze musimy przejechać około 5 km nie mówię tu o spokojniutkiej jeździe 20-40 km tylko w granicach 50-80  jadąc przez około 5 km na piątym biegu temperatura zeszła mi do około 25 stopni naprawdę robiłem różne testy w różnych warunkach. Więc jak najbardziej warto osłaniać całą puche filtra i robić nawet 3 komory przegrody od turbo i DP czy kata.

Teraz u mnie mam założone czujniki, w filtrze, drugi jest zaraz za turbiną przed intercoolerem i trzeci jest za intercoolerem za przepustnicą jak już będzie samochód jeździł i bedzie troche cieplej to będę robił testy w boju Ile tak naprawdę schładza intercooler tego powietrza.

Adam jakie obawy?

Opublikowano (edytowane)
13 godzin temu, morelo napisał:

Faktycznie teraz patrzę że to wata termiczna,  ja mam założony termometr w filtrze powietrza wspominałem Ci adam już o tym ale może dla innych się sprzyda,  Jeśli na polu jest w granicach 25-30 stopni i samochód stoi w słońcu na wolnych obrotach to w filtrze jest 60-70 stopni,  aby później schłodzić to powietrze musimy przejechać około 5 km nie mówię tu o spokojniutkiej jeździe 20-40 km tylko w granicach 50-80  jadąc przez około 5 km na piątym biegu temperatura zeszła mi do około 25 stopni naprawdę robiłem różne testy w różnych warunkach. Więc jak najbardziej warto osłaniać całą puche filtra i robić nawet 3 komory przegrody od turbo i DP czy kata.

Teraz u mnie mam założone czujniki, w filtrze, drugi jest zaraz za turbiną przed intercoolerem i trzeci jest za intercoolerem za przepustnicą jak już będzie samochód jeździł i bedzie troche cieplej to będę robił testy w boju Ile tak naprawdę schładza intercooler tego powietrza.

Adam jakie obawy?

Super że dodałeś ten opis o tych temperaturach

Obawy co do pasowania korb

dodam jeszcze po zrobieniu większej ilości kilometrów że niuton jest sporo większy podczas jazdy i reakcja na gaz powyżej 3000 rpm jest natychmiastowa jestem bardzo pozytywnie zaskoczony ciekawe co za kreski pokarze , dodam jeszcze że nie liczę na rekordy jakieś byle by tylko nie było gorzej ja na 2.0 , na którym miałem 415 HP i 518 NMwykres_hopek.png

 

Edytowane przez hopek03
Opublikowano

aktualizacja tematu

Turbo IHI hybryda od Perun Turbo

wtryski 630

przepływomierz z a3 3.0 benzyna 84mm średnicy

wydech przelot

intercooler 230x550x65

Została zrobiona korekta programu 438KM i 530NM   i wyszły kwiatki a mianowicie temperatura w dolocie dochodząca do niemal że 90 * na hamowni stacjonarnej , na drogowej wyszła mniejsza ale też dochodzi do pona 65 * i nic więcej się nie dało zrobić

stroker 2.1 dużo bardziej się grzeje jak 2.0 sprawdzone na własnej skórze

spróbuje powalczyć z tą temperaturom ale sam jeszcze nie wiem do końca w jaki sposób

Wrażenia mimo niewielkiego przyrostu są sporo lepsze auto jest bardziej żywe i elastyczne w porównaniu do 2.0

wykres wkleję w najbliższym czasie

Opublikowano
10 godzin temu, hopek03 napisał:

aktualizacja tematu

Turbo IHI hybryda od Perun Turbo

wtryski 630

przepływomierz z a3 3.0 benzyna 84mm średnicy

wydech przelot

intercooler 230x550x65

Została zrobiona korekta programu 438KM i 530NM   i wyszły kwiatki a mianowicie temperatura w dolocie dochodząca do niemal że 90 * na hamowni stacjonarnej , na drogowej wyszła mniejsza ale też dochodzi do pona 65 * i nic więcej się nie dało zrobić

stroker 2.1 dużo bardziej się grzeje jak 2.0 sprawdzone na własnej skórze

spróbuje powalczyć z tą temperaturom ale sam jeszcze nie wiem do końca w jaki sposób

Wrażenia mimo niewielkiego przyrostu są sporo lepsze auto jest bardziej żywe i elastyczne w porównaniu do 2.0

wykres wkleję w najbliższym czasie

Musisz sobie zrobić intercooler wodny, coś w stylu 3.0tfsi

Opublikowano

W ostateczności dotrysk wody z metanolem do dolotu, przy okazji spaliny troche chłodzi.

Mój silnik już jeździ, 700 kilometrów bez problemów. Narazie na starym osprzęcie, chce chociaż 1000 km zrobić przed montażem nowego turbo.

Na k03s 1,2 bara mam już przy 2400 obrotów ?. Mimo szerokiego kanału w głowicy.

Teraz to dopiero jedzie jak diesel.

Opublikowano

:kox:

Opublikowano (edytowane)

wykres

 

 

 

IMG-20210523-WA0001.jpg

Edytowane przez hopek03
Opublikowano
57 minut temu, hopek03 napisał:

wykres

 

 

 

IMG-20210523-WA0001.jpg

Moc i.moment trochę nizszy jak u mnie ale silnik o 30%  mniejszy. Ogólnie miazga  !!!!

Opublikowano

Ja widzę takie rozwiązanie;  polować na zderzak z B7 który pasuje do B6 później tablica rejestracyjna na bok a na środku duży grill o lepszym przepływie i wymiana intercoolera na większy o leprzym rdzeniu. :)

Opublikowano
12 godzin temu, morelo napisał:

Ja widzę takie rozwiązanie;  polować na zderzak z B7 który pasuje do B6 później tablica rejestracyjna na bok a na środku duży grill o lepszym przepływie i wymiana intercoolera na większy o leprzym rdzeniu. :)

zderzak z b7 nie pasuje do b6 b7 ma całkowicie inny przód

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...