hopek03 Opublikowano 25 Marca 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2021 10 godzin temu, morelo napisał: Pasowania Adam Rozumiem że śruby ARP wszystkie? Proszę dopisz jakimi momentami dokręcałeś głowice, główne podpory i korbowe, gdyż zapomniałem a wyrzuciłem kartki może mi się to przydać nie znam angielskiego szkoda że to nie jest w pełni PL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek03 Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Uaktualnienie . i tak panewka na podporze głównej z rowkiem smarującym 360* idzie tak jak koledzy wyżej pisali na podporę numer 4 , po szukaniu info w internecie jak również na tutejszym forum doszedłem do wniosków że ACL zrobiło smarowanie na tej podporze z kanałem olejowym na pełen obrót wału dlatego że przy przekraczaniu pewnych granicznych obciążeń zaciera się panewka korbowodu numer 3 na która idzie kanał smarowania z czopu wału podpory numer 4 , moim zdaniem jest to jakaś wada konstrukcyjna tego silnika który i tak wiele morze znieść , a konstruktorom tej jednostki pewnie nawet się nie śniło że z tego silnika będą ludzie wyciągać moce dobijające do 1000 km Ja też zamieniłem tom panewkę z podpory numer 3 na podporę numer 4 kilka foto które się znalazły w między czasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 3 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2021 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek03 Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2021 Aktualizacja Silnik zamontowany w bude odpalony przejechane 100 km odczucia w porównaniu do 2.0 to większy moment obrotowy w obrotach gdy turbina jeszcze śpi działa jak dosyć mocny silnik wolnossący czuć spory przyrost momentu obrotowego w tych partiach obrotów niskich , jeżeli chodzi o wstawanie turbiny to około 300 a 400 obrotów turbina szybciej uzyskuje 1 bar Wiadomo nie katowałem nie upalałem nie kręciłem go wysoko motor traktowany delikatnie na dotarciu . Ciekaw jestem czy korekta softu pobudzi turbo jeszcze ciut szybciej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ivanek Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2021 Aż to zaobserwuje bo wygląda ciekawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek03 Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek03 Opublikowano 15 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2021 tak to wygląda pod maską Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morelo Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Adam kiedy nagrasz jakiś filmik? kupuj uchwyt na kierownicę, Ty masz Quattro To pokaż jak idzie od zera do 200 nie wiem gdzie ale może masz gdzieś taką drogę Maskę będziesz całą wyciszał? Jestem ciekaw czy sporo wyciszy też o tym myślałem Gratulacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek03 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2021 to izolacja termiczna ,nie chodziło mi o wyciszenie na tom chwile mam przejechane niewiele coś koło 160 kilometrów gdy bardziej dotrę to być morze coś nagram choć nie wiem czy coś się nie zesra mam pewne obawy ale to wyjdzie z czasem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morelo Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Faktycznie teraz patrzę że to wata termiczna, ja mam założony termometr w filtrze powietrza wspominałem Ci adam już o tym ale może dla innych się sprzyda, Jeśli na polu jest w granicach 25-30 stopni i samochód stoi w słońcu na wolnych obrotach to w filtrze jest 60-70 stopni, aby później schłodzić to powietrze musimy przejechać około 5 km nie mówię tu o spokojniutkiej jeździe 20-40 km tylko w granicach 50-80 jadąc przez około 5 km na piątym biegu temperatura zeszła mi do około 25 stopni naprawdę robiłem różne testy w różnych warunkach. Więc jak najbardziej warto osłaniać całą puche filtra i robić nawet 3 komory przegrody od turbo i DP czy kata. Teraz u mnie mam założone czujniki, w filtrze, drugi jest zaraz za turbiną przed intercoolerem i trzeci jest za intercoolerem za przepustnicą jak już będzie samochód jeździł i bedzie troche cieplej to będę robił testy w boju Ile tak naprawdę schładza intercooler tego powietrza. Adam jakie obawy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek03 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2021 (edytowane) 13 godzin temu, morelo napisał: Faktycznie teraz patrzę że to wata termiczna, ja mam założony termometr w filtrze powietrza wspominałem Ci adam już o tym ale może dla innych się sprzyda, Jeśli na polu jest w granicach 25-30 stopni i samochód stoi w słońcu na wolnych obrotach to w filtrze jest 60-70 stopni, aby później schłodzić to powietrze musimy przejechać około 5 km nie mówię tu o spokojniutkiej jeździe 20-40 km tylko w granicach 50-80 jadąc przez około 5 km na piątym biegu temperatura zeszła mi do około 25 stopni naprawdę robiłem różne testy w różnych warunkach. Więc jak najbardziej warto osłaniać całą puche filtra i robić nawet 3 komory przegrody od turbo i DP czy kata. Teraz u mnie mam założone czujniki, w filtrze, drugi jest zaraz za turbiną przed intercoolerem i trzeci jest za intercoolerem za przepustnicą jak już będzie samochód jeździł i bedzie troche cieplej to będę robił testy w boju Ile tak naprawdę schładza intercooler tego powietrza. Adam jakie obawy? Super że dodałeś ten opis o tych temperaturach Obawy co do pasowania korb dodam jeszcze po zrobieniu większej ilości kilometrów że niuton jest sporo większy podczas jazdy i reakcja na gaz powyżej 3000 rpm jest natychmiastowa jestem bardzo pozytywnie zaskoczony ciekawe co za kreski pokarze , dodam jeszcze że nie liczę na rekordy jakieś byle by tylko nie było gorzej ja na 2.0 , na którym miałem 415 HP i 518 NM Edytowane 16 Kwietnia 2021 przez hopek03 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tanaka500 Opublikowano 22 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2021 Jakie masz turbo w obecnym setupie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek03 Opublikowano 22 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2021 aktualizacja tematu Turbo IHI hybryda od Perun Turbo wtryski 630 przepływomierz z a3 3.0 benzyna 84mm średnicy wydech przelot intercooler 230x550x65 Została zrobiona korekta programu 438KM i 530NM i wyszły kwiatki a mianowicie temperatura w dolocie dochodząca do niemal że 90 * na hamowni stacjonarnej , na drogowej wyszła mniejsza ale też dochodzi do pona 65 * i nic więcej się nie dało zrobić stroker 2.1 dużo bardziej się grzeje jak 2.0 sprawdzone na własnej skórze spróbuje powalczyć z tą temperaturom ale sam jeszcze nie wiem do końca w jaki sposób Wrażenia mimo niewielkiego przyrostu są sporo lepsze auto jest bardziej żywe i elastyczne w porównaniu do 2.0 wykres wkleję w najbliższym czasie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 23 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2021 10 godzin temu, hopek03 napisał: aktualizacja tematu Turbo IHI hybryda od Perun Turbo wtryski 630 przepływomierz z a3 3.0 benzyna 84mm średnicy wydech przelot intercooler 230x550x65 Została zrobiona korekta programu 438KM i 530NM i wyszły kwiatki a mianowicie temperatura w dolocie dochodząca do niemal że 90 * na hamowni stacjonarnej , na drogowej wyszła mniejsza ale też dochodzi do pona 65 * i nic więcej się nie dało zrobić stroker 2.1 dużo bardziej się grzeje jak 2.0 sprawdzone na własnej skórze spróbuje powalczyć z tą temperaturom ale sam jeszcze nie wiem do końca w jaki sposób Wrażenia mimo niewielkiego przyrostu są sporo lepsze auto jest bardziej żywe i elastyczne w porównaniu do 2.0 wykres wkleję w najbliższym czasie Musisz sobie zrobić intercooler wodny, coś w stylu 3.0tfsi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kakamber1 Opublikowano 23 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2021 W ostateczności dotrysk wody z metanolem do dolotu, przy okazji spaliny troche chłodzi. Mój silnik już jeździ, 700 kilometrów bez problemów. Narazie na starym osprzęcie, chce chociaż 1000 km zrobić przed montażem nowego turbo. Na k03s 1,2 bara mam już przy 2400 obrotów ?. Mimo szerokiego kanału w głowicy. Teraz to dopiero jedzie jak diesel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 23 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2021 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek03 Opublikowano 23 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2021 (edytowane) wykres Edytowane 23 Maja 2021 przez hopek03 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev Opublikowano 23 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2021 57 minut temu, hopek03 napisał: wykres Moc i.moment trochę nizszy jak u mnie ale silnik o 30% mniejszy. Ogólnie miazga !!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morelo Opublikowano 24 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2021 Ja widzę takie rozwiązanie; polować na zderzak z B7 który pasuje do B6 później tablica rejestracyjna na bok a na środku duży grill o lepszym przepływie i wymiana intercoolera na większy o leprzym rdzeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hopek03 Opublikowano 24 Maja 2021 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2021 12 godzin temu, morelo napisał: Ja widzę takie rozwiązanie; polować na zderzak z B7 który pasuje do B6 później tablica rejestracyjna na bok a na środku duży grill o lepszym przepływie i wymiana intercoolera na większy o leprzym rdzeniu. zderzak z b7 nie pasuje do b6 b7 ma całkowicie inny przód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się