Mlody33 Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Opublikowano 5 Kwietnia 2021 Siemka. Mam taki problem. Gdy auto odpalę to one skacze na obrotach i całe drży i pracuje jak traktor. Gdy troszkę przy gazuję to po jakim czasie przechodzi i można normalnie jeździć Wywala mi takie błędy 16684 wykrycie losowego/wielokrotnego przerwania zapłonu cylindra 16685 wykrycie przerwania zapłonu cylindra pierwszego Dodam że świece zmieniłem, kable nie są przerwane i wyglądają na ok bo 3 lata temu były kupowane. Dodam że posiadam LPG.
Mlody33 Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 22 Kwietnia 2021 Wymieniłem świece, cewkę zapłonową i kable zapłonowe na nowe ale nadal drży i pracuje na traktor i te same błędy wywala. W załączniku będą krótkie filmy. Ma ktoś jakiś pomysł ? VID_20210422_092356.mp4 VID_20210422_092445.mp4 VID_20210422_092535.mp4
Mlody33 Opublikowano 6 Maja 2021 Autor Opublikowano 6 Maja 2021 Na prawdę nikt nie ma pomysłu co to może być ?
Busiek100 Opublikowano 31 Maja 2021 Opublikowano 31 Maja 2021 (edytowane) Wykonaj pomiar ciśnienia w cylindrach. Czy na LPG też drży??? Edytowane 31 Maja 2021 przez Busiek100
Mlody33 Opublikowano 2 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2021 Na LPG wszystko normalnie jest. Dziś byłem u elektryka to powiedział jak by rozrząd się przestawił albo pasek się wydłużył od rozrządu. Gdzieś tam wchodził w bloki i mówi że pokazuje mu w którymś bloku który odpowiada za rozrząd wartości od 3 do 5 a powinno być mniej więcej na 0. Dodał że przez to silnik na zimnym silniku będzie za dużo paliwa i temu na cylindrach nie chodzi prawidłowo. Wystarczy żeby trochę przy gazować i będzie wszystko w porządku...
Nowaczek22 Opublikowano 4 Czerwca 2021 Opublikowano 4 Czerwca 2021 Też mi się wydaje że coś z rozrządem jest nie tak
Zlatan2332 Opublikowano 4 Czerwca 2021 Opublikowano 4 Czerwca 2021 Witam, W aucie mojego ojca było podobnie i też miał wtedy właśnie z rozrządem kłopot, więc pewnie trafione
k232 Opublikowano 6 Czerwca 2021 Opublikowano 6 Czerwca 2021 Ja mam to samo, rozrząd miałem źle ustawiony było tak samo, teraz rozrząd zmieniony, ustawiony dobrze i dalej to samo , u mnie tylko tak działa na ssaniu ale wtedy bardzo czuć paliwo w środku auta i wydaje mi się, że mega dużo pali nawet przy jeździe na gazie. Nie mam zielonego pojęcia co to może być, może wtryskiwacze już nie dają rady, czytałem, że może pompka paliwa jest źle ustawiona i za dużo paliwa podaje ale czy to jest realne to nie wiem.
przem8 Opublikowano 7 Czerwca 2021 Opublikowano 7 Czerwca 2021 A jak się ustawia pompe paliwa? Ale bajki. Masz regulator ciśnienia paliwa, który odpowiada za utrzymanie stałego, zadanego ciśnienia. Pompa paliwa może dawać za małe ciśnienie co najwyżej i być po prostu niewydajna. POdepnij manometr pod listwę i się dowiesz jakie jest ciśnienie paliwa.
k232 Opublikowano 7 Czerwca 2021 Opublikowano 7 Czerwca 2021 Godzinę temu, przem8 napisał: A jak się ustawia pompe paliwa? Ale bajki. Masz regulator ciśnienia paliwa, który odpowiada za utrzymanie stałego, zadanego ciśnienia. Pompa paliwa może dawać za małe ciśnienie co najwyżej i być po prostu niewydajna. POdepnij manometr pod listwę i się dowiesz jakie jest ciśnienie paliwa. Tak jak napisałem, gdzieś na innym forum tak przeczytałem ? chyba, że to pisali o pompie wtryskowej ale to raczej w TDI a tu jest inny temat, no trudno ? A jakie mogą być objawy gdy pompa paliwa daje za małe ciśnienie ?
przem8 Opublikowano 7 Czerwca 2021 Opublikowano 7 Czerwca 2021 55 minut temu, k232 napisał: jakie mogą być objawy gdy pompa paliwa daje za małe ciśnienie ? Problemy z odpalaniem, błąd ubogiej mieszanki, korekty lambdy poza normą.
k232 Opublikowano 7 Czerwca 2021 Opublikowano 7 Czerwca 2021 W dniu 5.04.2021 o 13:52, Mlody33 napisał: Siemka. Mam taki problem. Gdy auto odpalę to one skacze na obrotach i całe drży i pracuje jak traktor. Gdy troszkę przy gazuję to po jakim czasie przechodzi i można normalnie jeździć Wywala mi takie błędy 16684 wykrycie losowego/wielokrotnego przerwania zapłonu cylindra 16685 wykrycie przerwania zapłonu cylindra pierwszego Dodam że świece zmieniłem, kable nie są przerwane i wyglądają na ok bo 3 lata temu były kupowane. Dodam że posiadam LPG. Jeszcze winny może być przepływomierz ale u Ciebie wywala błąd cylindra także szukaj w tym kierunku
Busiek100 Opublikowano 15 Czerwca 2021 Opublikowano 15 Czerwca 2021 Moim zdaniem rozrząd jest ok. Żeby Ci przeskoczył pasek albo się rozciągnął to miałbyś błąd od czujnika wałka rozrządu, a z tego co piszesz to nie ma takiego błędu. Ten elektryk co Ci sprawdzał rozrząd poprzez interfejs to prawdopodobnie odczytał w którejś grupie z czujnika wałka rozrządu położenie wałka ssącego i pewnie masz napinacz łańcucha do wymiany lub zapchany smok lub pompa oleju nie daje dobrego ciśnienia. Wtedy na jałowym będą właśnie wartości poniżej normy, a jak podniesiesz obroty wzrasta ciśnienie oleju i napina się łańcuch i wartości z czujnika się poprawiają.Takie moje zdanie. Wyjmij listwę wtryskową i włóż w butelki plastikowe wtryski PB i niech ktoś kręci rozrusznikiem zobacz jak rozpylają i czy równo podają paliwo skoro na LPG jest ok, to tym bardziej nie szukaj problemu w rozrządzie i w układzie zapłonowym. A może mapa benzynowa się rozjechała od LPG. Pojeźdź trochę na samej benzynie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się