Kamil-Bex Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Gdzie szukać przyczyny?? Wypadanie zapłonu na ssaniu pomocy Brak check engine Podczas jazdy nic nie czuć Może ktoś miał taki przypadek VID_20210416_124606.mp4
DivaynEays Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 falujace obroty nie musza oznaczac wypadania zaplonu.
Kamil-Bex Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2021 1 minutę temu, DivaynEays napisał: falujace obroty nie musza oznaczac wypadania zaplonu. No właśnie trochę źle się określiłem silnikiem nie rzuca są tylko delikatne drgania na jałowym masz jakiś pomysł? Świece denso cewki po akcji serwisowej
przem8 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 1.8t mają takie drgania i to wcale nie musi oznaczac problemów. Poza tym świecie tylko ngk pfr6q.
Kamil-Bex Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2021 (edytowane) 10 minut temu, przem8 napisał: 1.8t mają takie drgania i to wcale nie musi oznaczac problemów. Poza tym świecie tylko ngk pfr6q. Model świeczek denso PK20PR-P8. Nie wydaje mi się żeby to była wina świec..Jedynie to falowanie mnie irytuje.. Ciekawe jaka przyczyną.. Zauważyłem jeszcze jedna zaleznosc auto tak jakby traciło moc np na 5 biegu przy 2 3 tysacach obrotów wolno się rozpędza skrzynia 6 możliwe uszkodzenia dv nie słychac syczenie po upuszczeniu gazu. Edytowane 16 Kwietnia 2021 przez Kamil-Bex
Kamil-Bex Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2021 (edytowane) 3 minuty temu, Kamil-Bex napisał: Edytowane 16 Kwietnia 2021 przez Kamil-Bex
przem8 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Porób logi, bo wróżek tu nie ma. Dv żeby sprawdzic to trzeba wyjąć.
DivaynEays Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 57 minut temu, Kamil-Bex napisał: No właśnie trochę źle się określiłem silnikiem nie rzuca są tylko delikatne drgania na jałowym masz jakiś pomysł? Świece denso cewki po akcji serwisowej bez diagnostyki ciezko cos powiedziec. Moze byc dziura w dolocie, moze byc niesprawny maf, dziura w podcisnieniach etc.
Kamil-Bex Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 16 Kwietnia 2021 3 godziny temu, DivaynEays napisał: bez diagnostyki ciezko cos powiedziec. Moze byc dziura w dolocie, moze byc niesprawny maf, dziura w podcisnieniach etc. Natrafiłem na filmik z podobnymi objawami tylko wachania obrotów ja większe niż u mnie poniżej link: Autor filmu opisuje usterkę jako GUMY ŁĄCZNIKOWE PRZY KOLEKTORZE SSĄCYM. Za bardzo nie wiem jak się za to zabrać..
przem8 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Opublikowano 16 Kwietnia 2021 Po tym Twoim filmiku to ja nie widzę żadnych problemów, a że chwilowo obroty się wahają to nic dziwnego. Silnik masz na ssaniu, podczas którego pracuje SAI. Wystarczy większe zapotrzebowanie na energię albo coś nagle "stawi większy opór" i masz swój wielki problem. To nie nowe auto... Poza tym diagnostyka i sprawdź synchro rozrządu w gr.93. Zapoznaj się z tematem i zacznij działać, a nie szukasz wróżbitów.
zionx Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 W dniu 16.04.2021 o 14:00, Kamil-Bex napisał: Model świeczek denso PK20PR-P8. (...) Ja też prędzej zakładałem zawsze Denso ale tu powinny być K20TT A przy tym silniku to i tak każdy poleca NGK
Kamil-Bex Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2021 (edytowane) 2 godziny temu, zionx napisał: Ja też prędzej zakładałem zawsze Denso ale tu powinny być K20TT A przy tym silniku to i tak każdy poleca NGK Sprawdziłem zdemontowane Świece okazało się że są to przez wszystkich polecane ngk pfr6q przed wymiana i po na aktualnie denso bez poprawy nadal obroty delikatnie skaczą na ssaniu. Biorę się za czyszczenie całej odmy bo z tego co widzę jest to ori przebieg 155tys odma nie wygląda najlepiej korek wlewu oleju nie jest zasysany.. Edytowane 19 Kwietnia 2021 przez Kamil-Bex
pelonek1 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 2 minuty temu, Kamil-Bex napisał: Sprawdziłem zdemontowane Świece okazało się że są to przez wszystkich polecane ngk pfr6q przed wymiana i po na aktualnie denso bez poprawy nadal obroty delikatnie skaczą na ssaniu. Biorę się za czyszczenie całej odmy bo z tego co widzę jest to ori przebieg 155tys odma nie wygląda najlepiej korek wlewu oleju nie jest zasysany.. Korek wlewu oleju ma nie być zasysany tylko ma podskakiwać na jałowych obrotach.
Kamil-Bex Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2021 1 minutę temu, pelonek1 napisał: Korek wlewu oleju ma nie być zasysany tylko ma podskakiwać na jałowych obrotach. Dokładnie tak podskakuje. Z tego co wyczytałem takie falowanie na ssaniu może mieć związek z nieszczelna odma..Dzisiaj jadę pod komputer sprawdzić ewentualne błędy..
zionx Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Pelonek, właśnie też to chciałem napisać Nierówno pracuje na "ssaniu" bo jeszcze silnik jest niedogrzany, co za tym idzie sonda nie pracuje i nie wprowadza krótkich korekt dawki. Ja bym się takimi objawami nie przejmował Btw.. jak widzę tekst typu 150k przebiegu w nastoletnim aucie to mnie krew zalewa..
Kamil-Bex Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2021 3 minuty temu, zionx napisał: Pelonek, właśnie też to chciałem napisać Nierówno pracuje na "ssaniu" bo jeszcze silnik jest niedogrzany, co za tym idzie sonda nie pracuje i nie wprowadza krótkich korekt dawki. Ja bym się takimi objawami nie przejmował Byłem w posiadaniu bfb przed bexem i nie było czegoś takiego obroty ładnie się utrzymywały na ssaniu
pelonek1 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 17 minut temu, zionx napisał: Nierówno pracuje na "ssaniu" bo jeszcze silnik jest niedogrzany, co za tym idzie sonda nie pracuje i nie wprowadza krótkich korekt dawki. Ja bym się takimi objawami nie przejmował Ja też się nie przejmuję i czasem coś tam obroty się zachwieją u mnie na ssaniu. Silnik bez błędów, wszystko sprawne, logi poprawne. No ale można szukać dziury w całym i wydawać zbędnie PLNy.
Kamil-Bex Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2021 3 godziny temu, pelonek1 napisał: Ja też się nie przejmuję i czasem coś tam obroty się zachwieją u mnie na ssaniu. Silnik bez błędów, wszystko sprawne, logi poprawne. No ale można szukać dziury w całym i wydawać zbędnie PLNy. Ok. Dla spokojności ogarnę odme czyszczenie plus nowe zaworki a później tipa i wszystkie rurki które są z nim połączone. W planach jest montaż donpaip czesc już jest u mnie wolę żeby wszystko było jak powinno
pelonek1 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Opublikowano 19 Kwietnia 2021 @Kamil-Bex nagrałem Ci filmik jak to jest u mnie w sprawnym BFB na ssaniu. Na początku widać jakieś falowanie obrotów, jednak tak jakby ich nie było u mnie. Tak czy inaczej jeśli nic niepokojącego się nie dzieje to Twoim uruchomieniem na ssaniu bym się nie przejmował. VID_20210419_160316.mp4
Kamil-Bex Opublikowano 19 Kwietnia 2021 Autor Opublikowano 19 Kwietnia 2021 2 godziny temu, pelonek1 napisał: @Kamil-Bex nagrałem Ci filmik jak to jest u mnie w sprawnym BFB na ssaniu. Na początku widać jakieś falowanie obrotów, jednak tak jakby ich nie było u mnie. Tak czy inaczej jeśli nic niepokojącego się nie dzieje to Twoim uruchomieniem na ssaniu bym się nie przejmował. Nic poza tym niepokojącego się właśnie nie dzieje jedynie w moim odczuciu słabo przyśpiesza jak na 190km dzisiaj był podpięty pod komputer błędów brak. Tak odpala na dzien dzisiejszy : VID_20210419_203031.mp4
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się