Kris43 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 W Audi A4 1,9 TDI nagle nastąpił spadek mocy, obroty zmalały, z rury wydechowej zaczęło kopcić na niebiesko, po zatrzymaniu okazalo się, ze silnik wyrzucił cały olej wydechem . Co to moze byc ? Czy ktos mial wczesniej taki problem. Z gory dziekuje za odp.
marcin78 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 musiales miec juz wczesniej niski stan oleju, sprawdzales? turbo wyciaga olej z silnika ale nie w przeciagu 20 km. moze spore wycieki?
Kris43 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2009 tak ostatnio wymienialem olej w silniku, sprawdzalem olej na 300 m wyrzucilo caly olej, a za mna byl jedynie wielki dym :tongue4:
Musashi Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 byc moze puscily uszczelniacze turbiny. do momentu weryfikacji, nie uruchamiaj silnika. ryzyko ze z powodu zuzycia oleju silnik zaczal sie zacierac. jest rowniez niebezpieczenstwo, ze olej z turbiny w dolocie, stanie sie paliwem i silnik sie "ukreci"
Kris43 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Bardzo dziękuję, pozdrawiam :>
Grzesiek234 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Dokładnie tak jak mówi Musashi Skup sie raczej na turbo, no i kat do wywalenia.
Sztomel Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 nagle nastąpił spadek mocy, obroty zmalały, z rury wydechowej zaczęło kopcić na niebiesko, po zatrzymaniu okazalo się, ze silnik wyrzucił cały olej wydechem nie wygląda to wesoło z opisu, jeśli olej dostał się do komór spalania to raczej trzeba wziąć pod uwagę, że korbowody się pogięły i GMP obniżył się o kilka milimetrów dla tłoków, aż dziw że silnik się nie rozbiegał.
Grzesiek234 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Może poszły uszczelniacze tylko po ciepłej stronie turbo i poprostu olej wywaliło, a silnik ok.
aju Opublikowano 11 Kwietnia 2009 Opublikowano 11 Kwietnia 2009 zwróć uwagę na turbo w 1 kolejności i bądź dobrej myśli że olej nie dostał się na zimną stronę turbiny. Ale ogólnie dobrze to nie wygląda.
Musashi Opublikowano 12 Kwietnia 2009 Opublikowano 12 Kwietnia 2009 podkreslam, przed uruchomieniem silnika weryfikacja stanu silnika (od spodu ), byc moze jest do uratowania. proba uruchamiania, moze tylko pogorszyc sprawe.
Kris43 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Dzisiaj oddaje samochod do warsztatu okaże się co sie zepsulo i napisze
gzrybol Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Witam nie miałes w czesniej zadnych obiawów np gwizdania, czy przykapcania na niebiesko wszytko było do końca ok?
Kris43 Opublikowano 16 Lipca 2009 Autor Opublikowano 16 Lipca 2009 Po oddaniu samochodu do warsztatu okazalo sie ze to byla turbina
zaku75 Opublikowano 16 Lipca 2009 Opublikowano 16 Lipca 2009 Witam nie miałes w czesniej zadnych obiawów np gwizdania, czy przykapcania na niebiesko wszytko było do końca ok? A jak gwizda to źle bo mój tak lekko pogwizduje juz ok 1,5 roku i nic szczególnego się nie psuje oleju pobiera ok 1litra na 13000tyś max V 208km/h
domelq Opublikowano 17 Lipca 2009 Opublikowano 17 Lipca 2009 Przeważnie gwizdanie to oznaki jej końca
Piotrek98igo Opublikowano 17 Lipca 2009 Opublikowano 17 Lipca 2009 Przeważnie gwizdanie to oznaki jej końca zalezy jakie gwizdanie,bo jezeli nie ma kata to bedzie sobie gwizdac tak milo dla ucha
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się