MaTeo85 Opublikowano 5 Czerwca 2021 Opublikowano 5 Czerwca 2021 Nie ma czegoś takiego jak klimatronik z Anglika. Sam sterownik jest jeden, a czy działa jak Anglik czy jak reszta Europy to zależy od kodowania przekazanego przez licznik. 1
maniekaudia4 Opublikowano 5 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2021 W klimatroniku jest błąd tylko od silniczka spietrzania powietrza v113. A reszta wartości jak widać na zdjęciach.
maniekaudia4 Opublikowano 5 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2021 10 godzin temu, Langista napisał: Jeszcze jedna sprawa, czy wentylator załącza się? Econ się świeci? Może sterownik wentylatora uwalony? Sprawdź bezpieczniki pod kierownicą w takich wtyczkach : Bezpiecznik 50A jest cały sprawdzałe miernikiem
maniekaudia4 Opublikowano 5 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 5 Czerwca 2021 12 minut temu, MaTeo85 napisał: A grupa 002 z klimatronika?
MaTeo85 Opublikowano 6 Czerwca 2021 Opublikowano 6 Czerwca 2021 Tu jakby wszystko jest OK. Zmień kodowanie licznika na RoW Audi A4 (8E) Instrument Cluster (8E2/8E5/8H7) - Ross-Tech Wiki WIKI.ROSS-TECH.COM Po tym zrób nastawy podstawowe w klimatroniku. Może być problem z uwagi na błędy silnika nastawczego który Ci szwankuje, ale zobacz czy przejdą. Później odpal silnik ustaw klimę na LO i nawiew na maxa przez centralne kartki w desce. I po kilku minutach pracy pokaż co masz w grupach 001, 002, 009 i 010. (W klimatroniku) 1
maniekaudia4 Opublikowano 6 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2021 14 godzin temu, maniekaudia4 napisał: Meaning of compressor shut off code IU3FS5CNAMXXFIOVWXVZVKFKQI-AC5FDSXEVXQ4S5Y-VWAUDIFORUM-CO-UK.TRANSLATE.GOOG This is a long saga,for me and eventually im gonna have to...
maniekaudia4 Opublikowano 6 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2021 A czasami czujnik g65 od ciśnienia nie wariuje pomimo braku błędu. Bo według opisu z angielskiego forum i wartości w okienkach podaje że rozłącza klimę z uwagi na niskie ciśnienie chociaż czynnik jest do pełna.
maniekaudia4 Opublikowano 6 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2021 Godzinę temu, MaTeo85 napisał: Tu jakby wszystko jest OK. Zmień kodowanie licznika na RoW Audi A4 (8E) Instrument Cluster (8E2/8E5/8H7) - Ross-Tech Wiki WIKI.ROSS-TECH.COM Po tym zrób nastawy podstawowe w klimatroniku. Może być problem z uwagi na błędy silnika nastawczego który Ci szwankuje, ale zobacz czy przejdą. Później odpal silnik ustaw klimę na LO i nawiew na maxa przez centralne kartki w desce. I po kilku minutach pracy pokaż co masz w grupach 001, 002, 009 i 010. (W klimatroniku) Zrobione ale nie startuje sprężarka. Wymienię jutro ten czujnik przy chłodnicy i napiszę czy zadziała.
Langista Opublikowano 6 Czerwca 2021 Opublikowano 6 Czerwca 2021 (edytowane) Nie ma co, czujnik wyłączałby sprężarkę gdyby wykrywał za niskie lub za wysokie ciśnienie, u Ciebie jest odpowiednie. Edytowane 6 Czerwca 2021 przez Langista
MaTeo85 Opublikowano 6 Czerwca 2021 Opublikowano 6 Czerwca 2021 pokaż jeszcze co jest w blokach pomiarowych 026 i 027 w klimatroniku
MaTeo85 Opublikowano 6 Czerwca 2021 Opublikowano 6 Czerwca 2021 4 godziny temu, maniekaudia4 napisał: nie musisz tłumaczyć z angielskiego bo wszystko jest na forum po polsku opisane. Generalnie blok 002/1 mówi o aktualnym wyłączeniu sprężarki, bloki 002/2 i dalej mówią o wcześniejszych warunkach wyłączenia i nie są aż tak istotne bo nie wiemy kiedy miały miejsce. Istotny jest pierwszy blok który odpowiada za tu i teraz. Wg wskazań G65 pokazuje prawidłowo i raczej w nim nie szukał bym problemu. Upewnij się że sprzęgło zwywalne nie jest uszkodzone i że kompresor (jego oś) obraca się wraz z kołem pasowym.
maniekaudia4 Opublikowano 6 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2021 4 godziny temu, MaTeo85 napisał: nie musisz tłumaczyć z angielskiego bo wszystko jest na forum po polsku opisane. Generalnie blok 002/1 mówi o aktualnym wyłączeniu sprężarki, bloki 002/2 i dalej mówią o wcześniejszych warunkach wyłączenia i nie są aż tak istotne bo nie wiemy kiedy miały miejsce. Istotny jest pierwszy blok który odpowiada za tu i teraz. Wg wskazań G65 pokazuje prawidłowo i raczej w nim nie szukał bym problemu. Upewnij się że sprzęgło zwywalne nie jest uszkodzone i że kompresor (jego oś) obraca się wraz z kołem pasowym. Kanału 025 nie mam dostępnego
maniekaudia4 Opublikowano 6 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2021 Wszedłem pod auto na włączonym zapłonie poruszałem kablem i załączyła się sprężarka. Tam na początku instalacji od zaworu n280 coś nie łączy. Pruje instalację i patrzę gdzie. Wystarczy lekko przycisnąć kabel i chodzi wszystko puszczę przestaje . Przy sprawdzaniu napięcia miernikiem musiała zajść taka sama sytuacja.
maniekaudia4 Opublikowano 6 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2021 Godzinę temu, Dev napisał: Wiązka i wtyczka do sprawdzenia Teraz cyka za każdym razem jak podpinam ale wiatrak nie startuje
Dev Opublikowano 6 Czerwca 2021 Opublikowano 6 Czerwca 2021 15 minut temu, maniekaudia4 napisał: Teraz cyka za każdym razem jak podpinam Do czego podpinasz ?
maniekaudia4 Opublikowano 6 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 6 Czerwca 2021 46 minut temu, Dev napisał: Do czego podpinasz ? Do zaworu w sprężarce. Dzisiaj już późno. Jutro będę walczył dalej. Na tej samej wiązce jest poduszka silnika i też błędem wali.
maniekaudia4 Opublikowano 7 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2021 Teraz jest brak napięcia w ogóle na wtyczce rozebrałem pół instalacji i nic nie widać. Czy tam jest jakiś przekaźnik od tego zaworu?
maniekaudia4 Opublikowano 7 Czerwca 2021 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2021 Zaczęło wywalać błąd g65 przerwa zwarcie z plusem. W tej wtyczce masa 12 i 14 v na 3 pinie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się