krzycho_e Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Witam szczęśliwców którzy nadal śmigają swoimi furkami,u mnie wczoraj po 30 000 od wymiany umarł pasek rozrządu ;( przy 80h.(miał ktoś taki przypadek?) Jutro zobaczę jakie spustoszenie się poczyniło.
rtocki Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Podaj kilka szczegółów: czy przy wymianie wcześniej wymieniałeś też rolki itd? Jakiej marki pasek?
GRazny Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Podaj kilka szczegółów: czy przy wymianie wcześniej wymieniałeś też rolki itd? Jakiej marki pasek? no też mnie to ciekawi...
krzycho_e Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2009 wymieniałem kpl. pasek gates.
rtocki Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Hmmm znajomemu też kiedyś Gates strzelił po ok. 70 tys. (czyli też przed czasem), ja używam wyłącznie Contitecha i to nie 867 - najczęściej oferowanego ale wzmocniony ct-945, parę złotych droższy ( mam je za niecałe 80 o ile pamiętam) ale spokój bezcenny
aju Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 ja używam wyłącznie Contitecha i to nie 867 - najczęściej oferowanego ale wzmocniony ct-945 kolego czy na pasku jest to napisane?
wojtekce Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 może zjeżdżał powoli i szczępiło bok jak to bywa czasem w afn lepiej od czasu do czasu zerknąć na niego
krzycho_e Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Myślę że WOJTEKCE ma rację , jutro wszystkiego się dowim
DeeJay_Kill Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 AFN to dość mocny motorek, więc jest nadzieja, że tłoki i korbowody są całe. Na co się powinieneś szykować - nowe zawory, uszczelka pod głowicę, nowy rozrząd, szklanki, a najlepiej będzie, jak kupisz całą głowicę z zaworami i szklankami - wyjdzie taniej (pewnie od rozwalonych szklanek są zniszczone płaszczyzny). Wiem, co mówię - jestem świeżo po przekręceniu rozrządu wskutek poluzowania koła na wałku.
grzes1150 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 No nie straszcie mnie Też mam AFNa ale pasek Contitecha. W sobote zaglądałem bo często się czyta o przeskokach lub zsuwaniach się paska. Jak wcisnołeś odrazu sprzęgło i nie próbowałeś palić to dół powinien być cały.
rikardo Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 wymieniałem kpl. pasek gates. Przykra sprawa. Możesz udzielić informacji czy pasek kupowałeś w ASO? Pytam ponieważ w moim AFN-ie niemiecki serwis założył oryginalny pasek Gatesa wyprodukowany w Niemczech który wytrzymał 80 tys. km i po demontażu nie miał żadnych oznak zużycia. Identyczny pasek kupiłem w ASO i założyłem ale kosztował mnie 170 zł.
krzysiek23 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 panowie nie ma narazie co panikowac i bac sie o pasek gates jezeli ktos takowy ma zalozony..kolega niewie nawet czy jest zerwany czy zeslizniety czy przetarty..takze czekamy na bardziej szczegolowe info...
kubat82 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 u mnie pasek strzelił po 7 tyś km ale w wyniku złego montażu, co prawda mam silnik AHU ale nic się nie stało, przynajmniej tak twierdzili ci u których zmieniałem pasek wcześniej. Może i u ciebie nic się nie stało. Od drugiej wymiany przejechałem już 25000 i jest ok. powodzenia
kepasa Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 ja zawsze montowałem gates'a, ale co 60 tysi. koszt nie jest wielki w porównaniu z wymianą silnika, bo remont się raczej nie opłaci... jak przy 80h to może być nieciekawie... a sądząc że po 30 tys padł, pewnie to nie wina paska tylko mechanik nie wymienił wszystkiego...
rtocki Opublikowano 13 Kwietnia 2009 Opublikowano 13 Kwietnia 2009 ja używam wyłącznie Contitecha i to nie 867 - najczęściej oferowanego ale wzmocniony ct-945 kolego czy na pasku jest to napisane? naturalnie, o ile jeszcze się nie wytarły literki, mogę jutro zrobić fotkę mojego bo ma dopiero parę tysi i napisy jeszcze b. dobrze widać
krzycho_e Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2009 ja zawsze montowałem gates'a, ale co 60 tysi. koszt nie jest wielki w porównaniu z wymianą silnika, bo remont się raczej nie opłaci... jak przy 80h to może być nieciekawie... a sądząc że po 30 tys padł, pewnie to nie wina paska tylko mechanik nie wymienił wszystkiego... powyżej pisałem że było wymienione wszystko (100%)Dzisiaj rozdziewiczyłem mój silniczek i co? 8 popychaczy,6 zaworów do wymiany . Pasek się zsuwał i zostało go 11mm.Jutro kupuję części i do dzieła
wojtekce Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Opublikowano 14 Kwietnia 2009 jak poskładasz to obserwuj pasek przez jakiś czas
krzycho_e Opublikowano 14 Kwietnia 2009 Autor Opublikowano 14 Kwietnia 2009 jak poskładasz to obserwuj pasek przez jakiś czas myślę że po złożeniu będę czujny jak saper
mlodyy Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Opublikowano 15 Kwietnia 2009 Witam Paski gates sa dobre nawet bardzo dobre ale swojego czasu byly podrabiane przez chinczykow i weszy na nasz rynek i strzelaly ale to bylo okolo 3 lata temu mozliwe ze teraz znow jest to samo ale sprzedawc po tamtych wydarzeniach boja sie kupowac paskow niepewnego pochodzenia ale napewno sa tacy co chca zarobic i sprzedaja badziew napisz mi na pw gdzie kupiles pasek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się