Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 b6 2.5 piszczenie, dziwna praca silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zdjęcie zapożyczone ale oo taki demontaż mi chodzi :v

Screenshot_2021-07-22-18-26-17.png

Opublikowano

A nie dobra, nie dam rady tego wykręcić.. Przecież śruba trzyma :| masmasakra dobra czekam na zestaw i bede próbował

Opublikowano

Jutro prawdopodobnie przyjdą części i mam pytanko, jeśli będę wymieniał cały napinacz razem z amortyzatorkiem, to jak go wydostać? Co jeszcze dodatkowo odkręcić? 

Opublikowano

zaopatrz się w nową uszczelkę podstawy i dwie uszczelki chłodnicy  oleju

odkręcasz kompresor klimy  i  tą chodniczkę ze zdjęcia resztę bedziesz widział

Opublikowano

A ma ktoś oznaczenia tych uszczelek?

Opublikowano

Czy byłby wstanie, ktoś podać mi z jakim momentem dokrecić sruby mocujące koło pasowe 8szt na imbus, śruby amortyzatora drgań no i ogółem tej śruby mocujące napinacz?

Opublikowano

Ludziki jak to wyjąć.. Masakra, nie mogę zdjąć węży od chlodniczki bo węże krótkie i mało elastyczne a do tego te spinki co trzeba ścisnąć a tam ledwo kombinerki sie mieszczą a co dopiero palce :| odkreciłem 4 śrubki od chlodniczki, niby wszystko lata luzem a nie idzie tego wyjąć, bo węże.. 

Opublikowano

Tam są takie spinki, które się podważa i one wychodzą, nic się nie ściska.

Opublikowano

Ja mam opaski samozaciskowe tam, więc nie wiem jakbym miał je podważyć :/

Opublikowano

Nie wiem jak to ugryźć, ledwo mogę tam włożyć kombinerki, a o scisnieciu tego mogę zapomnieć 

Opublikowano

Moment, pokaż jak to wygląda i czego nie umiesz zdemontować. Przedni pas to dosłownie 20 minut roboty, dla wprawionych nawet kilka minut. 

Opublikowano

Ja mam wszystko zdemontowane, caly pas przedni itp.. Nie mogę wyciągnąć przewodów od chłodniczki te 2 węże co do niej wchodzą.. Odkreciłem 4 śruby od napinacza, wszystko jest już luźne, ale przez te 2 przewody nie mogę wyciągnąć tego. A na tych wężach są opaski samozaciskowe i w żaden sposób nie mogę do nich dotrzeć kombinerkami..

Opublikowano

Dobra uporalem sie z tą śruba etc. ale po złożeniu leci olej, ciurem praktycznie..gdzies z okolic chlodniczki oleju :/ co mogłem zrobić nie tak? Wymieniłem oring u góry chłodniczki i tą plastikową w srodku chlodniczki, tej metalowej nie mogłem nigdzie dostać ale no raczej wątpię by to było źródłem.. Leci z okolic gdzieś tam chłodniczki i po misce :| ktoś ma jakiś pomysł?

Opublikowano

Niech ktoś mi powie z jaką siła dokrecic śrubę chłodniczki? Może tu błąd popełniłem..

Opublikowano

A dokładnie oczyściłeś przed założeniem? Możliwe, że powinno to być na cienką warstwę sylikonu bądź kartonową uszczelkę. Mógł się jakiś paproch dostać i nie siedzi prosto.

Opublikowano

Czyściłem dokładnie, a z jaka siła to dokrecic? Może przegiałem czy coś.. Jutro jeszcze raz zobaczę :| chyba nie muszę wymieniać znów tych uszczelek? Raczej po kilku godzinach się nie odkształci?

Opublikowano

Pany leci jakby z tego miejsca, czy tam coś przychodzi? Jakiś wąż? Czy coś..

audi-a6-c5-25-tdi-podstawa-filtra-oleju~2.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...