Cayman Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Zacząłem się zastanawiać czy jak na 110KM, moja niunia jest lekko leniwa. Szczególnie na wyższych biegach w granicach 2500-3000 obrotów czuć jakby słabiej przyśpieszała. Naczytałem się forum na temat przepływki, N75 i zapieczonych kierownic. Odłączyłem wczoraj przepływomierz i wtedy zaczął mulić niemiłosiernie (czyli nie jest do wymiany?) Wybiorę się w końcu na analizę logó'w jednak chciałbym wiedzieć w którym dokładnie miejscu znajduje się cięgno od turbo bo chciałbym sam na szybko przeczyścić kierownice. Najlepiej jakby ktoś wrzucił zdjęcie z zaznaczoną lokalizacją Dziękuję i pozdrawiam
Norbi TDI Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Opublikowano 1 Kwietnia 2007 chciałbym sam na szybko przeczyścić kierownice To nie takie proste kolego Cayman :eek: . http://www.vw-passat.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=266&Itemid=9
Cayman Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Z tego co wyczytałem na forum, można po prostu rozruszać kierownice tym cięgnem, tylko musze je zlokalizować. Czy diagnostyka VAG-iem wykaże, że kierownice nadają się do czyszczenia?
Gość zdeniu Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Cayman, jeże masz calkiem zapieczone to nie rozruszasz cięgnem, wtedy tylko rozbiórka turbulum pomoże
spanky Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Opublikowano 1 Kwietnia 2007 Z tego co wyczytałem na forum, można po prostu rozruszać kierownice tym cięgnem, tylko musze je zlokalizować. Czy diagnostyka VAG-iem wykaże, że kierownice nadają się do czyszczenia? ciegno jest pod "grzybkiem ciśnieniowym" ... jak najbardziej diagnostyka Vag'iem pokaze w jakim stanie jest turbulum ....
Szymoonk Opublikowano 3 Kwietnia 2007 Opublikowano 3 Kwietnia 2007 podepnę sie pod ten temat: n75 wymieniony i autko chodzi dobrze na obrotach. Ale mam problem do moja audiczka bardzo słabo ciągnie na każdym biegu poniżej 2500 obrotów. Z dwójki jest najgorzej bo zbiera sie katastrofalnie wolno. Komp nic nie wykazuje. Mechanik sam mi powiedział ze coś jest nie tak bo za słabo idzie póki turbina nie zacznie pompować mocno...
spanky Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Opublikowano 4 Kwietnia 2007 podepnę sie pod ten temat: n75 wymieniony i autko chodzi dobrze na obrotach. Ale mam problem do moja audiczka bardzo słabo ciągnie na każdym biegu poniżej 2500 obrotów. Z dwójki jest najgorzej bo zbiera sie katastrofalnie wolno. Komp nic nie wykazuje. Mechanik sam mi powiedział ze coś jest nie tak bo za słabo idzie póki turbina nie zacznie pompować mocno... odpisze ponownie to samo ... bez diagnozy Vag'iem (podczas jazdy) ciezko jest cos ustalic .... :exclaim: p.s a dobrze podpioles ten N75 ...
Rogalotti Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Opublikowano 4 Kwietnia 2007 Tak jak piszą koledzy, Diagnostyka z VAGa u kogoś rzeczowego :!: w innym przypadku bedziesz wydawał niepotrzebnie pieniądze.
Wihajster Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 przepływka wróżka .... lubi najwidoczniej zgadywanki
Dread83 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Witam, u mnie ostatnio tez audiczka sie zamulała powyżej 3000 dziura w gazie, byłem na kompie i wykazało uszkodzony przepływomierz i do tego duże cisnienie doładowania, z diagnozy mechanika wynikało że łopatki w turbo są zaniczyszczone i sie zacinają, wiec wymieniłem przepyw.. ale dziura dalej była, ostro dałem jej wycisk i jakby cos pusciło audiczka smiga jak dawnej
wojtek26 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Wym samej przepływki nic nie da jeżeli kierowniczki źle działają Jak przepędziłeś to sie rozruszały i chodzą ale musisz częściej tak przepędzać
Wihajster Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 ale dziura dalej była, ostro dałem jej wycisk i jakby cos pusciło audiczka smiga jak dawnej nie ludz sie ze bedzie dobrze teraz problem wroci szybciej niz myslisz
Dread83 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 własnie to zauwazyłem, troche zmuły i znowu małe dziury, ale jak dostanie po garach wszstko wraca do normy, a jest jakis sposób zeby było cały czas ok??
Wihajster Opublikowano 6 Kwietnia 2007 Opublikowano 6 Kwietnia 2007 tak.wyczyscic turbine ale najpierw zrób logi...
Piotrek98igo Opublikowano 9 Kwietnia 2007 Opublikowano 9 Kwietnia 2007 czy w 1Z w turbo są kierowniczki?? nie ma
Cayman Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Wymieniłem dzisiaj przepływomierz...Dopiero po 5 miesiącach od zakupu samochodu poczułem co to znaczy 1.9 TDI...Nie miałem wcześniej pojęcia jak to powinno jeździć (toczyłem się Sieną z LPG więc i tak było o niebo lepiej), ale po wymianie przepływki jest to po prostu rakieta...W tej kratce starej przepływki znalazłem odwłok osy To pewnie przez to niunia mi muliła
pre_pl Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Wymieniłem dzisiaj przepływomierz...Dopiero po 5 miesiącach od zakupu samochodu poczułem co to znaczy 1.9 TDI... ale po wymianie przepływki jest to po prostu rakieta. przepływka a jednak wróżka A może rakietę jeszcze da się usprawnić ? :twisted:
Cayman Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2007 ...korci mnie żeby sobie jeszcze programik dorzucić, ale chyba na razie odpuszczę ciesząc się tym co mam ...dziękuję za pomoc, pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się