BartezMBL Opublikowano 23 Września 2021 Opublikowano 23 Września 2021 (edytowane) Witam. A4B6 Zmagam się że swapem 3.0 asn na 2.8 AQD . Silnik 2.8 wrzucony do budy . Problem elektryczny ponieważ 2.8 w a4b6 nigdy nie występowało ,wiec zakupiłem wiązkę że sterownikiem od 2.4 BDV . Pytanie czy w b6 immo z licznika idzie po can ? Ponieważ blokuje wszystko nawet pompa się nie uruchamia . Jakieś pomysły ? 2.4 BDV ma sterowniki Bosch me7.1 A 2.8 chyba me7.5 Edytowane 23 Września 2021 przez BartezMBL
pila24 Opublikowano 23 Września 2021 Opublikowano 23 Września 2021 19 minut temu, BartezMBL napisał: Pytanie czy w b6 immo z licznika idzie po can ? Ponieważ blokuje wszystko nawet pompa się nie uruchamia . Jakieś pomysły ? Podłącz się vcds z ecu i zrób test elementów wykonawczych,jeżeli pompa paliwa się nie załączy to jest problem elektryczny
BartezMBL Opublikowano 23 Września 2021 Autor Opublikowano 23 Września 2021 Teraz, pila24 napisał: Podłącz się vcds z ecu i zrób test elementów wykonawczych,jeżeli pompa paliwa się nie załączy to jest problem elektryczny Jest problem bo w ogóle nie chce się komp połączyć ze sterownikiem . Może ma ktoś opis pinów sterownika ?
Fazii Opublikowano 23 Września 2021 Opublikowano 23 Września 2021 ASN.pdf Audi A4 (2 8 litre fuel injection engine 142 kW Motronic (5 valve) 6 cylinders) engine codes AQD From model year 2000.pdf Audi A4 (2 8 litre fuel injection engine 142 kW Motronic (5 valve) 6 cylinders) engine codes AQD From model year 1999.pdf 2 4 litre fuel injection engine (125 kW - Motronic - 6-cylinder) engine code BDV.pdf
Fazii Opublikowano 23 Września 2021 Opublikowano 23 Września 2021 (edytowane) 4 godziny temu, BartezMBL napisał: Jest problem bo w ogóle nie chce się komp połączyć ze sterownikiem . Może ma ktoś opis pinów sterownika ? Pin 43 ECU me7.5 musisz połączyć z linią K z OBD. Z tego co widzę BDV też na pinie 43 ma linie K. W b5 wygląda to tak, że K-line idzie do zegarów i za ich pośrednictwem (W-Line) masz diagnostykę ECU. Z tego co widzę to w b6 zegary nie pośredniczą w komunikacji przez obd z ECU więc teoretycznie powinna być możliwość połączenia z sterownikiem. Edytowane 23 Września 2021 przez Fazii
Banan Opublikowano 23 Września 2021 Opublikowano 23 Września 2021 trzeba Immo off zrobić bo komunikacja Immo zegary-> ECU tylko po CAN w b6 idzie ( w starszych służyła do tego linia W ) a te sterownik BDV z czego wrzucony? możesz ECU z 2.8 wpiąć bo ma kompatybilną wiązkę , to te same silniki , ten 2.8 na ECU z 2.4 nie będzie do końca dobrze pracował ( kwestia mieszanki )
BartezMBL Opublikowano 25 Września 2021 Autor Opublikowano 25 Września 2021 W dniu 23.09.2021 o 23:37, Banan napisał: trzeba Immo off zrobić bo komunikacja Immo zegary-> ECU tylko po CAN w b6 idzie ( w starszych służyła do tego linia W ) a te sterownik BDV z czego wrzucony? możesz ECU z 2.8 wpiąć bo ma kompatybilną wiązkę , to te same silniki , ten 2.8 na ECU z 2.4 nie będzie do końca dobrze pracował ( kwestia mieszanki ) Sterownik 2.4 z a4b6 . Mam też sterownik 2.8 z A6 C5 z podobno wyciętym immo , lecz dalej sterownik nie chce się komunikować
Banan Opublikowano 25 Września 2021 Opublikowano 25 Września 2021 (edytowane) Tak jak @Fazii napisał pinout w większości jest zgodny w sterownikach me7 ( na pewno lini K , wiem bo podpinam różne motronici na stole ) - skoro nie masz komunikacji diagnostycznej sprawdź czy jest linka K ma pinie 43 ECU i czy jest przejście na pin 7 wtyczki obd co do pompy paliwa musisz porównać schematy które @Fazii wrzucił i znaleść różnice jak jest ona zasilana i jak jest sterowany jej przekaźnik Edytowane 25 Września 2021 przez Banan
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się